2013-04-24, 16:16
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racknroul
Är det verkligen ett problem!?

Problem och problem. Trådstarten är snarare en skön motpol till alla ängsliga inlägg om att jag skulle aaaaldrig ta en brud i tvåan, man vill ju inte få bajs på snoppen. En rädsla som i många fall säkerligen är totalt obefogad. Att analsex alltid skulle generera i brun snopp känns ju nästan lite som en urban legend.
Citera
2013-04-24, 16:20
Medlem
För liten kuk ? alt hon tvättar innan ?
Citera
2013-04-24, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oluttiplopp
Ja som rubriken lyder. Jag och min flickvän har regelbundet analsex men jag får aldrig bajs på kuken (vilket jag saknar). Hur kommer sig detta? Var ligger bajset/hur långt upp? Borde det inte finnas bajs innanför öppningen? Det kladdar väl av sig där?

Förklara gärna tunnelsystemet.

Saxat från RFSU:s hemsida.. http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Sexteknik-och-praktik/Analsex/

"Hur analen ser ut och funkar

Huden runt analen är ofta lite mörkare än huden runt omkring, detta är pigment och inte smuts. Vid analöppningen finns en yttre ringmuskel, som är viljestyrd, och en inre ringmuskel som inte är viljestyrd utan reagerar för tryck. Vid tryck drar den ihop sig, men efter en stund (den så kallade 15-sekundersregeln) slappnar den av och kan släppa igenom ett föremål, finger eller en penis.

Innanför ringmuskeln finns ändtarmen. Den är ungefär 15 cm lång och böjer sig bakåt, den är alltså inte rak. Där ändtarmen slutar finns ytterligare en muskel och därefter börjar tjocktarmen. Ändtarmen innehåller i allmänhet inget bajs så länge man inte är bajsnödig men det kan ibland finnas små rester."
Citera
2013-04-25, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrmr..
Saxat från RFSU:s hemsida.. http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Sexteknik-och-praktik/Analsex/

"Hur analen ser ut och funkar

Huden runt analen är ofta lite mörkare än huden runt omkring, detta är pigment och inte smuts. Vid analöppningen finns en yttre ringmuskel, som är viljestyrd, och en inre ringmuskel som inte är viljestyrd utan reagerar för tryck. Vid tryck drar den ihop sig, men efter en stund (den så kallade 15-sekundersregeln) slappnar den av och kan släppa igenom ett föremål, finger eller en penis.

Innanför ringmuskeln finns ändtarmen. Den är ungefär 15 cm lång och böjer sig bakåt, den är alltså inte rak. Där ändtarmen slutar finns ytterligare en muskel och därefter börjar tjocktarmen. Ändtarmen innehåller i allmänhet inget bajs så länge man inte är bajsnödig men det kan ibland finnas små rester."

exakt det jag menade!! det finns inget bajs där om hon inte är nödig... annat än rester.......
*klick*
Citera
2013-04-25, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oluttiplopp
Ja som rubriken lyder. Jag och min flickvän har regelbundet analsex men jag får aldrig bajs på kuken (vilket jag saknar). Hur kommer sig detta? Var ligger bajset/hur långt upp? Borde det inte finnas bajs innanför öppningen? Det kladdar väl av sig där?

Förklara gärna tunnelsystemet.

Om du nu väljer FB som ditt forum för sexualupplysning så förhåller det sig så vanligt vis att avföringen inte ligger och trycker alldeles innanför analöppningen utan en liten bit upp i tarmen. Men huvudorsaken att du inte får någon skit alls på kuken är att den är för liten för att nå så långt upp.
Citera
2013-04-25, 19:48
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
beror på att din flickvän kanske är en utomjording som inte bajsar...
Citera
2025-11-23, 09:31
Medlem
Hon gör säkert rent sig eller bajsar innan ni har sex. Jag får nästan alltid lite bajs på kuken när jag knullar min fru i röven. Ibland bara lite runt ollonkanten, ibland ett streck med skit på skaftet och ibland är hela kuken täckt med bajs. Jag gillar att få bajs på kuken jag med. Det blir så varmt, halt och krämigt när bajset luckras upp och sätter sig runt kuken. Gillar när det börjar lukta rejält med skit också
Citera
2025-11-29, 13:29
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag har knullat röv hur många gånger som helst å aldrig fått bajs på kuken.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in