2025-11-06, 15:28
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Jag har redan lagt en länk men här får du en på Svenska https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...ska-enda-malet
Om du inte tror på AB så läs in dig på den här tråden, men den kan skada det mänskliga psyket allvarligt https://kiwifarms.st/threads/764-its...groups.200432/

Varför citerar inte du och alla andra länkpostare ifrån länkarna istället för att skrika peddo och anta att alla vill klicka in sig på länkar?

Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Ni tycker inte det är märkligt att inte man går ut med det istället för att kalla det högerextrem?

Jag håller med! Otroligt vinklad och märklig trådstart. Det är en enorm skillnad på att bara vara högerextrem (vad det nu innebär i dagens samhälle) och att vara med i nån nätsekt.
Citera
2025-11-06, 15:32
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Är det här islamisten som skulle spränga sig själv på en kulturfestival?
Citera
2025-11-06, 16:04
Medlem
Vindpinads avatar
Varför valde terroristen en kulturfestival i Sthlm som måltavla? Kulturfestivaler är ju fulla av vänstermänniskor som älskar typer som terroristen själv.

Världen är bra upp o ner måste jag erkänna.
Citera
2025-11-06, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
Är det här islamisten som skulle spränga sig själv på en kulturfestival?

Nej. Ni är förvirrade. Detta var en högerdåre som väl planerade att nörda några skolkamrater eller liknande

Citat:
Ursprungligen postat av Vindpinad
Varför valde terroristen en kulturfestival i Sthlm som måltavla? Kulturfestivaler är ju fulla av vänstermänniskor som älskar typer som terroristen själv.

Världen är bra upp o ner måste jag erkänna.

Det verkar vara din hjärna som är upp och ner kompis.
Citera
2025-11-06, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straightuphappy
Min ena son har uttryckt rätt starka känslor om både kaxiga invandare samt palestinaaktivister, han sa att han inte tycker dom beter sig bra alls.
Det är rätt sjukt att jsg fick säga åt honom att ej prata för mycket om det i ex skolan, för en orosanmälan för sånt känns inte helt omöjligt. Men jävla svennefitta är knappt värt en tillsägelse längre.

Pinsam du är. En rejäl uppläxning om riktiga svenska värderingar hade varit på sin plats.
Citera
2025-11-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vilka har högern mördat?

Nu var det ju inga specifika personer som var misstänkta för mordbranden. Och vad jag vet så har inte SD-kvinnan blivit dömd för något, såvida du inte kan bevisa motsatsen. Det är dessutom inte ovanligt för svenska polisen att misstänka false flag när de inte lyckas få fast någon för politiska attentat från vänster mot högerkanten. Det är mycket bekvämare för dem, än att faktiskt behöva anstränga sig för sin lön. Men så har ju också polisutbildningen förlagts till Södertörns högskola och det förklarar ju en hel del.

Så nu är det mitt jobb att bevisa att "vÄnStErN" är oskyldig? Skämtar du? Kompis, detta var ditt exempel på varför vänstern var farliga terrorister och borde låsas in/omhändertas i minst lika hög grad som högern. Ditt enda exempel hittintills... Hur tycker du egentligen själv att det går?

Du frågar vem högern mördat? Vi har flera döda i skolattacker och många skadade, med helt uppenbara extremhögermotiv sedan 2015. Flera andra dåd har avvärjts. NMR-medlemmen mördade Ing-Marie Wieselgren 2022. 764 har inte lyckats döda någon i Sverige ännu, men de har försökt och skadat minst 8 personer i helt tillfälliga attacker. Klart som fan att unga som befinner sig i den miljön och befaras vilja mörda ska omhändertas. Nu senast har vi aktivklubb som springer runt och misshandlar folk på grund av deras hudfärg. Extremhögern beräknas ha mördat ca 30 personer på lika många år i Sverige. Hur många på andra sidan? Noll. Och likadant ser det ut världen över. Ni lever i en fantasivärld.
Senast redigerad av ThePrivacyTerms 2025-11-06 kl. 20:32.
Citera
2025-11-13, 12:44
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Vet du vad NLM är? Vet du vad du sitter ock försvara? Jag hoppas att du tar dig lite tid och läser in dig på dem, är du så smart så kommer du skämmas över dina inlägg.

Du kan börja här https://kiwifarms.st/threads/764-its...groups.200432/

Hur kommer det sig att han kallas för högerextrem då? Är det en politisk handling att utpressa småtjejer till att döda sina katter live på internet?
Citera
2025-11-13, 14:09
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Hur kommer det sig att han kallas för högerextrem då? Är det en politisk handling att utpressa småtjejer till att döda sina katter live på internet?
Läste du tråden jag länkade till?
Citera
2025-11-13, 14:38
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Läste du tråden jag länkade till?

Jag läste en del på den första sidan, ja. Tycker fortfarande att det känns missvisande att TV4 kallar honom för högerextrem. Detta verkar främst handla om människor som är psykiskt störda på olika sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in