2025-06-18, 00:15
Medlem
Raudsepps avatar
Nduja-varianten kanske kan bli en ersättare till Tradizionale Diavola som man aldrig hittar i butik längre, den kanske har utgått?
Citera
2025-06-18, 10:45
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
hur är den nån som provat? vad tyckte du ? coop har 2 st för 100 kr nu

Riktigt dålig pizza tyvärr gällande : Dr Qetkers Supreme om det är den du tänker på ?

Brödet vet jag inte vad det är ? Nån combo emellan baugette och pain rich men det smakar inte som Napolitansk pizza. Smakfattigt bröd iaf och torrt. Saknas smak

Tomatsåsen är skuren och sur, salamin adderar nån citronsyra ochså som är för skarp
Osten är smaklös och ger inget som känns runt i smaken eller djup menlös, och okrämig
För lite salt och saknas sötma (socker) överlag

får 2 av 5 .. en helt kass pizza enligt mig i sitt utförande
Både osten och tomatsåsen rinner av den helt färdiggräddade degen i ugnen vid en tugga på en pizzabit

Pizzan smakar inte pizza helt enkelt

Deras normala pizzautbud är dock riktigt god med deras special pizza deg
Senast redigerad av Sladdaren 2025-06-18 kl. 10:51.
Citera
2025-06-18, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Är det suprema som menas? I så fall har pizzaakademin nyss testat två; https://www.youtube.com/watch?v=YwDOBRo3dyI Han har även testat massor med andra fryspizzor för den som missat kanalen, grym kanal för pizzafans.

det där är ju pedda från café bärs. coolt
Citera
2025-06-18, 13:27
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
Tror du tänker på Tradizionale som funnits länge.
Den blir lika bra i vanlig ugn men behöver uppemot femton minuter.

Kan vara så, var riktigt god vill jag minnas. Och den svarta lådan (nya?) var inte riktigt lika god, men helt ok...
Citera
2025-06-18, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
det där är ju pedda från café bärs. coolt
Nej, det är inte Pedda 😂

Han som har youtubekanalen beter sig visserligen som en pajas men driver The Crust i Gävle och är faktiskt ganska duktig.
Citera
2025-06-18, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Kan vara så, var riktigt god vill jag minnas. Och den svarta lådan (nya?) var inte riktigt lika god, men helt ok...
Tradizionale pancetta är bäst!
Citera
2025-06-19, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
Nej, det är inte Pedda 😂

Han som har youtubekanalen beter sig visserligen som en pajas men driver The Crust i Gävle och är faktiskt ganska duktig.
Jag följde han YT-kanal ett tag men störde mej grymt på att han inte ens kunde uttala den mest ikoniska pizzan Margherita. Han säger "Margarita" hela tiden i sin kanal. När jag påtalade det i en kommentar lev han sktiförbannad och skällde ut mej, följer honom inte efter det....
Citera
2025-06-20, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Jag följde han YT-kanal ett tag men störde mej grymt på att han inte ens kunde uttala den mest ikoniska pizzan Margherita. Han säger "Margarita" hela tiden i sin kanal. När jag påtalade det i en kommentar lev han sktiförbannad och skällde ut mej, följer honom inte efter det....
Håller med dig helt och hållet.
Har kollat några videor men tycker han är för tramsig.
Citera
2025-09-12, 17:59
Medlem
köpte 2 st för 109 kr förra veckan på coop tyckte de var riktigt bra bara att slänga på lite extra ost mm så blir de perfekt
Citera
2025-11-12, 22:47
Medlem
Rökte nyss och värmde den 14 min 220 grader. Hade på oregano, ingen ost tyvärr. Den var väldigt god, Mycket godare än denhär Tonys. Den har knappt någon tomatsås? känns som att käka ett bröd. Men denhär var så god så jag googlade. Förvånansvärt god kanske men
Citera
2025-11-14, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smokedoor
Rökte nyss och värmde den 14 min 220 grader. Hade på oregano, ingen ost tyvärr. Den var väldigt god, Mycket godare än denhär Tonys. Den har knappt någon tomatsås? känns som att käka ett bröd. Men denhär var så god så jag googlade. Förvånansvärt god kanske men
Jag kör dom 3 minuter i Micron, tycker dom blir perfekta då. Inte lika torra som i ugnen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in