2025-12-04, 22:10
Medlem
Respekt och en Kristen kvinna ska de vara med traditionella könsroller, och hon ska ta hand om sitt utseende och vara smal och feminin....jag klarar inte av att vara med tjocka,knubbiga,mulliga kvinnor...det kan jag bara inte och det e inte för att jag vill vara elak men
jag går inte i gång på någon som ej är feminin i mina ögon och detta gäller inte bara utseende utan beteende också.
Så allt vad heter jämlikhet och genus vetenskap och feminism måste bort 100%...

Jag kan även säga att jag e förlovad med en sådan kvinna, och hon e 9 år yngre en jag ...perfekt.
Senast redigerad av Skyschen 2025-12-04 kl. 22:12.
Citera
2025-12-04, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Ta hand om hemmet
Ta hand om barnen
Laga mat
Städa, tvätta osv
Sex eller bj varje dag

En sån kvinna har jag. På detta är hon vacker, 10 år yngre än mig och har ett bra jobb.
Det är svårt att hinna den typen av traditionella kvinna idag, de flesta är feministiska slynor.
Trevligt. Vad betalar du för detta all inclusive? Alltså vad har ni för ekonomisk överenskommelse i relationen?
Citera
2025-12-04, 22:19
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gummi-Tarzan-
Om du inte har mental kapacitet att diskutera frågeställningen, varför posta inlägg? Varför diskuterar du mig? Bryter du mot forumets regler och försöker bryta min anonymitet genom att samla information om mig, istället för att delta i diskussionen om ämnet?

Du uppvisar för övrigt här ett typiskt toxiskt kvinnligt beteende. Ett beteende som är en absolut deal breaker för alla kvalitativa män, men inte för män som saknar självrespekt.

Är du allvarlig

Vilket sorts känslig information försöker jag samla in minsann?

Jag ifrågasätter dina värderingar kring kvinnor och relationer, det hör till tråden kan man tycka.
Citera
2025-12-04, 23:09
Medlem
Al-Akhdars avatar
Jag skulle nog säga att kraven bör vara i nivå med vad man ser som meningsfullt för att relationen ska fungera. Det är ett ömsesidigt samspel av att både ge och få. Det längre perspektivet är att båda upplever att de lever livet de vill leva och inte bara "står ut" med partnerskapet. Jag vill se att min partner rör sig mot sina drömmar och hoppas att den synen även finns hos henne mot mig.

Genuinitet och uppriktighet tycker jag man kan kräva från sin partner. Det kanske innebär att man får höra saker man inte vill höra men då är det bara att hitta någon som är i mer i linje med en själv.

Jag blir själv illa till mods när man ser app-dejtandets mallar med krav där det liknar en sorts platsannons på hur en man eller kvinna ska vara. Det är inte helheten i att träffa en annan människa.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in