Idag, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Hennes kompis (F?) dejtar nog han hantverkaren. Det blev nog ett missförstånd här.

Varför refererar man sin kompis kille som ”min hantverkare”?
Citera
Idag, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrskens
Det skulle hon absolut kunna göra...tänk när hon la ut massa inlägg om hur otroligt snygg Johan var...han som är gift men John...det blev ju riktigt pinsamt till slut...
Citera
Idag, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Det skulle hon absolut kunna göra...tänk när hon la ut massa inlägg om hur otroligt snygg Johan var...han som är gift men John...det blev ju riktigt pinsamt till slut...

Sant. Jag får en känsla av att hon kan vara sotis på F och hennes kille. Sättet hon pratade om honom i sin TikTok gav mig Totte-gate vibbar. Samt hur hon lite passivt aggressivt la ut att hon absolut inte var sur att hennes kompis fick blommor och inte hon.

Skulle inte låta min kille vara ensam med Linn baserat på hennes track record.
Citera
Idag, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Eller är det en lögn som så mycket annat för att slippa ta ansvar?
Kan vara så. Man vet aldrig med henne.
Citera
Idag, 08:28
Medlem
Citat:
Jadu. För att få reaktioner väl. Hon visste säkert att det skulle bli såhär och hoppades på det. 😂
Citera
Idag, 10:37
Medlem
Men... hon som har barn, kan hon inte plugga barnskötare?
Citera
Idag, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vankelaegg
Men... hon som har barn, kan hon inte plugga barnskötare?
Vad har det med att ha barn att göra?

Sen dels är det väldigt svårt att få jobb som barnskötare ens med erfarenhet av yrket, jag vet inte hur man ö h t blir det idag, och dels är det väl rätt uppenbart att hon inte ska jobba på t ex förskola.
Citera
Idag, 10:56
Medlem
Citat:
Sant. Jag får en känsla av att hon kan vara sotis på F och hennes kille. Sättet hon pratade om honom i sin TikTok gav mig Totte-gate vibbar. Samt hur hon lite passivt aggressivt la ut att hon absolut inte var sur att hennes kompis fick blommor och inte hon.

Skulle inte låta min kille vara ensam med Linn baserat på hennes track record.

Haha fick också flashbacks till Totte-gate! Tänker på bloggen när hon sitter med Simon och pratar om hur nära dom kommit Totte.
Citera
Idag, 11:57
Medlem
Apotea har skickat bud till prinsessan. Då var det dags att hitta en annan onlineshop för apoteksvaror. 💔

Förstår inte hur något företag kan skicka gratisgrejer till en "influencer" med max några tusen likes på tiktok/Instagram, de flesta runt 100-100 likes. Alla friska människor ser dessutom att Tingelingsan troligtvis inte är frisk.
Citera
Idag, 12:49
Medlem
Tror vi att företaget bakom smyckesbudet tycker att hennes reklam för dem är bra reklam? Handlar mer om henne än smyckena.
Citera
Idag, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitaminbrist
Apotea har skickat bud till prinsessan. Då var det dags att hitta en annan onlineshop för apoteksvaror. 💔

Förstår inte hur något företag kan skicka gratisgrejer till en "influencer" med max några tusen likes på tiktok/Instagram, de flesta runt 100-100 likes. Alla friska människor ser dessutom att Tingelingsan troligtvis inte är frisk.

Det är enkelt att åtgärda, maila företaget o tala om hur dålig reklam det blir.
Citera
Idag, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glimman14
Tror vi att företaget bakom smyckesbudet tycker att hennes reklam för dem är bra reklam? Handlar mer om henne än smyckena.

Meddela företaget vilken dålig reklam hon gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in