Citat:
Ursprungligen postat av
Burgardsgatan
Jag kan sponsra med några svarta rosor till gravstenen när karman gör slut på henne med sjukdomarna
Det är väl karma något gott att Sara får cancer. Alla andra hjärntvättade här i denna tråden, hävdar att det är dåligt det dessa män gör fast då ska man fråga sig vad är det egentligen de flesta har gjort?
De har velat ha sex med en ung tjej samtidigt utgått ifrån att det är hon som faktiskt vill. Även att detta inte är sannolikt, ifrån mannens perspektiv så finns det ett genuint intresse. Hur äckligt, opassande man än må tycka vara, så tror jag faktiskt inte att majoriteten av männen har haft en dålig avsikt en vilja att skada någon. Jag tror faktiskt de flesta bara liksom följer sin biologiska attraktion som alla män innerst inne faktiskt har oavsett hur mycket de förnekar den.
Det här bevisar hur manipulerar samhället har blivit, ni som ser det som tvärondska det männen vill göra trots att de har utgått ifrån att det ska vara frivilligt. Moraliskt tveksamt? Möjligt, dålig handling direkt.
De men däremot som erbjuder saker tjatar kanske utnyttjar maktpositionen för att få vad dom vill ha den helt annan sak. Fast 90 % har bara följt sin biologiska instinkt, precis som Sara så väljer de att inte följa lagen.
Sedan att det kallas våldtäkt på papperet, som feminismen har hittat på. Den helt annan sak det bevisar bara hur hjärntvättad alla människor faktiskt är.