2024-05-26, 17:33
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxBehindEar
Kommer ihåg slagsmålen på Baronen i Filipstad sent 90-tal, bord och stolar flög genom luften. Jag och en kompis stod på säkert avstånd med en kall öl och beskådade underhållningen. Dä va tider dä…
Har sett liknande i lokala sunkhaket i hålan jag växte upp i. JAg tänkte på den händelsen när remaken av Road House kom ut. https://youtu.be/ukf-uj4yh5Y 0:57 i klippet
Citera
2024-05-26, 18:04
Medlem
FoxBehindEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Har sett liknande i lokala sunkhaket i hålan jag växte upp i. JAg tänkte på den händelsen när remaken av Road House kom ut. https://youtu.be/ukf-uj4yh5Y 0:57 i klippet

Det var mer röj på krogarna förr…
Citera
2024-05-26, 19:29
Medlem
En igelkott på dansgolvet. Mitt i stan.
Citera
2024-05-29, 21:36
Medlem
Bewnhurs avatar
Irland ~2005.

Gick in på toaletten för att slå en drill och två män var upptagna med att "docka". Det var en ganska konstig upplevelse. Båda herrarna skrockade gott om det hela men det var inte någon vacker syn med tanke på att de såg ut som brittiska barveteraner.
Citera
2025-10-24, 20:38
Medlem
Jobbar som bartender men det personliga var en 50-årig gubbe som börja ragga på mig (Jag är en kille 20 års åldern, hetro), samma kväll var det en påtänd pundare som skulle anmäla mig för jag inte ville servera honom.

En annan en äldre dam som tog tag i mitt ansikte och gav mig en puss på munnen för jag "bjöd" henne på vatten.

Också en tjej i min ålder som krama mig bakifrån och stoppade upp ett finger i min mun men hennes kompis drog bort henne ganska snabbt.

Fanns också ett gäng thailändskor som höll fast i mina händer och försökte tvinga till sig en kyss (det var min andra dag på jobbet)
Citera
2025-12-09, 23:48
Medlem
McCarthy01s avatar
När jag var i 20-års-åldern en till vardags städad och proper handläggare (kvinna) på socialtjänsten i 45-års-åldern, som satt på krogen iförd kort skinnkjol och tröja/ blus som avslöjade en del av brösten som blev intimt närgången mot en jämnårig bidragssökande. Det var verkligen "dubbelt" att se henne sådan.
Citera
2025-12-10, 01:05
Medlem
två killar som sög av varandra på en toalett. såg det i en sekund och efter en sekund så var jag inne på tjejtoaletten istället. det var mycket rent där inne vill jag minnas
Senast redigerad av andersbachmann2 2025-12-10 kl. 01:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in