2025-12-14, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y
Det finns bara en riktig raketgädda mr 242, som svävade runt i rymden under sina kokainrus, då han lekte med små brassilianskor i sängkammaren.

Förstår du är sugen på snyggingen Sebbe. Tyvärr är jag inte på den nivån. Vart ska du leta nu, har han försvunnit helt?
nej det är inte jag som är sugen. det är du och rallykalle69 som har honom varmt om hjärtat ♥️ vilket är fullt förståeligt. jag är lyckligt gift sedan flera år. 😘

det du skriver om brasilianskor och mr 242 får du gärna berätta mer om, och inte bara hänvisa till att det är ett gammalt rykte eller liknande.
Citera
2025-12-14, 18:20
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianCepe
nej det är inte jag som är sugen. det är du och rallykalle69 som har honom varmt om hjärtat ♥️ vilket är fullt förståeligt. jag är lyckligt gift sedan flera år. 😘

det du skriver om brasilianskor och mr 242 får du gärna berätta mer om, och inte bara hänvisa till att det är ett gammalt rykte eller liknande.

Blanda inte in mig 😅 Jag är bara legitimt nyfiken på varför just han får va exempel överallt. Sen om det är raketmannen eller barbiejanne det bryr jag mig inte om.
Citera
2025-12-14, 18:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tycker inte ni på Dumpen att det är lite pinsamt att slänga upp fete farfar som fittmagnet inför svenska folket? Jag tycker det är skitkul men även du måste nånstans inse det orimliga i att en fjortis som trevar sig fram och lite naturligt nyfiken skulle vilja att en sån gammal apa blir den förste?

I allt ditt tramsande, så har du glömt nr 300. Lätt hänt och inget du ska brås för så mycket som du tramsar. Keep up the good work. 👍
Citera
2025-12-14, 18:32
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Blanda inte in mig 😅 Jag är bara legitimt nyfiken på varför just han får va exempel överallt. Sen om det är raketmannen eller barbiejanne det bryr jag mig inte om.

Grejen är den att Dumpen är 100% förnedring sex underhållning för vuxna ("rädda barn" är bara ett dumt påhitt) . Chattar man I dessa trådar om problemen kring verksamheten så råkar man ut för folk som har byggt upp en massa känslor för olika Gäddor.
Citera
2025-12-14, 18:54
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Tveksamt om man frågar dumpen. Där är alla gamla gubbar med ölmage och flint potentiella pedofiler och påsättare av allt under 15.

Jag tror Dumpen drar en gräns när någon skickat kukbild till den de tror är under 15.
Citera
2025-12-14, 19:00
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AEggkartongen
Jag har läst många av dina inlägg, baserat på hur du skriver är det uppenbart att du anser att ALLA medel är tillåtna om syftet är att skydda barn, stämmer det? Syftet ursäktar alla typer av tillvägagångssätt, oavsätt vilka konsekvenser de får.

Vidare är min uppfattning att närmast 100% som skriver i den här tråden anser att det är något bra att vilja skydda barn, där tycker vi lika, vi är dock oense om hur.

Det hade möjligen kunnat vara rimligt att informera grannen med sina 11åriga tvillingar om att gädda X som bor granne med denna stämt träff med en 11åring för att våldta vederbörande, men det är ju inte riktigt så dumpen jobbar. De informerar alla, även mig som inte har några barn, varför är det försvarligt att jag ska missakta gäddan? Jag har väl inget med henomst att göra?

"Alla medel" håller jag inte med om men klart det svider för en gädda att andra får reda på vad de har för avsikter. Hade det varit med alla medel så hade det varit en exekutionspatrull som knackade på gäddans dörr men så drastisk är inte jag. Varför kollar du på Dumpen om du inte har barn?, blir du underhållen?
Citera
2025-12-14, 19:01
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina
Jo självklart!
Diskussionen handlade om gäddorna som kontaktar Dumpens fiskare.
Ni Dumpingare (en sorts rovfisk som äter gäddor), som är överbeskyddande av barn. Jag undrar varför ni aldrig kritiserar de kanaler där barnen lyckas tråckla sig in och bli gäddmat. Nu tror jag inte det är så hemskt vanligt som ni vill göra gällande, men absolut att det finns .

Dessa kanaler bör kritiseras och motarbetas av andra anledningar också, inte bara farlig sex basuneras ut där, berusning droger våld attityder och andra skadliga saker. För det är väl skydd av barn som är det viktiga i det hela?

Om ni startar en namninsamling som kräver absoluta åldersgränser på kanaler så skriver jag på direkt. Sen vilken ålder det bör vara vet jag ej, det får de lärde i frågan bestämma.
Citera
2025-12-14, 19:02
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
"Alla medel" håller jag inte med om men klart det svider för en gädda att andra får reda på vad de har för avsikter. Hade det varit med alla medel så hade det varit en exekutionspatrull som knackade på gäddans dörr men så drastisk är inte jag. Varför kollar du på Dumpen om du inte har barn?, blir du underhållen?

Jag kollar inte på dumpen, jag tror inte att det är underhållande. Jag anser dock att barns välmående är en viktig fråga trots att jag inte har egna, är det konstigt tycker du?
Citera
2025-12-14, 19:04
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Jag tror Dumpen drar en gräns när någon skickat kukbild till den de tror är under 15.

Demente Arne 87 har gråstarr, han kan nog se att åldern har två siffror... hmm står det 74 eller 14. Jag tror det är 74
Citera
2025-12-14, 19:06
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AEggkartongen
Jag kollar inte på dumpen, jag tror inte att det är underhållande. Jag anser dock att barns välmående är en viktig fråga trots att jag inte har egna, är det konstigt tycker du?

Varför ger du dig i i diskussioner om Dumpen om du inte kollar på Dumpen, låter ju helkonstigt.
Ungefär som om jag skulle diskutera cricket som jag inte har en aning om hur det fungerar.
Citera
2025-12-14, 19:09
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y
Demente Arne 87 har gråstarr, han kan nog se att åldern har två siffror... hmm står det 74 eller 14. Jag tror det är 74

Om demente Arne ger fan i att skicka kukbilder, bestämma träff och dyka upp med glidmedel å kondom så slipper han hamna på dumpen.
Citera
2025-12-14, 19:10
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:
Varför ger du dig i i diskussioner om Dumpen om du inte kollar på Dumpen, låter ju helkonstigt.
Ungefär som om jag skulle diskutera cricket som jag inte har en aning om hur det fungerar.

För att jag är intresserad av kontroversiella diskussioner generellt. Kan du blidka mig med ett underbyggt resonemang i den här tråden? Bara ett enda skulle vara tillräckligt för att kanske kunna lyssna på dina enfaldiga inlägg.

Satt på balkongen och kollade cricket för X antal år sedan på barbados, jag och min resekamrat fattade ingenting, som jag förstår det är cricket mest en ursäkt för att komma hemifrån ett par dagar.
Senast redigerad av AEggkartongen 2025-12-14 kl. 19:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in