2025-11-30, 15:18
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Klart att en psykopat vägrar att dö.
Psykopat, tror du Sara är det? Det tror inte jag faktiskt. Narcissist kanske däremot. Riktigt dåligt bordsskick vet jag att hon har också.
Citera
2025-11-30, 20:12
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Psykopat, tror du Sara är det? Det tror inte jag faktiskt. Narcissist kanske däremot. Riktigt dåligt bordsskick vet jag att hon har också.
Vet ej om hon har psykopati, men hon har i alla fall en psykopats driv. Hon tar aldrig ledigt från sitt uppdrag, ens om hon är döende.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2025-11-30 kl. 20:20.
Citera
2025-11-30, 20:20
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PachaMamaKarin
Menar du att läkaren som satte behandlingen Palliativ vård är inkompetent?
Hon har sagt att hon inte ska dö, och hon sa att palliativ inte innebär det utan att det ger en möjlighet att hitta andra vårdalternativ. Rätta mig om jag har fel men ordet palliativ vård kom inte från läkaren utan från advokaten när denne begärde uppskov på rättegången.
Citera
2025-11-30, 21:47
Medlem
Eittols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hon har sagt att hon inte ska dö, och hon sa att palliativ inte innebär det utan att det ger en möjlighet att hitta andra vårdalternativ. Rätta mig om jag har fel men ordet palliativ vård kom inte från läkaren utan från advokaten när denne begärde uppskov på rättegången.

Du har tyvärr fel. Hon var mycket upprörd över att läkaren skrivit i journalen att situationen var palliativ, utan att kommunicera det till henne först.
Citera
2025-11-30, 22:01
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eittol
Du har tyvärr fel. Hon var mycket upprörd över att läkaren skrivit i journalen att situationen var palliativ, utan att kommunicera det till henne först.
Som jag uppfattade det så hade hon inte sett- fått veta något från läkaren, viket kan göra att läkaren inte skrivit något. Däremot vet jag att advokaten skrivit det till åklagaren. Vilket som vet jag ej men tycker det är märkligt att läkaren skulle skicka det direkt utan att runda advokat och Sara. Och att Sara inte fått veta något om det.

Konstigt att en åklagare nämner advokat i stället för läkarintyg, men som sagt, bara min konspirationsteori. Den teorin att Läkare aldrig nämnt palliativ vård utan att det endast nämnts till domstolen.
Citera
2025-11-30, 23:42
Medlem
Att sprida nedsättande omdömen är förtal.

Förresten: TikTok och Instagram skyddas ju inte av utgivningsbevis.
Borde inte polisen kunna ta innehållet till den lokala åklagaren för prövning då?

Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Man kastar anklagelser fram och tillbaka.
Rena pajkastningen.
Skulle vara intressant att få veta om det är straffbart att kalla någon för gädda.
Har denna stackars fisk fått en så negativ klang.
Citera
2025-12-01, 01:19
Bannlyst
Bara en fråga, hängde dem nyss ut en man för att han skulle träffa en 16 åring? Han hade snackat med någon under 15 avbrytit flera gånger för att sedan hålla sig till lagen ändå hängs han ut. Den där satkäringen har gått för långt. Hon håller på att moraliserar & ingen stoppar henne.Tänk att Sverige har blivit så Hollywoodiserat, jag tycker inte att han förtjänar att hängas ut ärligt talat han har inte begått ett brott som jag fattade. Rätta mig om jag har fel?

Hon verkar bara hänga ut ut efter vad hon anser vara moraliskt rätt eller fel. Precis som hela Sverige så är hela dumpen gänget totalt hjärntvättade utav amerikansk kultur. Främst Kalifornien då det är där alla filmer spelas in. Jag tror ärligt talat att hon har förstört mitt liv än vad hon påstår sig rädda.
Citera
2025-12-01, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillinwillin
Att sprida nedsättande omdömen är förtal.

Förresten: TikTok och Instagram skyddas ju inte av utgivningsbevis.
Borde inte polisen kunna ta innehållet till den lokala åklagaren för prövning då?
Det stämmer, dock måste den förtalade säga att den blivit förtalad. Så den måste veta om vad som sker och anse att det är förtal.

Även dessa samtal som Dumpen själva påstår att de gör igenom att kontakta arbetsgivare kan utgöra förtal. Där beror det nog till största delen om vad som sagts. Samt att de blir av med jobbet pga samtalet.

När de gäller förtal är ju inte bara stor spridning så som tick tok kan bli utan även direktkontakt med bara chef eller släktingar/grannar kan göra det extragrovt eller ge grund för allmänt åtal.

Gällande tick tok är det nog spridningen som avgör ex samt att man anklagas för något grovt.
Där kan det nog vara tillfördel att använda ett ord men mena ett annat. Då det blir en viss tolkning och kan vara vilket av dem som.
Citera
2025-12-01, 05:21
Medlem
#707. Bortsett från att denne, vad det nu är, jagar småflickor så är det inte konstigt att en del män blir ungkarlar för evigt. Stark öppning när man tilltalar någon:

- Har du trång f_tta?

