2025-12-10, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Hon sa att anledningen var att vi inte känt varandra tillräckligt länge vilket jag tycker är helt befängt då vi ändå känt varandra i över en månad och dejtat i två veckor :,(
Broder. Vänta tills nästa jul, om ni ens är tillsammans så som du skriver.

Relax.
2025-12-10, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fujian
Det är alldeles för lite tid mannen. Nästa jul kanske det blir lämpligt, om ni fortsatt att träffa varandra.
Detta men köp henne en julklapp och sluta med Andrew Tate. Tate lider av den psykiska störningen narcissistisk personlighetstörning typ öppen och de kvinnor du ser i hans videor är betalda prostituerade som inte är där av egen fri vija utan i arbetet.

Du klarar dig utan störda individer som guidar dig genom relationer, min vän.
2025-12-10, 22:58
Medlem
ILoveKnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEGGEboi
Men du, ni har dejtat 2 veckor och du ska kräva att hon ska fira jul med dig. För henne är du en mes. Och när jag snabbt läste din tråd ser jag ju att du verkar ha en dålig självkänsla och en TÖNT
Det är när du läser sånt här du måste skärpa dig direkt TS.
Nu har du chansen här med en riktig fining, sabba inte det med nåt jäkla simp-beteende.

Hon kanske har planer med familjen sen ett halvår tillbaka??
Vad fan vet du??? Ni har dejtat i en månad mannen chilla
2025-12-11, 08:24
Medlem
Hej en snabb uppdatering för er, jag och min tjej var i ett stort bråk igårkväll om detta, de började med att jag tog upp det igen och hon sa nej, då tog jag i med fula ord för att visa vem som bestämmer. Allt slutade när hon sprang iväg gråtandes (tönt) så nu är man singel igen då och allt är hennes fel.
2025-12-11, 11:23
Moderator
pbos avatar
Förhållandet tog tydligen slut igår och därmed är TS problem på sätt och vis löst. Tråden är därmed överspelad och låses.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in