2025-11-25, 20:00
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Och Elements samt World Industries. Det var fan tider, det. Då jag inte hade några pengar som barn föll valet ofta på Blind, som jag vill minnas var lite billigare än ovan nämnda.

TS, köp något billigt om du är gubbe. Risken är att du tröttnar när du stukar tassen.
Tog en snabb koll och Powell och Alien kanske inte är lika the shizzle längre men fortfarande aktiva märken, det gladde mig.
Citera
2025-11-25, 20:44
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Tog en snabb koll och Powell och Alien kanske inte är lika the shizzle längre men fortfarande aktiva märken, det gladde mig.
Glädjande. Minns nu att det var Powell jag tänkte på som budgetalternativ. Blind var något dyrt och häftigt för andra socialgrupper än den jag tillhörde.
Citera
2025-11-25, 20:48
Medlem
Full-Retards avatar
Du köper den som du tror är minst sämst och sen knäcker du den och arbetar dig uppåt (med reservdelarna också).
Citera
2025-11-25, 20:51
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Glädjande. Minns nu att det var Powell jag tänkte på som budgetalternativ. Blind var något dyrt och häftigt för andra socialgrupper än den jag tillhörde.
What? Powell Peralta är ju för fan ett av dom tidigaste "skejtares signaturmärke"-märken som finns inom skate. Steve Perala var ju trots allt en av Z Boys liksom.
Citera
2025-11-25, 21:05
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
What? Powell Peralta är ju för fan ett av dom tidigaste "skejtares signaturmärke"-märken som finns inom skate. Steve Perala var ju trots allt en av Z Boys liksom.
Men brädorna fanns till överkomligt pris. Var inga flashiga tryck, utan stilrena undersidor, inte sällan enfärgade.
Citera
2025-11-25, 21:09
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Men brädorna fanns till överkomligt pris. Var inga flashiga tryck, utan stilrena undersidor, inte sällan enfärgade.
Är det säker på att det är PP du tänker på?
Citera
2025-11-25, 21:35
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Är det säker på att det är PP du tänker på?
Nu gör du mig osäker.. har för mig en blank bräda gick på 400 pix. Blind och WI var mycket dyrare.
Citera
2025-11-25, 21:40
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Nu gör du mig osäker.. har för mig en blank bräda gick på 400 pix. Blind och WI var mycket dyrare.
Som liten pre-skatare tyckte jag alltid att PP-brädor var så coola för dom brukade ha en dödskalle. Man är lätt imponera när man är typ 10.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in