2025-11-26, 00:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Ser inte så ut https://www.sibylla.se/vara-sibyllor/

Så typiskt att en fd biggest looser deltager lunchar på Sibylla.

Varför var fitnessgudarna Chrippa och Linnea där?
1. För att äta fastfood (2400 kalorier)?
2. För att mucka bråk?
Citera
2025-11-26, 01:22
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Fast Chrippa har väl sagt 711 gånger att det handlar om honom och är hans Bästa sändningstid 2025?
Jag ser iaf fram emot att det handlar om honom?
Du skulle kunna försöka hänga med i vad som faktiskt sägs, då blir det mindre missförstånd.
Chrippa nämnde idag att det handlar om två olika dokumentärer.
Den ena är den som snart sänds på bästa sändningstid.
Den andra ska handla om Chrippas och Linneas liv.

Om dokumentären om deras liv är seriös eller bara något Chrippa säger för att provocera personer som dig, det vet man aldrig.

Jag tror inte att dokumentären hatet kommer framställa Chrippa som ett offer. Man kan däremot kritisera dina favoriter Jocke och Anjo utan att det innebär att man ser Chrippa som ett offer, men jag förstår att ni ofta har svårt att skilja på det.
Citera
2025-11-26, 01:35
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Stämmer det då? Jag har fått för mig att de föddes typ 10 månader efter de träffats.
Anjo och Lisen hade lite stormigt i relationen i början.
När de hade pauser i relationen så påstås det att Lisen haft sex med andra.
De flyttade ihop i mars, strax efter de flyttade ihop fick Lisen veta att hon var gravid, döttrarna föddes i november, 8 månaders efter det flyttat ihop.
Så antingen var Lisen trogen Anjo innan de flyttade ihop och döttrarna är Anjos, eller så hade hon sex med någon annan innan de flyttade ihop och döttrarna är inte hans biologiska barn.
Citera
2025-11-26, 01:41
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Förlåt, har inte hängt med ikväll, haft fullt upp på alla sociala medier där folk gapskrattar åt Chrippa och Linnea när de beter sig som klappmongos.
Ska sätta mig in mer i Chrippas narrativ i morgon, efter min 8-timmars arbetsdag.
Tror även att de stavar titeln Hatet med stort H.
Och jag har skrattat åt får som dig som inte ser att Anjo betedde sig lika illa som Chrippa i videon

"Klappmongo är en efterbliven individ som tycker om att skratta högt och klappa händerna samtidigt." Låter ju snarare som er än Chrippa, enligt din egen beskrivning av erat beteende

PS: vad kul att du äntligen fått ett jobb så du slipper hänga här dygnet runt, lycka till i morgon på nya jobbet.
Citera
2025-11-26, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Anjo och Lisen hade lite stormigt i relationen i början.
När de hade pauser i relationen så påstås det att Lisen haft sex med andra.
De flyttade ihop i mars, strax efter de flyttade ihop fick Lisen veta att hon var gravid, döttrarna föddes i november, 8 månaders efter det flyttat ihop.
Så antingen var Lisen trogen Anjo innan de flyttade ihop och döttrarna är Anjos, eller så hade hon sex med någon annan innan de flyttade ihop och döttrarna är inte hans biologiska barn.

Ja jävlar. Har Anjo vetat om det hela tiden eller först nu han förtår att han förmodligen inte är pappan?
Citera
2025-11-26, 03:34
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
Jag kan hålla med att alla inblandade är idioter, men dokumentären kommer inte handla om Chrippa. Dokumentären kommer handla om att att en av internets största makthavare använder sin makt på väldigt tveksamma sätt och hur han gjort så i många år. Det finns en anledning till att första avsnittet handlar om Joakim och de uttalanden han gjort om sin mamma.

Ja Jocke är nog canceled, men Anjo, Rask och Chrippa kommer nog ändå att visas upp som exempel på hat som sprids på nätet. När Chrippa jagade Joz utanför hans bostad lol.

Jocke har ju manipulerat allihopa till att syssla med videoförtal för vinstsyften och hämndsyfte.
Citera
2025-11-26, 03:54
Avstängd
Citat:
Om du bara visste var jag jobbar gubben. 😘
Om du bara visste var jag jobbar gubben.

Vilken dag. Vi visste att Anjo aldrig skulle komma själv. Han kissade på sig trots att han hade med sig ett gäng småknattar.

