Citat:
Ursprungligen postat av
Piffi
Är en tjej som funderar över det här med antal sexpartners. Ponera att du som kille träffar en tjej, ni börjar dejta och sen av okänd anledning börjar ni diskutera antal sexpartners ni haft. Skulle du tappa intresset/börja fundera över att fortsätta om hon hade varit med fler än dig? Hur många sexpartners är ok? Ser killar det som positivt om tjejen varit med många för då är hon antagligen erfaren eller har det motsatt effekt, blir tjejen tagen för en slampa?
Jag är 23 å har varit med ca 50 st, de killkompisar jag diskuterat det här med säger att jag inte borde vara ärlig om en eventuell framtida pojkvän skulle fråga mig, de säger att 15-20 är en mer godtagbar siffra. Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...
Jag önskar gärna ges ett svar på frågan "hur FÅ sexpartners är OK?". Jag har en manlig släkting som är över 45 år vilken vare sig haft en relation än mindre har barn trots att han är både frisk, smart och har ett skapligt utseende. Du har haft 50 killar varav han appears to be yet a freaking virgin?
För övrigt så tror jag att över hälften av alla män fantiserar om en äkta nymfoman.