2025-11-19, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
För att någon säger något så behöver det inte betyda att man talar sanning.

Lex Idioten.

Den finns på hundpsykos. Som du säkert sett brukar jag inte hålla med micro men gällande denna sak så sa Julia att hon inte ens blev tillfrågad. Förstår inte varför de ska bli så stor sak av det? Rask tackade nej Julia blev inte ens tillfrågad vilket för mig är sjuk då hon borde varit med också
Citera
2025-11-20, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Den finns på hundpsykos. Som du säkert sett brukar jag inte hålla med micro men gällande denna sak så sa Julia att hon inte ens blev tillfrågad. Förstår inte varför de ska bli så stor sak av det? Rask tackade nej Julia blev inte ens tillfrågad vilket för mig är sjuk då hon borde varit med också
Förstår vad du menar, men så allt idioten och hinken sagt är sant och stämmer?
Citera
2025-11-20, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Förstår vad du menar, men så allt idioten och hinken sagt är sant och stämmer?

Hmm nä?? Eller gällande vad? Nu förstår jag inte. Pratade vi inte om att Julia inte blev tillfrågad att vara med i dokumentären? Hon sa att hon inte ens blev tillfrågad vilket är sjukt då de tar med massa andra personer i dramat men inte henne som också är involverad.
Citera
2025-11-20, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Raderad eller utsuddad.

Brasklapp - kan vara Anjo som använde något av de orden men jag har för mig att det var Julia själv.

Det var väl Anjo som tog upp i sin video att han inte ens fick nämna eller prata om Julia under sin "intervju/snack" med Bo-Göran? Det fanns väl med på inspelning att han hade blivit avstyrd att nämna henne vid namn när han skulle berätta att det var hon som gav honom informationen??
Citera
2025-11-20, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det var väl Anjo som tog upp i sin video att han inte ens fick nämna eller prata om Julia under sin "intervju/snack" med Bo-Göran? Det fanns väl med på inspelning att han hade blivit avstyrd att nämna henne vid namn när han skulle berätta att det var hon som gav honom informationen??

Han pratar så mycket så han knappt hinner andas mellan orden.
Citera
2025-11-20, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Vad tror vi?

Är det en tv-serie eller en serie på YouTube, som Christofer och lilla frun, håller på med?

Själv tror jag att det max är en serie på YouTube, då Christofer alltid ska överdriva.
Orimligt att någon tv-kanal har signat upp han för nån tv serie. Han riskerar ju för helvete flera års fängelse. Enda jag kan tänka mig isf är något angående den nya främjande av olagligt spel lagen eller vad den nu heter. Att dem följer hans rättsprocess i den frågan.
Citera
2025-11-20, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Orimligt att någon tv-kanal har signat upp han för nån tv serie. Han riskerar ju för helvete flera års fängelse. Enda jag kan tänka mig isf är något angående den nya främjande av olagligt spel lagen eller vad den nu heter. Att dem följer hans rättsprocess i den frågan.

Tänker likadant. Han kanske inte ens kan filmas om någon, ett par månader. Orimligt idiotiskt att påbörja något med dem då.
Han verkar ju dock lyrisk över det, så tveksamt om det är det.. Men han är ju han förstås..
Citera
2025-11-20, 03:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Nej hon sa att hon inte blivit tillfrågad att ens vara med i dokumentären

Nu är hon tillfrågad i varje fall. Crippa menar att den ska släppas den 2 dec. Tror hon blev tillfrågad den 18 nov.
Fantastiskt professionella, inte.

Men vi får se hur den blir.
Citera
2025-11-20, 03:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Varför skulle jag åka till Linköping och Chrippas rättegång?

Jag är mest intresserad av drevet och nätmobbning plus dess konsekvenser. Det var därför jag fastnade för det här.

Min förhoppning är att det ska tas i med hårdhandskarna på alla plattformar.

Det här är verkligen OT men jag har varit sjukskriven i några veckor pga en operation. Därav tiden men börjat jobba igen den här veckan.

Ps! Det är mer ovanligt att inte ha studerat en hel del år 2025 .

Det sk drevet har vänt och pågår mot Anjo och Jocke nu. Det är väl bra antar jag att du tycker.

Jösses vad kul det verkar att vara Youtubekreatör.
Citera
2025-11-20, 03:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Tänker likadant. Han kanske inte ens kan filmas om någon, ett par månader. Orimligt idiotiskt att påbörja något med dem då.
Han verkar ju dock lyrisk över det, så tveksamt om det är det.. Men han är ju han förstås..

Han får känna hur det är att försöka vara Jocke. Han ska göra allt Jocke har gjort och gör.
Snart har han väl dragit ihop ett gäng och drar ut på spökjakt för att, återigen, ligga bakom Jocke och göra reaktioner på "spökjakter".
Citera
2025-11-20, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han får känna hur det är att försöka vara Jocke. Han ska göra allt Jocke har gjort och gör.
Snart har han väl dragit ihop ett gäng och drar ut på spökjakt för att, återigen, ligga bakom Jocke och göra reaktioner på "spökjakter".

Jisses, kan man bli mer patetisk?! Han begriper ju inte ens att avundsjukan är så genomskinlig, den kan vara.

Får se vad det blir för modevisning på rättegång två, om ett gäng timmar.
Citera
2025-11-20, 07:18
Medlem
Nejellervas avatar
Vad är agendan för dagens förhandling? Vet vi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in