2025-12-02, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Nä men hon får ju nu en behandling som inte erbjuds i Sverige och då blir ju förutsättningarna förändrade, och kanske utfallet annorlunda. Men är ej någon läkare så därför jag undrar
Någon som kollat vem mer som sitter i styrelsen, eller har släkt där hos dem som ska få pengarna för att behandla henne ???
Hon gillar ju att betala stora summor för vård till ställen hon samarbetar med...
Citera
2025-12-02, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillinwillin
Att sprida nedsättande omdömen är förtal.

Förresten: TikTok och Instagram skyddas ju inte av utgivningsbevis.
Borde inte polisen kunna ta innehållet till den lokala åklagaren för prövning då?
Anmäl...
Citera
2025-12-02, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eittol
De insåg väl att det inte kom in riktigt lika mycket pengar som de hade tänkt sig så de slog sina kloka huvuden ihop och tänkte hur kan vi göra det här med trovärdigt?
Jo vi tar in någon som "ska ha koll på pengarna och att allt går rätt till" så kommer nog fler att skänka pengar.

Hela gåvogivandet bygger på narrativet att man ska hjälpa till att "rädda Saras liv". Men det går inte att bli frisk från den sjukdomen i det stadiet, i bästa fall kan en sådan behandling som det här är fråga om förlänga livet med några månader. Men det skulle inte generera lika mycket intäkter om de skrev "hjälp Sara att få jaga gäddor ett par månader till".
Någon som kollat vem mer som sitter i styrelsen, eller har släkt där hos dem som ska få pengarna för att behandla henne ???
Citera
2025-12-02, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burgardsgatan
Jag kan sponsra med några svarta rosor till gravstenen när karman gör slut på henne med sjukdomarna

Det är väl karma något gott att Sara får cancer. Alla andra hjärntvättade här i denna tråden, hävdar att det är dåligt det dessa män gör fast då ska man fråga sig vad är det egentligen de flesta har gjort?

De har velat ha sex med en ung tjej samtidigt utgått ifrån att det är hon som faktiskt vill. Även att detta inte är sannolikt, ifrån mannens perspektiv så finns det ett genuint intresse. Hur äckligt, opassande man än må tycka vara, så tror jag faktiskt inte att majoriteten av männen har haft en dålig avsikt en vilja att skada någon. Jag tror faktiskt de flesta bara liksom följer sin biologiska attraktion som alla män innerst inne faktiskt har oavsett hur mycket de förnekar den.

Det här bevisar hur manipulerar samhället har blivit, ni som ser det som tvärondska det männen vill göra trots att de har utgått ifrån att det ska vara frivilligt. Moraliskt tveksamt? Möjligt, dålig handling direkt.

De men däremot som erbjuder saker tjatar kanske utnyttjar maktpositionen för att få vad dom vill ha den helt annan sak. Fast 90 % har bara följt sin biologiska instinkt, precis som Sara så väljer de att inte följa lagen.

Sedan att det kallas våldtäkt på papperet, som feminismen har hittat på. Den helt annan sak det bevisar bara hur hjärntvättad alla människor faktiskt är.
Citera
2025-12-02, 10:14
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Denna hetsen kring minderåriga har förstört så många liv. Det handlar bara om moral, vissa tycker det är moraliskt fel att vara med någon som är si eller så gammal. Jag kommer skratta jättemycket sen om det skulle höjas till 18, att se Sjöberg & den där irriterade kärringjäveln konfrontera en person som ska träffa en 17 åring, vad patetiskt det hade sett ut. Vi håller på att bli precis som USA. Överdriven moral.

Det hade varit kul att se om Sara eller Patrik någon gång fick igen för allt de har gjort. Sara är en bedragare Patrik likaså, jag tror de båda ljuger ihop ganska bra om vad som ska ha hänt med dem gällande deras egna ” övergrepp” jag tror att det många fall så är det inte ens en fråga om övergrepp. Jag tror verkligen inte det.
Vad yrar du om egentligen, vaddå förstört så många liv? Det är väl inte så många?

Du har ju skrivit att blivit konfronterad har jag för mig, blev ditt liv mycket sämre efter det? Känner du till många andra som fått sina liv förstörda av Dumpen?

Jag tror det är väldigt få som ömmar för gubbar vars högsta dröm är att ligga med fjortisar och som inte får det.
Citera
2025-12-02, 10:28
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Det är väl karma något gott att Sara får cancer. Alla andra hjärntvättade här i denna tråden, hävdar att det är dåligt det dessa män gör fast då ska man fråga sig vad är det egentligen de flesta har gjort?

De har velat ha sex med en ung tjej samtidigt utgått ifrån att det är hon som faktiskt vill. Även att detta inte är sannolikt, ifrån mannens perspektiv så finns det ett genuint intresse. Hur äckligt, opassande man än må tycka vara, så tror jag faktiskt inte att majoriteten av männen har haft en dålig avsikt en vilja att skada någon. Jag tror faktiskt de flesta bara liksom följer sin biologiska attraktion som alla män innerst inne faktiskt har oavsett hur mycket de förnekar den.

