2025-12-04, 10:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Inget går till några barn, vård eller annat behjärtansvärt. Det går direkt till Sara och Patriks egna utgifter.

Självklart är det så här, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när de var i ett annat land & hade köpt lite papper, pennor till barn riktiga barn. Av alla pengar dom drar in så var dom generösa nog att donera lite pennor & papper till fattiga barn i andra länder för att visa att de bryr sig.

Det är också ganska intressant att dom väljer att visa småbarn i media snacka om pedofili för att sedan hänga ut män som träffar eller vill träffa tonåringar. När de väljer att visa deras AI version av en 13 åringar eller 14 åringar så har dom gjort denna sent utvecklad, en manipulation teknik för att få människor att associera en ålder med ett utseende som inte är relevant.

Majoriteten av tjejer i tidigt tonår är ändå tillräckligt utvecklade. Om nu undantagen i denna åldern skulle vilja testa att vara med en äldre varför ens hindra dem?

Är det så mycket bättre att de ligger med en ny kille varje helg, Lucas den helgen nästa helg ligger dom med Mohamed. Vad är det som gör det så mycket värre att någon är äldre om det är hon som söker kontakten?
Senast redigerad av Fotbollskillen92 2025-12-04 kl. 10:29.
Citera
2025-12-04, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Självklart är det så här, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när de var i ett annat land & hade köpt lite papper, pennor till barn riktiga barn. Av alla pengar dom drar in så var dom generösa nog att donera lite pennor & papper till fattiga barn i andra länder för att visa att de bryr sig.

Det är också ganska intressant att dom väljer att visa småbarn i media snacka om pedofili för att sedan hänga ut män som träffar eller vill träffa tonåringar. När de väljer att visa deras AI version av en 13 åringar eller 14 åringar så har dom gjort denna sent utvecklad, en manipulation teknik för att få människor att associera en ålder med ett utseende som inte är relevant.

Majoriteten av tjejer i tidigt tonår är ändå tillräckligt utvecklade. Om nu undantagen i denna åldern skulle vilja testa att vara med en äldre varför ens hindra dem?

Är det så mycket bättre att de ligger med en ny kille varje helg, Lucas den helgen nästa helg ligger dom med Mohamed. Vad är det som gör det så mycket värre att någon är äldre om det är hon som söker kontakten?

Kan du inte berätta om din konfrontation istället? Vilket nummer har du? Hur har det gått efteråt? Helt ärligt alltså?
Citera
2025-12-04, 12:54
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Jaha, då missförstod jag. Dumpens fiskare är alltså 13 år. Då är det klart och tydligt. Läs mitt medelande igen så förstår du nog. För uppenbarligen gjorde du inte det.

Nej, Dumpens fiskare är inte 13 år.

Gäddan ville ha fittpic från en 13-åring.
Vad är det dom är så svårt att förstå?
Citera
2025-12-04, 13:26
Medlem
Ankan-mannens avatar
Visst gör gäddorna fel, men det väsentliga är att Dumpen får dem att göra fel, fel som de kanske inte gjort om Dumpen inte gjort sitt.

Det blir lite som när polis jagar en 14 åring på moped, ungen kör ihjäl sig, vems fel, bådas, vem ska begränsa sig, polisen.

Lägger till: Dumpen är den som lämnar en moped olåst och fulltankad. Sedan sätter de sig och väntar på att 14 åringen ska ta den, och de har innan hintat hen (fast egentligen han) om att den finns.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2025-12-04 kl. 14:13.
Citera
2025-12-04, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Visst gör gäddorna fel, men det väsentliga är att Dumpen får dem att göra fel, fel som de kanske inte gjort om Dumpen inte gjort sitt.

Det blir lite som när polis jagar en 14 åring på moped, ungen kör ihjäl sig, vems fel, bådas, vem ska begränsa sig, polisen.

Eller lite samma princip som att du viftar med en vodkaflaska framför en nykter alkoholist. Dessutom tillsammans med hans före detta alkis kompisar, som trycker på att att han ska testa.

Dumpen vet om att man attraheras av unga kvinnor, samtidigt finns det regler mot detta. Dumpen väljer då att utnyttja svaga individer, psykiskt sjuka, desperata, osäkra men med diagnoser för att få en uthängning.

Stor majoriteten av dem som har hängts ut hade aldrig i det verkliga livet faktiskt lyckats. Det finns ingen tjej i den åldern som attraheras av dessa män.

