2025-11-03, 09:41
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Nja tror inte det kommer gå super duper. Vi har ju redan Taco Bar i varje hörn i Stockholm. Och senaste USA importen Five Guys var väl ingen hitt? Burger King finns väl inte kvar i Stockholm heller? Tror det krävs mycket för att ett ställe ska bli omtyckt i Sthlm.

Räknar till i alla fall 10-15 locations
Citera
2025-11-27, 21:42
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Taco Bell hånas i USA för den dåliga kvalitén på köttet. Det pratas ofta om, att vill man ha diarré så ska man äta på Taco Bell. Är beredd att hålla med efter mina (få) besök där.
Citera
2025-11-28, 07:34
Medlem
Hur f-n kan folk köa för att gå in påTaco Bells premiär? Visar bara vilka idioter man har runt omkring sig. Tyvärr måste jag passera skiten på väg till jobbet.🤮
Citera
2025-11-28, 09:24
Medlem
skräpmat för feta
Citera
2025-11-28, 11:32
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Taco Bell hånas i USA för den dåliga kvalitén på köttet. Det pratas ofta om, att vill man ha diarré så ska man äta på Taco Bell. Är beredd att hålla med efter mina (få) besök där.
Jag fattar ingenting, det är ju ett stående skämt i Hollywoodfilmer "Han äter på taco bell" som den lägsta sortens mat en taco för $1. Att köpa tacos på restaurang är ju så tacky när man kan göra det superfräscht och billigt hemma.

Jag gick in på taco bells hemsida och lustigt nog ingår de i samma kedja som pizza hut som har den här tråden på FB.
(FB) Pizza Hut i kris - rekonstruktion (2025-11-10)

Försökte komma in på Five Guys vid Hötorget när de öppnades i somras men kön var för lång. De har urusla recensioner och absurda priser.
https://www.tripadvisor.se/Restaurant_Review-g189852-d33058786-Reviews-Five_Guys-Stockholm.html
Citera
2025-11-28, 11:42
Avslutad
Underbart, ska de öppna på andra ställen också?
Citera
2025-11-28, 13:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Helt OK recension:
Citat:
För alla starkmatskingar där ute lyser dock den riktiga hettan med sin frånvaro, men det går att leva med. Taco bell är ingen revolution, men prisvärd snabbmat som faktiskt har något att tillföra jämte alla burgarkedjor i landet.
https://www.expressen.se/kultur/ar-taco-bell-vart-tre-timmars-ko/
Citera
2025-12-09, 07:48
Medlem
Har ätit där och tja, billigt och smidigt. Ingen större kulinarisk upplevelser, men man blir mätt och jag kan ändå tycka att det är ett bra komplement till alla dessa hamburgerhak.

Det är vad det är och förväntar man sig en autentisk mexikansk upplevelse så är det fel ställe.
Citera
2025-12-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
Har ätit där och tja, billigt och smidigt. Ingen större kulinarisk upplevelser, men man blir mätt och jag kan ändå tycka att det är ett bra komplement till alla dessa hamburgerhak.

Det är vad det är och förväntar man sig en autentisk mexikansk upplevelse så är det fel ställe.

Snarare Texmex än mexikansk...
Citera
2025-12-09, 14:32
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Tippar på flopp, känns svagt och vem fan vill käka tacos i bilen, eller "gå ut" för att käka tacos och dricka läsk, då besöker man hellre taco bar med rättigheter, kommer floppa!
Citera
2025-12-09, 15:46
Medlem
swebarbs avatar
Vad kostar en taco rulle och en läsk då ?
Citera
2025-12-14, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Vad kostar en taco rulle och en läsk då ?
Enligt de där killarna från Göteborg var det ett helt överkomligt pris. Jag kan bara tycka att ”tacos” gör man ju enkelt hemma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in