2025-11-25, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algeriet1998
Ikväll har det plötsligt tillkommit följare igen. Efter mitt senaste inlägg minskade antalet successivt till 214 129 runt kl. 16. Därefter ökade det hastigt med 871 följare. I skrivande stund är antalet uppe i 215 000.

Han postade nåt i stil med: vid 215.000 följare går jag live
Sen poff så kom det en massa nya prenumeranter. Helt magiskt!
Citera
2025-11-25, 21:34
Medlem
Tur han drog dit och stöttade Julia så han har content till ikväll.

Hoppas inte Bo klippt bort den där fika där anjo och Jocke skulle bonda om stämplingen dom.varit utsatta för.

Fy att bli så rövkörd av svt som.anjo blivit. Varit värt varenda licens/skattepeng
Citera
2025-11-25, 22:14
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha episkt när Chrippa säger att döttrarna inte ens är Anjos barn Anjo lär ha funderat en del på vägen hem!

Säger? Han skällde väl högt som en hund lol

Helt ofattbart hur tre vuxna kan stå och vråla på ett så omoget sätt mitt bland folk.

Dom får mig att tänka på sketcher som denna: https://youtu.be/e1KEC_3vygc?si=0Rcj7IOtIs8Josu1

Undrar om det var vakter eller nå random främlingar som höll fast dom så att dom inte rök ihop och började brottas på kioskgolvet.

Kioskmongon?
Citera
2025-11-25, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Säger? Han skällde väl högt som en hund lol

Helt ofattbart hur tre vuxna kan stå och vråla på ett så omoget sätt mitt bland folk.

Dom får mig att tänka på sketcher som denna: https://youtu.be/e1KEC_3vygc?si=0Rcj7IOtIs8Josu1

Undrar om det var vakter eller nå random främlingar som höll fast dom så att dom inte rök ihop och började brottas på kioskgolvet.

Kioskmongon?
Dörrvakter på Sibylla?

Någon som såg va anjo satt och glofsade i sig?
Citera
2025-11-25, 22:18
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Haha episkt när Chrippa säger att döttrarna inte ens är Anjos barn Anjo lär ha funderat en del på vägen hem!
Den tog rätt i hjärtat

En vecka kvar!!
Citera
2025-11-25, 22:22
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Dörrvakter på Sibylla?

Någon som såg va anjo satt och glofsade i sig?

Borde väl vara Sibylla nära eller i domstolens lokaler om nått så konstigt hände, som att dom valde samma matställe?
Citera
2025-11-25, 22:28
Medlem
Citat:
Borde väl vara Sibylla nära eller i domstolens lokaler om nått så konstigt hände, som att dom valde samma matställe?
Ser inte så ut https://www.sibylla.se/vara-sibyllor/

Så typiskt att en fd biggest looser deltager lunchar på Sibylla.
Citera
2025-11-25, 22:45
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:

Känns som att det är iscensatt om dom väljer samma Sibylla för att vråla?

Åklagare har beslutat genom nedlagda åtal, att det är Anjos och Chrippas jobb att förtala varandra och skrika fula ord till varandra, för reklampengarna som det ger dom.

Jag tror det är kört för dom båda när dokumentären släpps eftersom dom båda beter sig som mongon. Alla inblandade gört. Alla förtalar för reklampengar, och lär barn att vuxna beter sig sådär obehärskat.

Dom har diagnoser men Bo-Göran kommer nog inte vilja ta i den potatisen och säga -titta vad de mentalt sjuka sysslar med på nätet.
Citera
2025-11-25, 23:16
Medlem
Citat:
Känns som att det är iscensatt om dom väljer samma Sibylla för att vråla?

Åklagare har beslutat genom nedlagda åtal, att det är Anjos och Chrippas jobb att förtala varandra och skrika fula ord till varandra, för reklampengarna som det ger dom.

Jag tror det är kört för dom båda när dokumentären släpps eftersom dom båda beter sig som mongon. Alla inblandade gört. Alla förtalar för reklampengar, och lär barn att vuxna beter sig sådär obehärskat.

Dom har diagnoser men Bo-Göran kommer nog inte vilja ta i den potatisen och säga -titta vad de mentalt sjuka sysslar med på nätet.

Jag kan hålla med att alla inblandade är idioter, men dokumentären kommer inte handla om Chrippa. Dokumentären kommer handla om att att en av internets största makthavare använder sin makt på väldigt tveksamma sätt och hur han gjort så i många år. Det finns en anledning till att första avsnittet handlar om Joakim och de uttalanden han gjort om sin mamma.
Citera
2025-11-25, 23:19
Medlem
Citat:
Stämmer det då? Jag har fått för mig att de föddes typ 10 månader efter de träffats.
Citera
2025-11-25, 23:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det sjukaste är väl att Julia spelar in det och skickar till Jocke som sprider det på nätet.
De ska vara kompisar men ändå klippte han inte bort det - utan bara rakt ut till sina 1 miljon följare och sen fram med offerkoftan och grät efter sympati fast han inte ens var där.

Helt skruvat.
Citera
2025-11-25, 23:50
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Vad gjorde Badbollen på Sibylla egentligen? Skulle inte den korpulente mobbaren börja fasta? Verkar ju gå sådär om fetknoppen hänger på Sibylla och mosar in flottiga hamburgare i gristrynet.

Fullt förståeligt btw att Chrippa lackade ur när han såg Badbollen med sina bögiga vänner. Badbollen har ju hängt ut hela Chrippas familj med lögner och förtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in