Dagens utgång: 10/10. Chrippa räddade Fisksätra-brudens avkommor från evig skam över deras pappa. 😘 Du kan ta bruden ur Fiskis på fem röda, men det tar inte fem röda att få Fiskis ur bruden.

Anjo ljög förresten om att Fiskis-bruden inte skrivit på Pink Room, eller var det så att Lisen ljög om det också för Anjo? Hon har utlämnat många detaljer om sitt kärleksliv, bra som dåligt både innan och efter att tvillingarna. Det är lika enkelt att hitta hennes anonymt skrivna inlägg där som det är att ta reda på vem som skrev sektens mytomanrykte om SVT.

Ärlighet varar längst.
Senast redigerad av Pallal 2025-11-26 kl. 04:06.
Citera
2025-11-26, 05:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Njaaa, tror du? Jag tror väl snarare att de bara inte lägger ut för tidigt? Eller?
Det är inte strategiskt att ge en klick gränslösa människor som startar med desinformationskampanjer och drev rätt information för långt i förväg. Det är bättre att låta dom göra bort sig och visa hela deras hand, kort för kort, tills alla är deras kort utspelade.

Jocke tog inte lång tid på sig med skådespeleriet, han har redan börjat skådespela offer inför första släppet. Det ska bli intressant att se ifall han håller sig till sanningen när han vittnar. Jag kommer sitta på första parkett.
Citera
2025-11-26, 08:57
Avslutad
Kung Jocke går alltså ut och berättar att kompisen Anjo inte är pappa till tvillingarna, och Lisen går bananas på vem? Det är polisanmält, vem är polisanmäld? Skjut inte budbäraren
Aldrig i helvete att Lisen polisanmält Jocke. Vidare kan man ju tycka att det är väl inget att anmäla, det är knappast av samhällsintresse vem hon knullat med. Hon var frisk i Fiskis, eller skall man säga gränslös? Fast det var på Orten-Lisen-tiden, det är ju lääänge seen.

Alla dessa individer som gått från att vara någon annan till den bättre personen dom är idag, men nu krackelerar fasaderna och dom är tillbaka till den smuts dom varit hela tiden.
Det räcker inte med att byta namn
Citera
2025-11-26, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Kung Jocke går alltså ut och berättar att kompisen Anjo inte är pappa till tvillingarna, och Lisen går bananas på vem? Det är polisanmält, vem är polisanmäld? Skjut inte budbäraren
Aldrig i helvete att Lisen polisanmält Jocke. Vidare kan man ju tycka att det är väl inget att anmäla, det är knappast av samhällsintresse vem hon knullat med. Hon var frisk i Fiskis, eller skall man säga gränslös? Fast det var på Orten-Lisen-tiden, det är ju lääänge seen.

Alla dessa individer som gått från att vara någon annan till den bättre personen dom är idag, men nu krackelerar fasaderna och dom är tillbaka till den smuts dom varit hela tiden.
Det räcker inte med att byta namn
Det är ju fastställt att det är okej att dessa människor snackar skit om varandra. Det är deras jobb enligt någon åklagare.
Citera
2025-11-26, 09:15
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Ja jävlar. Har Anjo vetat om det hela tiden eller först nu han förtår att han förmodligen inte är pappan?
Hitintills har det inte kommit ut bevis på att Anjo inte är pappan.
Men mtp att hon var gravid innan de flyttade ihop så är det ju inte omöjligt att hon var otrogen innan de flyttade ihop.
Jag tror inte Lisen var otrogen, men det är omöjligt att veta mer säkerhet utan bevis.
Citera
2025-11-26, 11:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Hitintills har det inte kommit ut bevis på att Anjo inte är pappan.
Men mtp att hon var gravid innan de flyttade ihop så är det ju inte omöjligt att hon var otrogen innan de flyttade ihop.
Jag tror inte Lisen var otrogen, men det är omöjligt att veta mer säkerhet utan bevis.

Man behöver inte bo ihop för att bli med barn, och även om man bor ihop så betyder det inte att den man bor ihop med är pappan. Vi får väl se om Anjo visar upp testsvar, eller nöjer sig med att "bevisen finns här" och vifta med mobilen
Lisen träffade ju Anjo i BL och var då förlovad, man kan säga att förhållandena gick omlott så helt osannolikt att den andra är pappan är det inte
Jag blir mer nyfiken på varför Jocke avslöjade det, hur Anjo tar det att hans "broder" gör så mot honom och vem i helvete skall Lisen anmäla- och för vad?
Ungarna har inte samma pappa, hur kan det ens vara ett problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in