Herre Du Milde, lägg dig på översta lagerhyllan med en påklistrad etikett:

Returer för destruktion.
Citera
2025-12-01, 07:36
Medlem
Eittols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Bara en fråga, hängde dem nyss ut en man för att han skulle träffa en 16 åring? Han hade snackat med någon under 15 avbrytit flera gånger för att sedan hålla sig till lagen ändå hängs han ut. Den där satkäringen har gått för långt. Hon håller på att moraliserar & ingen stoppar henne.Tänk att Sverige har blivit så Hollywoodiserat, jag tycker inte att han förtjänar att hängas ut ärligt talat han har inte begått ett brott som jag fattade. Rätta mig om jag har fel?

Hon verkar bara hänga ut ut efter vad hon anser vara moraliskt rätt eller fel. Precis som hela Sverige så är hela dumpen gänget totalt hjärntvättade utav amerikansk kultur. Främst Kalifornien då det är där alla filmer spelas in. Jag tror ärligt talat att hon har förstört mitt liv än vad hon påstår sig rädda.

I början var dumpen nog till nytta för att belysa ett enormt samhällsproblem som väldigt många av oss inte hade en aning om existerade i den omfattningen. Vi fick lära oss att män som begår vidriga övergrepp på barn kan se ut som vem som helst. Problematiken lyftes och många fick upp ögonen för det. Men att nu fortsätta exploatera svagbegåvade människors innersta smutsigaste fantasier och runkvideos är ju bara äckligt och onödigt. Men cashen ska in.

Sedan den enorma förmätenheten, självupptagenheten, självövervärderingen att använda sin egen offerkofta för att tigga till sig närmare en miljon kr till sig själv! Vidrigt. Om hon ville göra pengar på sin sjukdom kunde hon väl använt tycka-synd-om narrativet till att samla in pengar till barnen... "Min sista önskan är att ni ska skänka en miljon kronor som kan gå till utsatta barn" hade nog också varit en infallsvinkel som ökat givarviljan. Men nej hon ska själv ha pengarna och lägga dem på sig själv.

The audacity! Hur kan man göra det utan att skämmas? Hur kan man tro att man skulle vara värd det? När man påstår sig ha stridit för barnens bästa under flera år? Samla då in pengar till barnen istället.
Citera
2025-12-01, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Bara en fråga, hängde dem nyss ut en man för att han skulle träffa en 16 åring?

Peddot dök inte upp när han trodde han skulle få använda den vederstyggelsen han har mellan benen (top 3 ful kuk lätt) på 13 åringar så de klämde till med en 16 åring. Då gick det bra att vara på plats.

Riktigt synd organet visades upp så ofta i den sinnessjukt långa chatten. Kommer ta mig en vecka minst för mina näthinnor att få bort dessa bilder och få ordning på mitt eget sexliv. efter
Citera
2025-12-01, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eittol
I början var dumpen nog till nytta för att belysa ett enormt samhällsproblem som väldigt många av oss inte hade en aning om existerade i den omfattningen. Vi fick lära oss att män som begår vidriga övergrepp på barn kan se ut som vem som helst. Problematiken lyftes och många fick upp ögonen för det. Men att nu fortsätta exploatera svagbegåvade människors innersta smutsigaste fantasier och runkvideos är ju bara äckligt och onödigt. Men cashen ska in.

Sedan den enorma förmätenheten, självupptagenheten, självövervärderingen att använda sin egen offerkofta för att tigga till sig närmare en miljon kr till sig själv! Vidrigt. Om hon ville göra pengar på sin sjukdom kunde hon väl använt tycka-synd-om narrativet till att samla in pengar till barnen... "Min sista önskan är att ni ska skänka en miljon kronor som kan gå till utsatta barn" hade nog också varit en infallsvinkel som ökat givarviljan. Men nej hon ska själv ha pengarna och lägga dem på sig själv.

The audacity! Hur kan man göra det utan att skämmas? Hur kan man tro att man skulle vara värd det? När man påstår sig ha stridit för barnens bästa under flera år? Samla då in pengar till barnen istället.

Borde det inte finns något privat initiativ, en medborgargarde, med 300.000 swishande och massa volontärer som tar hand om de riktigt stora problemen för barnen? Dvs mobbning / skolpress / ensamhet. Svaret är såklart att det inte finns något medborgargarde för detta, eftersom det är TRÅKIGA PROBLEM, det ger ingen feedback för de engagerande på samma sätt som de påhittade framtvingade problemen som dumpen ägnar sig åt.

Det är såklart spännande med uthängningar och förnedringsporr, det är det som driver folk att swisha in pengar hela tiden. Skvaller och skadeglädje ger kickar. När vi sprider negativ information om någon, och sänker det deras anseende, så höjer vi oss själva. Man positionerar sig omedvetet som mer informerad, mer insiktsfull och moraliskt överlägsen, vilket ger en känsla av makt och hög fin social status. Klart att folk vill ha mer av detta och dumpen levererar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in