Finns undantag däremot, där tjejer faktiskt attraheras av äldre män fast då snackar vi kanske Brad Pitt eller någon känd musiker. Som dessutom tar hand om sig själv betydligt mer än dessa gäddor.
Citera
2025-12-04, 14:25
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Eller lite samma princip som att du viftar med en vodkaflaska framför en nykter alkoholist. Dessutom tillsammans med hans före detta alkis kompisar, som trycker på att att han ska testa.

Dumpen vet om att man attraheras av unga kvinnor, samtidigt finns det regler mot detta. Dumpen väljer då att utnyttja svaga individer, psykiskt sjuka, desperata, osäkra men med diagnoser för att få en uthängning.

Stor majoriteten av dem som har hängts ut hade aldrig i det verkliga livet faktiskt lyckats. Det finns ingen tjej i den åldern som attraheras av dessa män.

Finns undantag däremot, där tjejer faktiskt attraheras av äldre män fast då snackar vi kanske Brad Pitt eller någon känd musiker. Som dessutom tar hand om sig själv betydligt mer än dessa gäddor.
Ja om polis gjorde som jag beskrev (vem vet kanske så de gör), skulle de göra så blev det ramaskri och avsked och de skulle få flytta från platsen. När Dumpen gör liknade, då hyllas de?
Citera
2025-12-04, 14:55
Medlem
Protonic75s avatar
Och svenska Akademins språkvårds pris 2025 går till Patrik Sjöberg för sitt kreativa bemästrande av det svenska språket vid Dumpens konfrontationer
Citera
2025-12-04, 15:00
Medlem
Citat:

Menar du att dom tjocka gubbarna som Dumpen hängt ut inte är attraktiva? Finns väl inte en enda gubbe som inte kallats "snygg" i chattloggen av Saras finest. Det har naturligtvis inget med verkligheten att göra men det är skitkul läsning och givetvis trillar svagbegåvade dit. Dessa hade satt på vad som helst men Saras gäng vill endast diskutera att det stod "14" nånstans i djungeln av text, där ligger fokuset och Dumpen styr. Gubbarna skall givetvis låta bli men Dumpen visar ju vägen för i helvete.

Jag är besviken, vill veta om det finns en Herr Nilsson därute? Nån måste sitta på något smaskigt skvaller? Sara är fenomenal på att ducka när det gäller privatlivet men nu är det slut med det.

Skön "krönika" nån i sekten kladdat ihop och så sätter man Puttes nylle på den och låter påskina att han är författaren https://dumpen.se/2025/12/04/vad-vet-egentligen-medierna-som-inte-resten-av-sverige-vet/
Citera
2025-12-04, 15:10
Bannlyst
Om vi bara leker med tanken att Sara hade sett ut som Angelina Jolie och var precis lika smal,vacker då jag kan tänka mig att de är i samma ålder. Frågan är om hon verkligen hade lagt ner all den tiden hon gör på att sätta dit vad hon kallar pedofiler? Eller om det hade funnits andra roliga saker i livet hon hellre hade fokuserat på.
Citera
2025-12-04, 15:47
Avslutad
Citat:
Om vi bara leker med tanken att Sara hade sett ut som Angelina Jolie och var precis lika smal,vacker då jag kan tänka mig att de är i samma ålder. Frågan är om hon verkligen hade lagt ner all den tiden hon gör på att sätta dit vad hon kallar pedofiler? Eller om det hade funnits andra roliga saker i livet hon hellre hade fokuserat på.
då tror jag Sara hade varit skådespelare i Beck-filmer. som åklagare eller liknande.
Citera
2025-12-04, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Nej, Dumpens fiskare är inte 13 år.

Gäddan ville ha fittpic från en 13-åring.
Vad är det dom är så svårt att förstå?
Problemet är att du säger att persone bett en 13åring om dessa bilder. Men personen har bett en vuxen om dessa.
Att fråga en 13åring om detta är brottsligt precis som du påstår. Så personen är dömd då? Eftersom du kommer med alla dessa påståenden.

Det är inte bara artikeln här som kan utgöra förtal utan även dina påståenden om att personen beter sig brottsligt.

Det du inte förstår är ju att personen inte har pratat med en 13åring och kommer därför inte dömmas för innehållet i chatten.

Så än en gång precis som jag sa. Personen har bett en vuxen om bilderna, vilket inte är brottsligt.
Det är irrelevant vad du tror personen trott för varken du eller jag kan veta det.
Citera
2025-12-04, 16:12
Medlem
Redfogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Så än en gång precis som jag sa. Personen har bett en vuxen om bilderna, vilket inte är brottsligt.
Så du menar att det är lagligt att be vuxna om barnporr? Wut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in