2025-12-02, 13:33
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Oavsett ålder vill en del kvinnor ha sex och andra inte. Så det finns inget svar som passar in på alla.

Men bara för att man är medelålders eller äldre betyder det inte att sexlusten automatiskt tar stopp. Somliga kvinnor kan tycka det är skönt att inte riskera att bli med barn längre. De kanske också har mer ork och tid till sex när barnen vuxit upp. Och de måste inte längre vara fasta i hullet och sexiga längre. De slappnar av, accepterar sin kropp, njuter och tar för sig.

På äldreboenden i USA ökar könssjukdomarna. Kanske för att man passar på som nykomling att knullar runt lite när det är lätt att ta rollatorn från ett rum till ett annat. Eller man hittar en ny partner och ingen av de två kollar om de har könsjukdomar före. Demens kan också få en att släppa på (onödiga) spärrar.

Sex på äldre dagar nog inte akrobatiskt kaninsex i timmar, utan istället mycket närhet och beröring.

Hur vet man att kvinnor oavsett ålder vill ha sex med en? Man kan till exempel fråga dem. Säger de ja kan det bero på att de vill. Inte hundra procent säkert, men mer troligt än om de säger nej.
Citera
2025-12-02, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
VAR hittade du dessa fördomar?

Fördomar?
Empirisk fakta efter åtskilliga konversationer med andra snubbar, läsande av trådar på div forum, egen erfarenhet och ja... allmänt vedertagen kunskap kring hur kvinnor fungerar. Både i grupp och på individbasis.
Det är så det är helt enkelt.
Men som vanligt - ingen regel utan undantag.
Citera
2025-12-02, 17:08
Medlem
Ok, är väl ett lyckligt undantag då - med drygt 50 år yngre pojkvän.
Citera
2025-12-02, 18:09
Medlem
Jag var som kåtast mellan 40 och 50, aldrig har livet och sexet varit lika bra som då. Sen drabbades jag av livmodercancer när jag var 54 och att operera bort äggstockarna är ingen höjdare för sexlivet. I samma veva drabbades maken av prostatacancer, så det är inte så lätt just nu. Innan allt detta var vi övertygade om att vi fortfarande skulle knulla i åttioårsåldern. Livet kom emellan... Men vi har sex, det funkar utan erektion. Blir tyvärr inte så ofta.
Citera
2025-12-03, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag är 60+. De flesta kvinnor jag känner är mellan 40-60år.De har kroppar som nästan är på en 20årig kvinnas nivå. Deras största önskan är att få träffa en riktigt ung kille och bara knulla. Utan känslor. Förmodligen beror det på att de tittat för mycket på porr på nätet. Men de flesta är för tafatta för att ta kontakt med dessa killar, troligtvis på att de oftast bor hemma och att de kanske känner deras mödrar.
Just så ! Men jag lyckades komma i säng med en kompis mamma på fyllan när jag va 24. Å goda gud vilken skillnad. Det förbjudna och hemliga gjorde det ännu mer spännande och hetare. Hon kunne för första gång på årtior känna stenhård och grov kuk och bli tagen med energi. Och jag fick för första gång spruta i en kvinna så mycket jag ville utan att behöva tänka på följder (hon va 52). Det blev djurisk och vild sex hela natten och morgonen.
Vi lyckades faktisk att hålla det hemligt efteråt i vår lilla hemort, ingen fick veta nåt. Efter den gången var det bara mogna kvinnor som gällde. DEn äldsta jag hade var 35 år äldre än mig, men hon såg åtminstone 15 år yngre ut. Kombinationen ung kåt man och het, längtande mogen kvinna = het och eldig sex.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in