2025-10-05, 19:38
Medlem
David Banners avatar
Tycker det går trögt på Tradera nu.

Nu har Tradera infört en ruta med föreslaget sänkt pris när man startar om annonsen.

De vill väldigt gärna att man ska sänka priset rejält så att de får sina 10% Att jag förlorar på affären spelar mindre roll för dem.
Citera
2025-11-28, 19:30
Medlem
Håller med. Tycker bara det går trögare och trögare att få sålt något där. Jag tycker de har förstört sajten med alla förändringar de har gjort. Avgiften för köpare tror jag var det absolut med idiotiska de kunde hitta på. De inbillar sig att folk vill betala för att köpa. Det fungerar ju bara på aultionshusen där det finns professionella värderare som gå i god för varans värde och kvalitet.
En annan trist utveckling är all fokus på kläder och märkesväskor och sån skit. Det gör att man har fått in en stor mängd av en annan typ av användare än man hade tidigare.
De har plöjt ner mängder med pengar på att få in dessa nya säljare. Så det blir en sjuk konkurrens om platsen som gör att det blir svårt att sälja. Men deras vinst har inte ökat för det. Den snarare mindre än för några år sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av David Banner
Tycker det går trögt på Tradera nu.

Nu har Tradera infört en ruta med föreslaget sänkt pris när man startar om annonsen.

De vill väldigt gärna att man ska sänka priset rejält så att de får sina 10% Att jag förlorar på affären spelar mindre roll för dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in