2025-11-12, 09:00
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Björn med i nytt avsnitt av Motströms

https://www.spreaker.com/podcast/motstroms--3693503

Så det tandlösa ärkefyllot Jonas de Geer som gråter om att hans bidrag är slut har nu bjudit dit Björn Björkqvist som enligt tråden om DFS vandrar runt i Älgarås så packad att han knappt kan gå. Kan man inte döpa om Motströms till spritpodden? Fyllopodden? Loserpodden?
Citera
2025-11-12, 19:36
Medlem
Johan-Palms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framobak123
Jag tror inte att den kommer att överklagas. Vad är det du menar att han har gjort? Jag har absolut förstått att det sprids massa överdrifter och rykten. De flesta verkar ha förståelse för hans agerande i och med att han inte fick träffa sitt barn. De flesta ballar ur när de förbjudas att träffa sitt barn.

Jag känner inte björn men känner andra nationella och de verkar inte ha några problem med honom. Det finns några få som verkar ha bedriva någon hatkampanj mot honom och dessa verkar ha tidigare konflikter med honom. Förmodar att du är en av de?

Han fick ju inte träffa sitt barn på grund av sitt agerande, inte tvärtom. Jag tror inte du glatt hade lämnat över ditt barn till någon som uppenbart är psykiskt labil. Det är inte en slump att han inte träffar något av sina tidigare barn.
Citera
2025-11-12, 20:21
Medlem
Stämmer faktiskt inte. Han träffar visst sina barn. Men inte sina två yngsta då deras mammor inte vill det. Så i detta fall har du fel.
Citera
2025-11-16, 05:05
Medlem
gotets avatar
Jag chattade med en snubbe på stormfront som påstod att Björn Björkqvists agenda med att delta i motströms är att få Jonas De Geer att börja supa igen. Då Björn Björkqvists själv dricker kopiösa mängder alkohol vill han även slita ner Jonas De Geer i djupet. Som hämnd då Jonas De Geer hänförde Björn Björkqvists tjej och förtrollade henne med sin hypnotiska blick.
Citera
2025-11-16, 10:13
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Jag chattade med en snubbe på stormfront som påstod att Björn Björkqvists agenda med att delta i motströms är att få Jonas De Geer att börja supa igen. Då Björn Björkqvists själv dricker kopiösa mängder alkohol vill han även slita ner Jonas De Geer i djupet. Som hämnd då Jonas De Geer hänförde Björn Björkqvists tjej och förtrollade henne med sin hypnotiska blick.

Båda är alkoholister, men Jonas är väl ganska nykter dessa dagar?
Citera
2025-11-17, 00:05
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Båda är alkoholister, men Jonas är väl ganska nykter dessa dagar?

Jonas De Geer är än så länge nykter men om uppgifterna stämmer kanske Björn Björkqvist kan få honom att börja supa igen.
Citera
2025-11-17, 16:40
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Jonas De Geer är än så länge nykter men om uppgifterna stämmer kanske Björn Björkqvist kan få honom att börja supa igen.

Som hämnd i kvinnoaffären som var för snart 10år sen?
Citera
2025-11-17, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84

Podden var betydligt mer liberal än partiet och det höll på att skära sig lite med partiledningen (som ändå ville ha kvar sin podd då den var poppis och hade många lyssnare) och poddgänget och man fick från partiets sida gå ut med en disclaimer om att det som det talades om i podden till mångt och mycket var Dan, Magnus, Jonas och även då Björns privata åsikter i många fall och inte partiets officiella linje.

Det som bla blev jobbigt för partiet var tex avsnitt där man satt och resonerade om saker som att legalisera prostitution, droger (framförallt Cannabis) samt en lång diskussion om anabola steroider osv för att nämna lite.

Dan satt också och torgförde en aning mer libertarianska idéer samt lite kapitalistiska tankar men det var nog inte det värsta som sagt var.

Att Jonas satt och pratade mycket om religion och då mest katolicismen var inga problem och han blev vid ett tillfälle framröstad som den mest populära personen i podden av lyssnarna och man kunde tom köpa JDG T shirts ett tag.

Ps: Jag börjar och bli gammal

Det var mycket tokerier i Radio Framåt och det urartade ju mer och mer efterhand. Orkar inte gå tillbaka och kolla nu men bl.a. så ifrågasattes evolutionen och en biologisk världsbild, som ju är hela poängen med och grunden för NS och rasnationalism. Den riktigt stora grejen var ju dock givetvis stödet för den judisk-amerikanska statskuppen i det påhittade skitlandet "Ukraina" och påhejandet av den judiska agendan med expansion av NATO och krig mot Ryssland. Detta sänkte och förstörde inte bara SvP utan merparten av den nationella rörelsen i Sverige och i stora delar av Västeuropa. Nationalismen har fortfarande, över 10 år senare, inte återhämtat sig efter att runt hälften av alla inblandade blev vilseledda eller köpta av juden.

Idag, över 10 år senare och när situationen är helt odiskutabel och solklar, när flera hundratusentals vita män har dödats och judarna har stulit miljarders miljarder (och flytt till Tel Aviv som två av Zelenskijs Der Sturmer-karikatyrer till judepolare gjorde för någon vecka sedan), så har vi fortfarande inte fått några ursäkter eller sett någon avbön från de olika figurer som var drivande i detta och som fortfarande är aktiva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in