2025-12-14, 19:12
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om ni startar en namninsamling som kräver absoluta åldersgränser på kanaler så skriver jag på direkt. Sen vilken ålder det bör vara vet jag ej, det får de lärde i frågan bestämma.

Är väl den metoden Australien provar sig på, 16års gräns. Utfallet av det återstår att se. Bara sedan 10 December i år så det finns omöjligen någon data på det.
Citera
2025-12-14, 19:13
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Om demente Arne ger fan i att skicka kukbilder, bestämma träff och dyka upp med glidmedel å kondom så slipper han hamna på dumpen.

Agda 74 behöver inte skydd länge hon är i klimakteriet sen 25 år.
Citera
2025-12-14, 19:47
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AEggkartongen
Jag kollar inte på dumpen, jag tror inte att det är underhållande. Jag anser dock att barns välmående är en viktig fråga trots att jag inte har egna, är det konstigt tycker du?
Då har du inte sett kukbilderna och runkvideos som gäddorna skickar till vad de tror är barn?
Och inte heller läst vad gäddorna skriver till vad de tror är barn?
Citera
2025-12-14, 19:54
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y
Agda 74 behöver inte skydd länge hon är i klimakteriet sen 25 år.

Klart Agda 84 ska ha kuk, men Arne får då för fan se till att han raggar på Agda 84 å inte Agnes 13. Kan ju inte vara så svårt att skilja dem åt.

Jag tror inte att Dumpen är emot att Agda mfl får kilometervis med kuk, de är emot att barn blir kontaktade i sexuellt syfte, inte i fikasyfte, inte om far-/morföräldrarna vill träffa banbarnen etc.
Gränsen går vi kukbilder till barn.
Citera
2025-12-14, 19:58
Medlem
tens avatar
Citat:
För att jag är intresserad av kontroversiella diskussioner generellt. Kan du blidka mig med ett underbyggt resonemang i den här tråden? Bara ett enda skulle vara tillräckligt för att kanske kunna lyssna på dina enfaldiga inlägg.

Satt på balkongen och kollade cricket för X antal år sedan på barbados, jag och min resekamrat fattade ingenting, som jag förstår det är cricket mest en ursäkt för att komma hemifrån ett par dagar.

Du kan väl lösa igenom valfri publicerad chattlog på Dumpen å sen återkomma. Det känns ganska meningslöst om du inte har någon bakgrundsinfo om vad som diskuteras.
Citera
2025-12-14, 19:59
Medlem
Ankan-mannens avatar
Dumpen är gamla tiders moraltanter präster konstaplar, folk som inte kan ta att det finns annan moral och värderingar. Folk som blir chockade av verkligheten. De signalerar både feminism och antifeminism på samma gång.
Citera
2025-12-14, 20:04
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Då har du inte sett kukbilderna och runkvideos som gäddorna skickar till vad de tror är barn?
Och inte heller läst vad gäddorna skriver till vad de tror är barn?

Jag ser inte riktigt varför jag skulle titta på runkvideos. Jag tycker inte att man ska skicka runkvideos till barn, jag skulle inte själv vilja ha en, det är dock inte det som är föremål för diskussion i den här tråden.

Vill du förklara hur det skulle hjälpa diskussionen att titta på när en fet äldre man runkar? Tack.
Citera
2025-12-14, 20:08
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:
Du kan väl lösa igenom valfri publicerad chattlog på Dumpen å sen återkomma. Det känns ganska meningslöst om du inte har någon bakgrundsinfo om vad som diskuteras.

Det verkar som att du inte förmår skilja på att diskutera något på principiell respektive materiall nivå, vilket inte förvånar mig.

Vad en enskild perverterad person skriver i ett enskilt fall tycker jag är ganska ointressant, det jag tycker kan vara intressant är frågan om personer som tar lagen i sina egna händer för att de anser att den brister i någon mening, och därmed skiter i hur den faktiskt bör fungera i en annan. Med det inte sagt att lagarna som ska skydda barn från grooming fungerar.
Citera
2025-12-14, 20:09
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Dumpen är gamla tiders moraltanter präster konstaplar, folk som inte kan ta att det finns annan moral och värderingar. Folk som blir chockade av verkligheten. De signalerar både feminism och antifeminism på samma gång.

Dumpen visar bara vilken uppfattning, eller moral om du vill kallade det så, som gäddan har.
Varför har ingen gädda stått upp för sig själv och sina bröder å sagt -Jag knullar vem fan jag vill, jag skiter väl i vad ni på Dumpen tycker! Dra åt helvete mer er moral!
Citera
2025-12-14, 20:11
Avslutad
Citat:
Dumpen visar bara vilken uppfattning, eller moral om du vill kallade det så, som gäddan har.
Varför har ingen gädda stått upp för sig själv och sina bröder å sagt -Jag knullar vem fan jag vill, jag skiter väl i vad ni på Dumpen tycker! Dra åt helvete mer er moral!
jo EN gädda har gjort det, ungefär iallafall.

princessbakelsen #505

https://dumpen.se/2024/11/03/princessbakelsen-malmberget-505/
Citera
2025-12-14, 20:12
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Jag ser inte riktigt varför jag skulle titta på runkvideos. Jag tycker inte att man ska skicka runkvideos till barn, jag skulle inte själv vilja ha en, det är dock inte det som är föremål för diskussion i den här tråden.

Vill du förklara hur det skulle hjälpa diskussionen att titta på när en fet äldre man runkar? Tack.
Det är ju det diskussionen handlar om. Hur Dumpen arbetar.
Att man har tagit del av innehållet är väl det minsta man kan begära här i tråden.
Att skriva här och klaga när man inte vet vad barnen får skickat till sig ser dumt ut.
Citera
2025-12-14, 20:13
Medlem
tens avatar
Citat:
Det verkar som att du inte förmår skilja på att diskutera något på principiell respektive materiall nivå, vilket inte förvånar mig.

Vad en enskild perverterad person skriver i ett enskilt fall tycker jag är ganska ointressant, det jag tycker kan vara intressant är frågan om personer som tar lagen i sina egna händer för att de anser att den brister i någon mening, och därmed skiter i hur den faktiskt bör fungera i en annan. Med det inte sagt att lagarna som ska skydda barn från grooming fungerar.

Der är inget "Enskilt fall" det är över 700 fall.
Om du vill bli tagen på allvar så är det nog bra om du har kunskap om vad tråden handlar om, annars blir det du skriver bara trams liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in