2025-12-08, 20:05
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Självklart fattar jag att en uppenbart ful och grotesk man kommer uppfattas som mindre attraktiv än en manlig fotomodell och hunk.

Men om vi går lite mer mot mitten mot dom som anses vara medel och snygga.
Inom denna kategori anes kvinnor dras till olika män. Stämmer detta??

Om vi tar 2 exempel av män. Den första mannen är 195 cm lång med exotisk look. Han har långt brunt hår och bruna som är uppsatt och bruna ögon. Han är vältränad och smal. Han anses objektivt vara en 8-9a av 10. Han är lite lik en modell.

Man nummer två är 182 cm lång. Han är rågblond och en kortare frisyr, ljusblåa ögon. Han är biffig/mycket vältränad. Väger 115 kg muskler. Han är en objektiv 6-7a av 10.

Om man frågade 1000 kvinnor vem av de som är mest attraktiv. Tror du då att den långhåriga hade vunnit en jordskredsseger, typ 95% mot 5%?
Eller tror du att det kanske hade varit jämnare? Typ 60% som hade valt den långhårig?

Stämmer det att kvinnor gillar olika eller är det så att majoritetengillar precis samma killar?

Och tvärt om, hur fumgerar vi män när vi attraheras av brudar?? Gillar vi samma brudar??

Olika attribut är attraktiva hos olika kvinnor absolut! Precis som du inte dreglar över alla kvinnor, vissa gillar rejält med former och andra smala extremt snärta eller hur?

Personligen så hände det mig en gång att en tjej från bodycontact sa att jag var inte hennes typ efter att vi bytt foton på kik (slutade med att vi knullade ändå efter ett par glas vin) medans jag vid flertalet tillfällen blivit "tvingad" att göra videosamtal före träff med tjejer som trott att min profil ev varit falsk på de klassiska dejtingsidorna
Citera
2025-12-08, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Men jösses, kvinnor är också blyga. Jag brukar bara vara öppen med det. Prova det själv så löser det sig säkert.
Tom. extremt överviktiga människor lyckas få napp.
Din hjärna måste va fylld med demoner eller nått så som du pratar om dig själv.

Ja, kvinnor får vara blyga. Kvinnor anses inte vara okvinnliga då.
Jag tycker själv att jag var tillräcklig många gånger när jag umgåtts med kvinnor. Så jag blev förvånad när det utan förvarning kom nån kommentar om min kropp. Hur kommer man på att ens säga nåt sånt?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in