• 1
  • 2
2025-11-09, 15:23
Medlem
Vem är svinet?

https://www.st.nu/2025-11-09/man-ata...ce=sharebutton

Ur artikeln:

"Mannen ska ha utsatt kvinnan för flera våldtäkter under deras relation. Han ska även ha misshandlat henne genom att bland annat dunka hennes huvud mot golvet.

Nu åtalas han för brott.

”I hela våran relation har han haft sex med mig i sömnen mot min vilja”, säger hon i polisförhör.

Kvinnan berättar även om ett tillfälle när mannen utsatt henne för en våldtäkt i en tvättstuga. Hon berättar att mannen drog ner henne till tvättstugan, höll fast henne, drog av henne kläderna och våldtog henne."
Citera
2025-11-09, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NigN
Vem är svinet?

https://www.st.nu/2025-11-09/man-ata...ce=sharebutton

Ur artikeln:

"Mannen ska ha utsatt kvinnan för flera våldtäkter under deras relation. Han ska även ha misshandlat henne genom att bland annat dunka hennes huvud mot golvet.

Nu åtalas han för brott.

”I hela våran relation har han haft sex med mig i sömnen mot min vilja”, säger hon i polisförhör.

Kvinnan berättar även om ett tillfälle när mannen utsatt henne för en våldtäkt i en tvättstuga. Hon berättar att mannen drog ner henne till tvättstugan, höll fast henne, drog av henne kläderna och våldtog henne."
Varför gjorde hon inte slut eller polisanmälde vid första händelsen?
Citera
2025-11-09, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Hon lever på 1600-talet långt ut i urskogen där ingen hjälp finnes. Eller kanske efterbliven, eller en ljugerska, vem vet?
Citera
2025-11-09, 16:15
Medlem
Citat:

Hört talas om att leva under hot?
Citera
2025-11-09, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hedonismmm
Ser inte hur det skulle hindra någon från att ringa 112, besöka polisen eller bara ta hjälp av någon och flytta snabbt.
Citera
2025-11-09, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Techbilly
Hon lever på 1600-talet långt ut i urskogen där ingen hjälp finnes. Eller kanske efterbliven, eller en ljugerska, vem vet?
Verkar ju vara något sådant.
Citera
2025-11-09, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hedonismmm
Berätta mer, du som verkar vara insatt, vad exakt gjorde att hon inte kunde anmäla eller fly?
Citera
2025-11-09, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Berätta mer, du som verkar vara insatt, vad exakt gjorde att hon inte kunde anmäla eller fly?

Antar att flera av er inte har tillgång till artikeln, eftersom att ni tjafsar om saken. Hon anmälde honom efter att det tagit slut.

"Enligt polisens förundersökning funderade kvinnan länge på om hon skulle polisanmäla sin före detta pojkvän. Hon hade mått dåligt psykiskt under en tid och hade även fått sömnsvårigheter efter vad hennes ex utsatt henne för.

Under våren 2024 samlade kvinnan mod och gick till polisstationen.

I förhör berättar hon att mannen flera gånger haft sex med henne när hon sovit. Hon kände att det var fel, men säger att hon inte riktigt förstod hur fel det var."
Citera
2025-11-09, 18:27
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ser inte hur det skulle hindra någon från att ringa 112, besöka polisen eller bara ta hjälp av någon och flytta snabbt.

"Skvallrar du om detta kommer jag döda någon i din familj" förekommer ju. Finns väl offer som inte vill chansa på att det är ljug.
Citera
2025-11-09, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
"Skvallrar du om detta kommer jag döda någon i din familj" förekommer ju. Finns väl offer som inte vill chansa på att det är ljug.
Då får man väl förvarna familjen först, be dom kontakta polis och sedan kontaktar man själv polis och säger att det är akut. Tänk lite.
Citera
2025-11-09, 19:21
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Då får man väl förvarna familjen först, be dom kontakta polis och sedan kontaktar man själv polis och säger att det är akut. Tänk lite.

Smart! Man får be föräldrarna hålla lite extra koll på eventuella småbarn i familjen bara för de lär vara lätta att knäppa annars.
Citera
2025-11-09, 19:31
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Tråkig.flickvän som man måste våldta för att få en normal relation med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in