2025-11-28, 17:35
Medlem
Håller de på fortfarande? Det här var intressant för 10 år sen. Först var det black friday. Sen blev det black weekend. Därefter black week. Och nu har många börjat med black month.
Ser fram emot nästa steg, black year, så den här rean avskaffar sig själv.
Citera
2025-11-28, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Hur retarded e man om man blir helt köpbenägen på 20% ? alltså 20? Betalar fan hellre ordinarie en annan dag.
Ge mig 80% så kan jag besöka affären

Om du någonsin lyckas landa ett jobb inom privat sektor så kommer också se att ytterst få verksamheter med undantag för premiummärken har så mass stora marginaler att de kan ha 80%. I sådana fall skulle de gå back.

Lycka till!
Citera
2025-11-28, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Om du någonsin lyckas landa ett jobb inom privat sektor så kommer också se att ytterst få verksamheter med undantag för premiummärken har så mass stora marginaler att de kan ha 80%. I sådana fall skulle de gå back.

Lycka till!

Förstår jag också. Och jag vet att efter 30% går de med förlust. Men var mer bara att 30-40% är svagt. Och att folk blir tokiga av 20 är fan sjukt
Citera
2025-12-01, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Skärm kan man gott köpa en begagnad för små pengar och mus och tangentbord, som faktiskt inte är kassa - bara inte "the shit" finns på Normal utav alla ställen.

Black Week handlar väl inte om begagnade saker 😁
Vad är det du inte förstår 💥
Citera
2025-12-01, 17:44
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joiu
Håller de på fortfarande? Det här var intressant för 10 år sen. Först var det black friday. Sen blev det black weekend. Därefter black week. Och nu har många börjat med black month.
Ser fram emot nästa steg, black year, så den här rean avskaffar sig själv.

haha ja, urvattnat och idag bara rena skitet. mest en ursäkt från handlarna att höja priserna innan och sen ge 20% rabatt.. jo tjena
Citera
2025-12-01, 21:58
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus

Lycka till!

"Om du någonsin lyckas landa ett jobb inom privat sektor"

Du menar typ jobba på Donken?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in