2025-11-20, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Nu är hon tillfrågad i varje fall. Crippa menar att den ska släppas den 2 dec. Tror hon blev tillfrågad den 18 nov.
Fantastiskt professionella, inte.

Men vi får se hur den blir.

Om den är så hypad av svt så är det märkliga att den inte ligger som kommande på svt play.. där har dom kommande produktioner tom jan... Men ser inget som heter hatet? Kan det vara så att det är nåt som några journalister på dekis på SVT (Bo-Göran är prisbelönt för många år sedan men senaste han gjort har knappt visats, bara en googling bort) så kan det vara så att det inte har någon sändningstid ännu? Kanske bara smygs in på svt play i bästa fall för Bosse G? Bara en tanke så nog kan Kräftan slängt upp 15000 i näven och bett dom göra detta och dom tänk jo det kanske blir nåt men dom högre cheferna på inte ännu tycker det finns nåt som kommer gå ge ut ... Bara en tanke säger inte att det är så..
Citera
2025-11-20, 07:34
Medlem
Om man ser detta utan att ta parti så blir jag förvånad över att Kräftans lovers verkar bli dummare och dummare ju mera dom ser på han och försvarar han. Svenskan deras blir som hans .. öhöh.. menmen ... öhöh ... äckel .. horunge etc.

Så händer det för man tycker det är coolt eller får ni instruktioner av herr & fru kräfta om vad ni ska skriva ?

En fråga som Kräftans advokat borde ställa till kräftan alt. åklagaren...

"Blir man dum för att man är kriminell – eller är man kriminell för att man är dum?"
Citera
2025-11-20, 07:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Om den är så hypad av svt så är det märkliga att den inte ligger som kommande på svt play.. där har dom kommande produktioner tom jan... Men ser inget som heter hatet? Kan det vara så att det är nåt som några journalister på dekis på SVT (Bo-Göran är prisbelönt för många år sedan men senaste han gjort har knappt visats, bara en googling bort) så kan det vara så att det inte har någon sändningstid ännu? Kanske bara smygs in på svt play i bästa fall för Bosse G? Bara en tanke så nog kan Kräftan slängt upp 15000 i näven och bett dom göra detta och dom tänk jo det kanske blir nåt men dom högre cheferna på inte ännu tycker det finns nåt som kommer gå ge ut ... Bara en tanke säger inte att det är så..

Jag förstår din tanke.

Dokumentär om dumpen blev det inget av. Det är ju så att just sådana där dokumentärer har ju sedan det börjades med tv fått stå väldigt oemotsagda då den lilla människan inte hade så stor påverkan. Några tusen har delats ut ibland.

Jag utgår från att dokumentären inte ska vara vinklad. Det står klart och tydligt i regler som ska följas.
Vill BG att hans namn fortsättningsvis att hans namn ska klinga fint i dessa kretsar är det bara att se till att den inte är vinklad.

Det som talar för att den är vinklad är hur Chrippa, Linnéa och Jacke tillsammans med Temu samt ett par härinne framställer den redan nu. Chrippa har hypat den under en lång tid.
Därför tror jag också att BG har personligt intresse i dokumentären som är utanför hans arbetsroll.

Vi vet ju faktiskt inte vilka han känner privat.

Men som sagt. Jag utgår från att den är seriös.
Citera
2025-11-20, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag förstår din tanke.

Dokumentär om dumpen blev det inget av. Det är ju så att just sådana där dokumentärer har ju sedan det börjades med tv fått stå väldigt oemotsagda då den lilla människan inte hade så stor påverkan. Några tusen har delats ut ibland.

Jag utgår från att dokumentären inte ska vara vinklad. Det står klart och tydligt i regler som ska följas.
Vill BG att hans namn fortsättningsvis att hans namn ska klinga fint i dessa kretsar är det bara att se till att den inte är vinklad.

Det som talar för att den är vinklad är hur Chrippa, Linnéa och Jacke tillsammans med Temu samt ett par härinne framställer den redan nu. Chrippa har hypat den under en lång tid.
Därför tror jag också att BG har personligt intresse i dokumentären som är utanför hans arbetsroll.

