Citat:
Ursprungligen postat av
Patch1
Ja naturligtvis visste jag om det, vad exakt är din poäng? Menar du att det är ett bevis för att polisen är opartisk och neutral? Även om polisen är politiserad och partisk så kommer invandrare ändå hamna i fängelset p.g.a. den enorma mängden och den grova naturen av brottsligheten. Tänk. Att tro att polisen behandlar svenskar och invandrare lika är helt absurt, och jag börjar nästan tro att du är ett troll.
Och nej det är INTE känt för allmänheten, endast de som aktivt försöker att förstå. Förvånansvärt många har legat under en sten och köper allt massmedia säger. Jag har bevittnat detta själv personligen.
Polischefen Petra Lundh lämnar nog en del att önska, även om hon är bättre än katastrofen Dan Eliasson. Men det finns ju poliser som är aktiva i SD, såsom Maria Rosander på Riks. Och Lennart Matikainen i Afs säger att han känner flera mycket bra poliser. Har Matikainen fel? Trots allt handlar allt om lagarna. Jag vill göra som Bukele eller Ceasar More i fascismens Italien mot gängen, men de lagarna har vi inte. Jag vill också avskaffa HMF. Att finska polisen griper politikern Päivi Räsänen för hate speech för att hon har citerat Bibeln beror inte på den finska polisen utan på att Finland liksom oss och andra har anti-vita/anti-kristna hatbrottslagar.