Citat:
Ursprungligen postat av
ten
och publiceringarna gör så att föräldrar får reda på om ens granne vill knulla barn.
Få vetskap om barnknullare eller inte, är exakt vad det handlar om.
Visst tycker vissa att det är "underhållning" att se på publiceringen men vissa anser ju även att Stefan & Krister är underhållning.
Jag har läst många av dina inlägg, baserat på hur du skriver är det uppenbart att du anser att ALLA medel är tillåtna om syftet är att skydda barn, stämmer det? Syftet ursäktar alla typer av tillvägagångssätt, oavsätt vilka konsekvenser de får.
Vidare är min uppfattning att närmast 100% som skriver i den här tråden anser att det är något bra att vilja skydda barn, där tycker vi lika, vi är dock oense om hur.
Det hade möjligen kunnat vara rimligt att informera grannen med sina 11åriga tvillingar om att gädda X som bor granne med denna stämt träff med en 11åring för att våldta vederbörande, men det är ju inte riktigt så dumpen jobbar. De informerar alla, även mig som inte har några barn, varför är det försvarligt att jag ska missakta gäddan? Jag har väl inget med henomst att göra?