Citat:
Ursprungligen postat av
nizy
Om den är så hypad av svt så är det märkliga att den inte ligger som kommande på svt play.. där har dom kommande produktioner tom jan... Men ser inget som heter hatet? Kan det vara så att det är nåt som några journalister på dekis på SVT (Bo-Göran är prisbelönt för många år sedan men senaste han gjort har knappt visats, bara en googling bort) så kan det vara så att det inte har någon sändningstid ännu? Kanske bara smygs in på svt play i bästa fall för Bosse G? Bara en tanke så nog kan Kräftan slängt upp 15000 i näven och bett dom göra detta och dom tänk jo det kanske blir nåt men dom högre cheferna på inte ännu tycker det finns nåt som kommer gå ge ut ... Bara en tanke säger inte att det är så..
Jag förstår din tanke.
Dokumentär om dumpen blev det inget av. Det är ju så att just sådana där dokumentärer har ju sedan det börjades med tv fått stå väldigt oemotsagda då den lilla människan inte hade så stor påverkan. Några tusen har delats ut ibland.
Jag utgår från att dokumentären inte ska vara vinklad. Det står klart och tydligt i regler som ska följas.
Vill BG att hans namn fortsättningsvis att hans namn ska klinga fint i dessa kretsar är det bara att se till att den inte är vinklad.
Det som talar för att den är vinklad är hur Chrippa, Linnéa och Jacke tillsammans med Temu samt ett par härinne framställer den redan nu. Chrippa har hypat den under en lång tid.
Därför tror jag också att BG har personligt intresse i dokumentären som är utanför hans arbetsroll.
Vi vet ju faktiskt inte vilka han känner privat.
Men som sagt. Jag utgår från att den är seriös.