Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillåpotatis
du får mig att bli uttråkad. det kostar en krona. trevlig läsning
vad bra du underhåller mig med, den ensamma killen som tycker det är viktigt ha majoritet i allt han tycker.

En majoritet som inte finns dock.
Citera
Idag, 22:41
Medlem
Citat:
DU ville ha källor, du får dem. Jag väntar på dina källor, då du hade en väldigt märklig utvärdering av mig som person, som du inte känner. Jag antar att du har källor på vem jag är och hur jag
och du kan inte ens uppge vad jag påstått som du vill ha källa på, du kan få en källa på min kuk om du vill, för jag antar du inte gillar tjejer direkt.
Citera
Idag, 22:50
Medlem
sillåpotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
och du kan inte ens uppge vad jag påstått som du vill ha källa på, du kan få en källa på min kuk om du vill, för jag antar du inte gillar tjejer direkt.

Har du lässvårigheter, förståndshandikapp eller endast guppi-minne?? Det spelar ingen roll. Läs dina egna kommentarer själv! Och sluta prata kuk, DU har ingen
Citera
Idag, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Jag är skeptisk till att Johan blev bättre, gissar snarare att han blev censurerad vid klippningen för att vinnaren skulle bli mera accepterad av TV-publiken.

Nutti var alltid lättmanipulerad, han ville vara vän med alla, gav t.ex bort sin immunitet till Susanne vid ett tillfälle eftersom hon var med i Nords styrande pakt.
Jo nutti var lättstyrd, men verkade som det här med akink tog hårt på honom när han fick tänka genom det själv.

Han säger ju i exit han inte skulle göra sådär igen tex.

Lästeäven idag att han och akink är vänner igen och har precis facetameat, hon säger dessutom hon har släppt spelet nu och att hon älskar nutti.

Allt det här var nog skönt för honom ändå och nutti är ju troende och de vtroende jag känner är lika honom på det sättet de är helt harmlösa och vill alla väl
Citera
Idag, 22:55
Medlem
Citat:
Har du lässvårigheter, förståndshandikapp eller endast guppi-minne?? Det spelar ingen roll. Läs dina egna kommentarer själv! Och sluta prata kuk, DU har ingen
du kan inte angripa mig i sak så då blir det en massa meningslösa personangrepp som du tror jag bryr mig om

Man måste var5a lite intelligent för att lyckas förolämpa mig och där brister du:

så jag har ingen kuk säger du, men jaag har tjej iaf och är ingen incel som du iaf som sitter ochy hatar på riktigt på folk i ett tv program hahahaha8
Citera
Idag, 23:07
Medlem
Säger den vars enda argument är att vi andra ”sitter och super ensamma men jag har en brud” patetiskt.
Återgå till ämnet och sluta spamma med skit.

On topic - Ska de börja köra gamla deltagare som får komma tillbaka så finns det ju några att ta
av här. Per, Nutti och Akink vore kul att se igen.
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
du kan inte angripa mig i sak så då blir det en massa meningslösa personangrepp som du tror jag bryr mig om

Man måste var5a lite intelligent för att lyckas förolämpa mig och där brister du:

så jag har ingen kuk säger du, men jaag har tjej iaf och är ingen incel som du iaf som sitter ochy hatar på riktigt på folk i ett tv program hahahaha8
Citera
Idag, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Säger den vars enda argument är att vi andra ”sitter och super ensamma men jag har en brud” patetiskt.

On topic - Ska de börja köra gamla deltagare som får komma tillbaka så finns det ju några att ta
vilka ni andra har du psykos?
Citera
Idag, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq

Jag talade fö inte ens med dig om du inte märkte det. Du spammar ganska bra själv men det är en annan historia.

jag tycker Jacob borde få en ärlig chans, även kanske rene utöver dem du nämner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in