2025-12-03, 01:01
Medlem
urgentmessages avatar
Jag har läst att det finns kvinnor som erbjuder kram-tjänster. Alltså inget sexuellt

Då jag själv har stora problem med att våga göra fysiska initiativ på män och svårt att visa upp kärlek (håller det mest inombords) så tror jag att bästa sättet för mig är att anlita en kille som kan träna upp mig på detta.
Tex kan han uppmana mig:
Rör min hand
Känn på mitt hår
Lägg armen runt mig
Titta in i mina ögon

Detta måste såklart vara en hyfsat professionell person som inte bara utnyttjar situationen för att han hoppas på att till slut få ett ligg.

Känner någon till om detta finns?
Citera
2025-12-03, 01:16
Medlem
litenbokstavs avatar
jo men i japan
Citera
2025-12-03, 01:23
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Jag säljer sex (kvinna) och en del män vill bara ha närhet påklädda. Ligga nära och krama, röra försiktigt på icke sexuella områden, vilket de så klart får.

Så därför tror jag att män som säljer sex kan tänka sig vilja göra det. Men vilka som erbjuder det vet jag tyvärr inte.
Citera
2025-12-03, 05:02
Medlem
Jag förstår varför svenskar är det mest isolerade och socialt handikappade folket. Finns ingen spontanitet i Sverige, kyligt kallt mörkt skithål där staten gjort folks liv till ett fängelse.

Sälja kramar? Get fucking real
Citera
2025-12-03, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag säljer sex (kvinna) och en del män vill bara ha närhet påklädda. Ligga nära och krama, röra försiktigt på icke sexuella områden, vilket de så klart får.

Så därför tror jag att män som säljer sex kan tänka sig vilja göra det. Men vilka som erbjuder det vet jag tyvärr inte.

Tar du samma betalning från dessa män, som från män som vill ligga?
Citera
2025-12-03, 07:58
Medlem
Kleiners avatar
Är det dock inte bättre att förstå varför du har svårt vid det, än att träna upp något utan att förstå orsaken? Har det alltid varit så eller har det hänt något särskilt traumatisk i din barndom som har orsakat det?

Om man har svårt vid beröring och är osäker, då kan jag inte se hur det skulle vara lättare med en främling? Är det för att då undviker du (omedveten) sårbarhet och att känna på djupet?
Citera
2025-12-03, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner

Män som säljer sex lär göra sig skyldiga till brott, till skillnad mot kvinnor som säljer sex.
Citera
2025-12-03, 09:21
Medlem
Jag är man och har och kommer aldrig sälja sex. Däremot tror jag att det finns ett verkligt behov för både män & kvinnor att få närhet. Ser inget konstigt alls i att erbjuda (men endast det).

Hoppas du hittar någon att krama!
Citera
2025-12-03, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenhyacinten
Jag förstår varför svenskar är det mest isolerade och socialt handikappade folket. Finns ingen spontanitet i Sverige, kyligt kallt mörkt skithål där staten gjort folks liv till ett fängelse.

Sälja kramar? Get fucking real

Verkligen, snart ska man väl fram med samtyckespapper bara för att riskfritt ta i hand med någon.

Inte konstigt att folk blir socialt skadade.
Citera
2025-12-03, 10:27
Medlem
swebarbs avatar
Det finns knappast någon marknad för detta i sverige. Varför skulle en kvinna vilja betala för det ens..

Många män skulle nog gratis bli glada om en tjej vill röra en killes hand.
Citera
2025-12-03, 10:41
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektumfrans
Män som säljer sex lär göra sig skyldiga till brott, till skillnad mot kvinnor som säljer sex.

Nu handlar det ju om kramar och påklätt. Inte röra könsorganen. Dvs inte sex.

Att sälja sex, oavsett om man är man eller kvinna, är inte straffbart. Så enkelt funkar det.
Citera
2025-12-03, 10:43
Medlem
StorFetAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektumfrans
Verkligen, snart ska man väl fram med samtyckespapper bara för att riskfritt ta i hand med någon.

Inte konstigt att folk blir socialt skadade.
Med BankID verifiering, så banken får sista ordet om vilka som får träffas och vidröra varandra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in