Vi vet ju faktiskt inte vilka han känner privat.

Men som sagt. Jag utgår från att den är seriös.

Det enda som jag tog upp är att BG haft svårt få ihop nåt som blir sänt , och det han gjort senaste åren har inte haft några tittare så ingen aning men kanske hänger löst på SVT är han anställd av SVT eller jobbar han som frilans ? Dvs är det nåt som säger det sänds på just SVT? kan den hamna direkt på Youtube ? Det är det som jag tänker. Status hos BG just nu är ungefär som när Kikki D var som längst nere... Hon var över allt och hyllad för nu i bästa fall får hon sjunga utanför Ica Kvissleby mot en korv med bröd. Så det gör mig fundersam sen att Kräftan tar datum tid etc är inte förvånandsvärt han har troligen kraftig ADHD och självmedicinerar så han är i en psykos eller hur man ska säga och han vet inte själv han ljuger för i hans huvud är det sanningen.. Detta stadie gör att han måste få hjälp nu när det smälter in vad han ställt till med då det inte kommer vara så kul för han.

Får hoppas för killen att han får proffesionell hjälp för han kan vara en kul prick på tuben när han vill men då måste han först få hjälp finna sig själv inse sina misstag och en enkel bot & bättring och det som kan göra det är att han måste släppa sig fri från frugan. Gör en tidslinje och se hans förfall så visst han startade det innan hon kom in i bilden officiellt men när började dom ha mycket kontakt... Det är det bara dom som vet. eller som Kräftan skulle sagt och hans små stjärtar men men
Citera
2025-11-20, 08:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Vad är agendan för dagens förhandling? Vet vi?
Samma som föregående dag. Åklagaren går igenom åtalen. Det kommer troligen ta hela dagen och eventuellt ännu mer tid.
Går det snabbare så tar advokaterna över och ger sin inställning - så inga vittnesförhör idag.
Citera
2025-11-20, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Samma som föregående dag. Åklagaren går igenom åtalen. Det kommer troligen ta hela dagen och eventuellt ännu mer tid.
Går det snabbare så tar advokaterna över och ger sin inställning - så inga vittnesförhör idag.

Helt objektivt tänk vad panik som ska spridas i dom åtalade nu när dom inser att det är på riktigt och fängelse väntar dom... inte kul känsla kan jag anta (kommer kanske en video sen livet passerade i revy)
Citera
2025-11-20, 09:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Helt objektivt tänk vad panik som ska spridas i dom åtalade nu när dom inser att det är på riktigt och fängelse väntar dom... inte kul känsla kan jag anta (kommer kanske en video sen livet passerade i revy)
Det kan vara så att de känner panik, fast jag tror att det i så fall kommer först senare. I TR brukar de flesta enligt min erfarenhet vara ganska lugna - i alla fall när det gäller häktade. Möjlig panik brukar vara mer aktuellt om de får ett hårdare straff än väntat och möjligheterna att överklaga börjar ta slut. En del håller hoppet uppe ända till HD ger avslag -- medan andra snarare blir lugnare och ser domen och straffet som ett avslut, en tid att klara av etc.
För Chrippa kommer HD sannolikt ge prövningstillstånd i den delen som handlar om den nya lagstiftningen .. men man får väl se hur det blir.
Det går nog inte att veta om någon av dem känner panik eller inte förrän de ger uttryck för det.
Citera
2025-11-20, 09:13
Medlem
wicks avatar
Finns det någon sändning från aftonhoran från rättegången som man kan följa?
Citera
2025-11-20, 09:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av wick
De skiter dom nog i, inget intresse alls. De sparar sig till jocke.
Citera
2025-11-20, 09:18
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
De skiter dom nog i, inget intresse alls. De sparar sig till jocke.

Aha tyckte de sa att dom skulle återkomma nu pp torsdag?
Citera
2025-11-20, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Se Anjos video.

Nu gjorde Cluee News bort sig IGEN!

Tack inte hunnit se den än
Citera
2025-11-20, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick

Inte vad ja kan se eller hitta.
Nu har det ju snöat 1 cm så nu är det VINTERKAOS
Idag skulle han köra full mundering med Luis Vuitton.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in