Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 21:52
Medlem
Tjenare boys and girls!

Hade tänkt att överföra 300 kr till catharsis (btc). Hur mycket i avgift kommer safello och min plånbok (exodus)att ta? för hur mycket skall jag köpa på safello så att det täcker alla avgifter?

Allt gott!
Citera
Igår, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Tjenare boys and girls!

Hade tänkt att överföra 300 kr till catharsis (btc). Hur mycket i avgift kommer safello och min plånbok (exodus)att ta? för hur mycket skall jag köpa på safello så att det täcker alla avgifter?

Allt gott!

Det dubbla. Bitcoin för 300 kr är inte värt det
Citera
Idag, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NejJaKanskeJo
Det dubbla. Bitcoin för 300 kr är inte värt det

Är det verkligen så illa? fyfan.....
Citera
Idag, 02:47
Medlem
Vad är de för drömpriser på Elvanse just nu!? Finns det någon annan sida förutom Catharis och fs som säljer elvanse?
Citera
Idag, 10:12
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rayluca
Alltså vart hade vi varit om vi inte litat på Luffarn, han är helgonförklarad i våra trakter

Luffarn sitter väl på bahamas med en drink i handen och snyter sig med sedlar vid det här laget. Måste dragit in mer cash än ett afrikanskt lands BNP.
Citera
Idag, 19:31
Medlem
DarthOlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaxern
Det är mängder som har problem med detta just nu, ni är inte ensamma. Om de är till någon tröst så verkar folk ha fått sitt saldo i efterhand (?). Ni som har fått kan väl beskriva om ni gjorde något speciellt för att erhålla era pengar, hur lång tid de tog och så vidare. Så slipper folk fortsätta fråga om det är fler som har problem när det är uppenbart.

Hade samma problem, tog 2 dagar efter insättning innan det dök upp på FS. Men nu har jag ett annat problem, trots att det finns stålar på kontot, så går det inte att göra köp på sidan. "Beställningen misslyckades. Ditt saldo var inte tillräckligt för beställningen", trots att det finns tillräckligt. Testade att köpa en mindre mängd med, så det skulle bli gott om pengar kvar, men blev samma lika.

Såklart noll respons från supporten
Citera
Idag, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthOlle
Hade samma problem, tog 2 dagar efter insättning innan det dök upp på FS. Men nu har jag ett annat problem, trots att det finns stålar på kontot, så går det inte att göra köp på sidan. "Beställningen misslyckades. Ditt saldo var inte tillräckligt för beställningen", trots att det finns tillräckligt. Testade att köpa en mindre mängd med, så det skulle bli gott om pengar kvar, men blev samma lika.

Såklart noll respons från supporten
Sidan verkar ha haft samma onion länk flera dagar i rad som normalt sett blir förnyad hela tiden, kan det bero på det?
Har du haft samma problem med köpen tidigare?
Citera
Idag, 21:59
Medlem
DarthOlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trewq58
Sidan verkar ha haft samma onion länk flera dagar i rad som normalt sett blir förnyad hela tiden, kan det bero på det?
Har du haft samma problem med köpen tidigare?
Märkte oxå det med att länken inte ändrats.
Nu gick köpet igenom ikväll iaf efter några försök.
Inte haft det här problemet tidigare, men blev av med hela mitt förra konto med runt 1000 spänn insatt på det. Kan inte förstå hur det gick till. Nu kör jag mfa med pgp-nycklar iaf.

Men,blir nog att testa annan market nästa gång...
Citera
Idag, 22:38
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duaneallman
Är det någon som har fått något liknande?

https://app.filemail.com/d/cdanzoeexmnxrno

Stod mitt riktiga namn plus mitt användarnamn till Archtype, tror jag... för visst kom catharsis efter juni i år? 😀

Fattar ej hur dom syynkat mitt namn och användarnamn... archetyp måste ha läckt på något sätt.
Tankar?

fick nåt liknande för att mitt namn var med i vittnesförhör i en utredning mot en dark web säljare. Pga att mitt namn som kund fanns hos säljaren . Jag gav polisen inget av värde i förhöret dock.

Då fick jag två år senare brev med uppmaning att skicka bitcoin. "Ditt namn finns med i en utredning om droger , skicka bitcoin till... Annars ska vi skämma ut dig"

Självklart betalade jag ej och självklart hände inget. Dessa luffare slänger ut en stor håv och skickar nog hundratals såna brev och hoppas några få nappar. De har inte resurser göra verklighet av några hot. Och jag har inget rykte att förlora.
Senast redigerad av st33r Idag kl. 22:41.
Citera
Idag, 22:40
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duaneallman
Är det någon som har fått något liknande?

https://app.filemail.com/d/cdanzoeexmnxrno

Stod mitt riktiga namn plus mitt användarnamn till Archtype, tror jag... för visst kom catharsis efter juni i år? 😀

Fattar ej hur dom syynkat mitt namn och användarnamn... archetyp måste ha läckt på något sätt.
Tankar?

Betala inget, var flera som fick samma typ av försök till utpressningsbrev för ett tag sen. Det är tydligen en fd packare/medarbetare hos en av de större säljarna som ligger bakom. Sist jag läste om det försökte de få tag på personen och var i kontakt med hans familj men har inte läst något mera om det på någon månad typ. Fick du brevet nu?
Citera
Idag, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthOlle
Märkte oxå det med att länken inte ändrats.
Nu gick köpet igenom ikväll iaf efter några försök.
Inte haft det här problemet tidigare, men blev av med hela mitt förra konto med runt 1000 spänn insatt på det. Kan inte förstå hur det gick till. Nu kör jag mfa med pgp-nycklar iaf.

Men,blir nog att testa annan market nästa gång...
Den sidan har upprepade problem som i ditt fall tex, händer spontant till och från av oklara skäl..
Men det går då igenom att göra köp just nu? Även fast länken har inte ändrats på flera dagar?
Senast redigerad av Trewq58 Idag kl. 23:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in