2025-11-22, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast är inte busken (ihop med pattar och höfter) från början då en signal till oss män att flickan är redo att ta emot kuk?

Jo. Inte ens Stevie Wonder skulle missa den signalen.
Han har en bunt ungar också.

Flickan ska man helst låta vara dock.
https://www.vinmec.com/eng/blog/are-there-any-consequences-to-having-early-sex-at-the-age-of-16-17-en
At ages 16 and 17, the female reproductive system is not fully developed. The vaginal and vulvar tissues are thin and fragile. Early sexual activity without proper knowledge can cause severe damage, including tearing of the hymen and significant injuries to the vagina. Such injuries may lead to heavy bleeding and reduce the protective barrier of the vaginal mucosa, increasing susceptibility to infections.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-11-22 kl. 07:28.
Citera
2025-11-22, 10:46
Medlem
Hellre en fin häck än en vildvuxen buske.
Citera
2025-11-22, 12:24
Medlem
halaltarzans avatar

Kan jag absolut hålla med om, men vid 16-17 så är man absolut ingen flicka utan en ung kvinna.

Orkar inte leta, men vem är avsändare till bloggen?

Och Tomatkungen kom inte hit och föreläs, kan det du skriver utantill vid det här laget.
Citera
2025-11-22, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraggelrock
Ja varför tänder vi pojkar på ordentliga fina buskar?
Är det kanske för att vi fick se det när vi var små. I olika sammanhang.

Det kändes lite mystiskt för man visste inte riktigt vad som dolde sig där. Det lämnar lite åt fantasin. Kärleken.

Det är som en åker. Mer eller mindre.

Vad är kallas det? Det täcka könet?

det täcka könet
(idiomatiskt) det vackra könet. Används för att syfta på kvinnor i allmänhet. Jag trodde det betydde det täckta. Att det är som ett täcke på könet där under man kan hitta skydd och bli helad. Få liv igen.

Men jag förknippade det aldrig till trygghet. Kanske vägen till frihet från synd. She is my sin finns en låt som heter.
Vägen ut. In och ut.

Hur ser ni på buskar? Visst kan det vara otroligt vackert? Kaxigt -
Mycket vackert, jag var ung på -80 talet då det rakade modet slog igenom ordentligt.
Har hjälpt många tjejer ansa busken då, underligt nog tyckte dom om att man gjorde det åt dom.
Jag tyckte det var lite otäckt med rakblad där nere, men det gick alltid bra.
Men jag gillade aldrig slutresultatet, det ser ju ut som en 5 åring därnere och många fick finnar istället för buske.
Sen är det inte speciellt upphetsande med dom som har en hel björnfäll därnere som breder ut sig på låren.
Men en ansad trekantig buske på 1-2 cm är det ultimata.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in