2025-12-08, 13:56
Medlem
halvfestligts avatar
Någon som fått Youtubes motsvarighet till Spotify wrapped i år, "Youtube recap"? Den har rullats ut i hela världen under veckan tydligen, med början i USA den 2 december. Nyfiken på om någon här sett sin tillbakablick på året som gått. Jag har inte sett den.
Citera
2025-12-08, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvfestligt
Någon som fått Youtubes motsvarighet till Spotify wrapped i år, "Youtube recap"? Den har rullats ut i hela världen under veckan tydligen, med början i USA den 2 december. Nyfiken på om någon här sett sin tillbakablick på året som gått. Jag har inte sett den.
Detta har jag fått i snart ett år
Citera
2025-12-08, 15:02
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Fick den för 2 dagar sedan.
Citera
2025-12-08, 16:37
Medlem
Hirvis avatar
Jag är premium-kund men har inte fått den än, försökt byta språk för läste att den inte finns på svenska youtube men funkar inte även när jag kör engelska och ominstallerat appen.
Ingen tydlig information heller någonstans.
Citera
2025-12-08, 20:57
Medlem
halvfestligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Jag är premium-kund men har inte fått den än, försökt byta språk för läste att den inte finns på svenska youtube men funkar inte även när jag kör engelska och ominstallerat appen.
Ingen tydlig information heller någonstans.

Det funkar inte för mig heller. Får väl vänta och se.
Citera
2025-12-08, 20:58
Medlem
halvfestligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Fick den för 2 dagar sedan.

Har du Premium eller vanligt konto?
Citera
2025-12-08, 20:58
Medlem
halvfestligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Detta har jag fått i snart ett år

Hur menar du?
Citera
2025-12-09, 01:15
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Har du Premium eller vanligt konto?
Premium
Citera
2025-12-09, 19:05
Medlem
halvfestligts avatar
Hittade en tråd på Reddit, någon hade fått svar från Google/Yt-supporten: om man har gjort minsta ändring i sin tittarhistorik, till exempel raderat en (!) eller flera videos, så kan det göra att man inte får någon recap. Tråden kan låsas.
Citera
2025-12-09, 19:26
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Hittade en tråd på Reddit, någon hade fått svar från Google/Yt-supporten: om man har gjort minsta ändring i sin tittarhistorik, till exempel raderat en (!) eller flera videos, så kan det göra att man inte får någon recap. Tråden kan låsas.
Jag fick svar från youtube också.

"Hej igen,

Tack för ditt svar, det är Joel här igen.

Just nu så är det som du kan göra att skicka in feedback, sedan så är det bara att vänta då den borde komma innan slutet av året.

Om du har ytterligare frågor om detta hjälper vi dig självklart så gott vi kan.

Med vänliga hälsningar,
Joel
YouTube-teamet".

Så tråden kanske inte behöver låsas.
Citera
2025-12-09, 21:46
Medlem
Är också premium kund och har väntat flera dagar på att få min recap. Fick min Youtube Music recap som vanligt redan förra veckan. Har provat på både datorn och telefonen men den dyker inte upp nånstans, använder jag youtube.com/recap tar den mig bara till min youtube historik...
Citera
2025-12-10, 14:01
Medlem
halvfestligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Jag fick svar från youtube också.

"Hej igen,

Tack för ditt svar, det är Joel här igen.

Just nu så är det som du kan göra att skicka in feedback, sedan så är det bara att vänta då den borde komma innan slutet av året.

Om du har ytterligare frågor om detta hjälper vi dig självklart så gott vi kan.

Med vänliga hälsningar,
Joel
YouTube-teamet".

Så tråden kanske inte behöver låsas.

Okej, tack för svaret. Vad menar de med feedback? Ska man felanmäla eller bara vänta tror du?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in