Citat:
Ursprungligen postat av
unknownn111
Hej! Jag behöver hjälp, jag har panik!! Jag ska lämna ett övervakat urinprov på måndag eftersom jag fick ett krampanfall i skolan här om dagen (är 18, går tredje året på gymnasiet), efter att jag tagit tramadol, så att jag fick åka ambulans från skolan. Jag är temporärt avstängd/sjukskriven och får inte komma tillbaka till skolan förrän jag lämnar ett negativt övervakat drogtest vilket är fair enough. Grejen är att jag har gått till Beroendecentrum i 2 års tid och ALLTID haft SJUKT svårt att lämna urinprov övervakat. Och då menar jag så svårt att det aldrig ens gått en enda gång. De har alltid kompromissat med mig och låtit mig gå in ensam och då har det ändå funkat hyfsat efter många om och med. Men nu denna gång går det inte att få det på något annat sätt än att det ska vara ett övervakat urinprov. Inget annat.
Så jag behöver tips, asså sjuka tips på hur jag kan klara av det här urinprovet, och klara av att kissa. Och nej, säg inte ”ha på vattenkranen” eller ”drick massa koffein/te innan” eller ”föreställ dig ett vattenfall” eller ”blunda och andas” eller ”räkna baklänges från 100” eller ”drick massa vatten och kissa inte på hela dagen”. För jag har provat ALLT och jag menar det verkligen. Det är fortfarande helt jävla omöjligt och jag får panik på mig själv för jag vill verkligen tillbaks till skolan då jag missar alldeles för mycket. Och jag vet att det från första början var fel att ta tram i skolan, jag vet, men gjort är gjort och jag behöver bara hjälp med hur jag kan klara det här urinprovet! Asså jag menar kom med ALLA era tips!! Era mest sjuka tips!! Jag kan göra vad som helst!! Tack!
Lite av ett tips du sa att du inte ville ha, men jag brukade sitta lite innan och låtsas att jag skulle sova.
Komma in i den vibben. "Fan, är jag inte lite pissnödig ändå? Hade sugigt att hålla på att somna och känna att man måste gå upp."
Funkade varje gång.
Annars kanske du kan "lägga ribban" lite högre. Försök få bånge. Ge dig fan på att du ska ha ett hårt stånd när du drar fram den. Misslyckas du med det så kanske du kan pissa en skvätt iallafall.
Edir: ah, du är brud. alright, testa nåt motsvarande kanske?