2025-11-09, 10:42
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles86
Nylander-Carlsson-Bratt

Raymond-Eriksson Ek-Kempe

Johansson-Lindholm-Forsberg

Arvidsson-Rakell-Landeskog

Offensiv uppställning typ så här?

Ja, jag har samma topp 6. Du missar dock Eklund, skulle placera honom som tredje center.
Några andra namn som borde vara aktuella: Burakovsky, Olofsson, Heineman, Holmström.
Citera
2025-11-09, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ja, jag har samma topp 6. Du missar dock Eklund, skulle placera honom som tredje center.
Några andra namn som borde vara aktuella: Burakovsky, Olofsson, Heineman, Holmström.

Coachen utse Marcus Johansson före Elias Pettersson i laguppställning.
Citera
2025-11-09, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Pettersson-Lindholm-Forsberg

Elias Pettersson blir reserv.
Citera
2025-11-10, 17:24
Medlem
Kedoxs avatar
Detta är ju ingen realitet men ett kul tankeexperiment.

William Nylander är född i Kanada under tiden hans pappa spelade i Calgary. Så teoretiskt hade han kunnat välja att representera Kanadas landslag. Även om det finns gott om talang där har jag ändå lite svårt att se dem inte ta ut honom med tanke på hur han spelat de senaste åren.
Var skulle de peta in honom i ett kanadensiskt landslag?

Sen är USAs Cutter Gauthier på nåt sätt född i Skellefteå, så samma där så han hade kunnat välja Sverige. Har en fruktansvärt bra bössa. Hade han tagit sig in i en svensk trupp?
Citera
Igår, 07:20
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Detta är ju ingen realitet men ett kul tankeexperiment.

William Nylander är född i Kanada under tiden hans pappa spelade i Calgary. Så teoretiskt hade han kunnat välja att representera Kanadas landslag. Även om det finns gott om talang där har jag ändå lite svårt att se dem inte ta ut honom med tanke på hur han spelat de senaste åren.
Var skulle de peta in honom i ett kanadensiskt landslag?

Sen är USAs Cutter Gauthier på nåt sätt född i Skellefteå, så samma där så han hade kunnat välja Sverige. Har en fruktansvärt bra bössa. Hade han tagit sig in i en svensk trupp?
Han hade varit given.

Blir spännande att se om Hallam ”fegar” och tar ut Zibanejad istället för någon av ungtupparna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in