Jag var på hans sida först eftersom jag jobbade som ung i branshen och jobbat nätter med fastfood och som bartender och vet hur dryga och äckliga många kunder är.
Många saknar ju helt hyfs och tror dom kan behandla personal hur som helst.
Ju mer man tittade på det så verkade han vara en jävla idiot han också. Man kan inte konstant käfta så som han gjorde med dessa, det betyder inte att man ska låta idioterna komma undan men han attackera ju vem som helst även folks om har vanlig saklig kritik och gå helt bananas. Han måste ju lära sig skilja på dessa som är ute efter att bråka och vanliga kunder och han kunde inte det.
Sen gjorde han del äckliga saker som han förneka.
Det var roligt en tid men den tiden är förbi, tror det är svårt och skapa liknande koncept.
Jag glömmer aldrig när han börja bråka med Petter som skulle hämta sina gangster polare, det var smått komiskt. Under samma tid så var han den där helylle kille på tv.
En annan gång så blev han anklagad av en kvinnlig invandrare att vara jude och rasist och då påstår han att han inte kunde vara rasist för att han inte var svensk eller något.
Men jag gillade också att han hade den tävlingen med korven och man kunde vinna en T-shirt.