2025-12-14, 17:25
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y

5. Det är tillåtet att fika med någon.

Japp. Men gubbar på 40+ kan med fördel hålla sig till fikasällskap i sin egen ålder.
Citera
2025-12-14, 17:27
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y
Därför man är nyfiken på att se vem det är. Och nej denna man har inga planer som kapten klänning hans enda plan är att fika.

Det är ungefär lika långsökt som att raketgäddan får anställning på NASA som raketchef.
Citera
2025-12-14, 17:33
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Det är ungefär lika långsökt som att raketgäddan får anställning på NASA som raketchef.

Nu kom han påtal om igen! Har jag missat att han på något vis är kändis? Absolut inget spydigt eller liknande, men ser just denne nämnas lite överallt.

Ja, jag har tystnat lite. Spårade ovanligt snabbt här sista inläggen, inget för mig argumentationsmässigt. Det får XY och Stina roa sig med.
Citera
2025-12-14, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina
Japp. Men gubbar på 40+ kan med fördel hålla sig till fikasällskap i sin egen ålder.

Så en morfar får inte ta en fika på stan med sitt barnbarn?

När jag var tonårig med ångest och diverse deppdiagnoser så hade jag och min dåvarande psykolog fika på stan bland andra människor för att det var bra social träning för mig.
INGEN lyfte på ögonbrynen eller brydde sig trots att jag var 14 och han var 50+.
Fan när jag var ÄNNU YNGRE gick jag på bio med min mormor.

Snälla, ert jävla driv att sätta agenda är ibland bara för mycket. Ni är inte direkt dom som ska säga åt folk hur de ska göra och inte när ni själva bara är 100% vinstdrivna och skiter i barnen.
Citera
2025-12-14, 17:38
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:

Citat:

Så det finns 1000 anledningar till att inte planera sex på riktigt för ett möte.

Gemensam Slutsats: Dumpen har 0% bevis och ingen som helst aning om vad dom hänger ut.
Senast redigerad av X-and-Y 2025-12-14 kl. 17:42.
Citera
2025-12-14, 17:39
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Så en morfar får inte ta en fika på stan med sitt barnbarn?

Jo självklart!
Diskussionen handlade om gäddorna som kontaktar Dumpens fiskare.
Citera
2025-12-14, 17:40
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianCepe
och nu högg du igen!
märkligt att du och X-and-Y alltid replikerar så fort Raketgäddan kommer på tal.

Haha, jag förstår fortfarande inte varför han får vara exempel hela tiden? Men observera för sakens skull att jag inte lägger mig längre när det helt spårar ur i argumentationerna - hela syftet med argumentera försvinner helt då. Däremot lite roligt att läsa
Citera
2025-12-14, 17:42
Medlem
Citat:
Jo självklart!

Fast det var ju du/ni som slängde ut er att 40+ män inte bör fika med yngre. Hur ska ni ha det?

Svara på hela mitt inlägg istället.
Citera
2025-12-14, 17:44
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Fast det var ju du/ni som slängde ut er att 40+ män inte bör fika med yngre. Hur ska ni ha det?

Svara på hela mitt inlägg istället.

Är nog underförstått att om en förälder fikar med sitt/sina barn på stan inte på något vis är fel. Eller barnbarn osv.
Citera
2025-12-14, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Är nog underförstått att om en förälder fikar med sitt/sina barn på stan inte på något vis är fel. Eller barnbarn osv.

Tveksamt om man frågar dumpen. Där är alla gamla gubbar med ölmage och flint potentiella pedofiler och påsättare av allt under 15.
Citera
2025-12-14, 18:08
Medlem
Citat:
Jo självklart!

Tycker inte ni på Dumpen att det är lite pinsamt att slänga upp fete farfar som fittmagnet inför svenska folket? Jag tycker det är skitkul men även du måste nånstans inse det orimliga i att en fjortis som trevar sig fram och lite naturligt nyfiken skulle vilja att en sån gammal apa blir den förste?
Bara mellan dig och mig under bordet: ingen hade hört talas om detta fenomen innan journalisterna Patrik och Sara tog upp det och nu finns det dumma människor därute som tror att fjortisar med tuggummi suktar efter gammelfarfar som lover.

Det är lite magstarkt men i underhållningsvärde blir det 10 av 10 stjärnor för Dumpen. Sara är väl ganska ok men den där gravida mannen hon gängat sig med gillar jag inte alls men vad gör man inte för att slippa jobba när Försäkringskassan inte godkänner sjukskrivningen.
Citera
2025-12-14, 18:12
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:
och publiceringarna gör så att föräldrar får reda på om ens granne vill knulla barn.

Få vetskap om barnknullare eller inte, är exakt vad det handlar om.

Visst tycker vissa att det är "underhållning" att se på publiceringen men vissa anser ju även att Stefan & Krister är underhållning.

Jag har läst många av dina inlägg, baserat på hur du skriver är det uppenbart att du anser att ALLA medel är tillåtna om syftet är att skydda barn, stämmer det? Syftet ursäktar alla typer av tillvägagångssätt, oavsätt vilka konsekvenser de får.

Vidare är min uppfattning att närmast 100% som skriver i den här tråden anser att det är något bra att vilja skydda barn, där tycker vi lika, vi är dock oense om hur.

Det hade möjligen kunnat vara rimligt att informera grannen med sina 11åriga tvillingar om att gädda X som bor granne med denna stämt träff med en 11åring för att våldta vederbörande, men det är ju inte riktigt så dumpen jobbar. De informerar alla, även mig som inte har några barn, varför är det försvarligt att jag ska missakta gäddan? Jag har väl inget med henomst att göra?
Senast redigerad av AEggkartongen 2025-12-14 kl. 18:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in