Det här bevisar hur manipulerar samhället har blivit, ni som ser det som tvärondska det männen vill göra trots att de har utgått ifrån att det ska vara frivilligt. Moraliskt tveksamt? Möjligt, dålig handling direkt.

De men däremot som erbjuder saker tjatar kanske utnyttjar maktpositionen för att få vad dom vill ha den helt annan sak. Fast 90 % har bara följt sin biologiska instinkt, precis som Sara så väljer de att inte följa lagen.

Sedan att det kallas våldtäkt på papperet, som feminismen har hittat på. Den helt annan sak det bevisar bara hur hjärntvättad alla människor faktiskt är.
Du låter faktiskt väldigt mycket som en patetisk 40-åring som fortfarande bor hemma hos morsan och sitter och runkar dagarna i ända i pojkrummet och bejakar den biologiska instinkten, grattis får man säga.

Tänk: för varje minut som går, blir sannolikheten att du ska få ligga med ett 14-åring bara mindre o mindre.

Tror du 14-åringarnas ”biologiska instinkt” säger att du är ett kap och att dom vill ha barn med dig? Hahahhahahaha
Citera
2025-12-02, 10:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Vad yrar du om egentligen, vaddå förstört så många liv? Det är väl inte så många?

Du har ju skrivit att blivit konfronterad har jag för mig, blev ditt liv mycket sämre efter det? Känner du till många andra som fått sina liv förstörda av Dumpen?

Jag tror det är väldigt få som ömmar för gubbar vars högsta dröm är att ligga med fjortisar och som inte får det.

Vi måste förstå att rent biologiskt så är själva reaktionen naturlig. Det finns ingen störning kring att en man oavsett ålder vill ligga med en sådan ung kvinna. Här har vi egentligen det största problemet, Sara samt hennes gelikar få det att verka som att det är någonting man behöver söka vård för.

Hon har lyckats tvätta ett helt land med sina åsikter. Hon gör inte detta för att hon bryr sig om tonårstjejerna, jag tror hon skiter fullständigt i dom. Det är med hatet mot män som försöker / är med unga tjejer som driver henne. Hon tycker helt enkelt inte att någon som är så pass gammal borde ha rätt till att vara med någon som är så ung. Det är samma sak som en rasistisk pappa som inte vill att sin blonda dotter ska vara med en svart man.

Dessutom så är det ingenting fel om någonting skulle vara via samtycke. Om man nu är mogen nog att ha sex, så tycker jag att man är mogen nog att välja också med vem man själv vill. Om man nu är så pass lätt manipulerad att man kommer att säga ja till någon man inte vill vara med, man inte vågar säga nej, då kan det vara precis under samma förut förutsättningar med någon i samma ålder.
Citera
2025-12-02, 10:31
Bannlyst
Citat:
Du låter faktiskt väldigt mycket som en patetisk 40-åring som fortfarande bor hemma hos morsan och sitter och runkar dagarna i ända i pojkrummet och bejakar den biologiska instinkten, grattis får man säga.

Tänk: för varje minut som går, blir sannolikheten att du ska få ligga med ett 14-åring bara mindre o mindre.

Tror du 14-åringarnas ”biologiska instinkt” säger att du är ett kap och att dom vill ha barn med dig? Hahahhahahaha

Fast om det nu är så osannolikt & att det under några omständigheter inte är möjligt för någon man 40+ att få till det med en tjej i den åldern, varför behövs ens dumpen överhuvudtaget då?

De är okej med att tonåringar har sex med varandra, vilket betyder att de är okej med att de har sex. Fast dom är helt emot det så fort någon äldre? Åldersister! Det va de är, precis som att paret skulle säga nej till en snygg sjuttonåring om han fick chansen i Thailand.
Senast redigerad av Fotbollskillen92 2025-12-02 kl. 11:01.
Citera
2025-12-02, 10:43
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:

Men det har han väl inte skrivit, det är Dumpen som hävdar att 14 vill ha barn med gubbar.

Det med gäddorna är liknande att man tittar på värstingmodellen av bilarna men köper en billigare bil därefter, men om den reas ut så blir det köpintresse.
Citera
2025-12-02, 13:32
Medlem
tens avatar
Citat:
Fortfarande så har han inte bestämt någon träff, eller dykt upp på plats utan även om han har tjatat vi kan ses som lite omoraliskt, problematiskt fast att det ska vara väl förtjänt av en uthängning vet jag faktiskt inte.

Han efterfrågade barnporr = brottsligt.
Citera
2025-12-02, 16:18
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Absolut. Ska vi samla in pengar till klippkort på Mc Donalds och pizzerior åt dom kanske ? Skicka blommor och presentkort på choklad från Marabou till Sara ?

Socker och onyttigheter är nog det Sista Sara behöver just nu då det är tumör bränsle, men fint tänkt
Citera
2025-12-02, 16:21
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgardsgatan
samla in pengar till gravsten istället åt henne, hon är ju döende

Kommer behövas hemlig gravplats för Sara, annars kommer Gäddorna festa och dansa på hennes grav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in