2025-11-08, 19:38
Medlem
Trump kommer avsluta sina år i fängelset. Helt säkert. Hans utnyttjande av ämbetet, för att berika sig, kompisar och släkten kommer att bestraffas hårt.
Citera
2025-11-08, 19:40
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vashego
Jag tänker inte tjafsa med dig längre. Vi kan väl bara hålla med varandra om att Trump förtjänar att vara bekymrad just nu? Det är liksom lönlöst att dividera vidare.
Ja, donalds och resten av kräken bör känna sig rädda för dessa dokument.
Hoppas de alla brinner i helvetet oavsett vilka kräken är.

Och hoppas de aldrig sliter att driva det vidare för dessa kräk, oavsett vem de är.
För när det kommer till pedofili/sex med minderåriga och dessa övergrepp, så har jag ingen som helst politiskt agenda alls.
De ska förföljas till världens ände.....
Citera
2025-11-08, 19:55
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goynald
Vad anser ni? Kommer justitiedepartementets avslöjande att förinta Trumps/republikanernas midterm?

https://dailyboulder.com/panic-spreading-through-gop-after-doj-reveals-epstein-files-are-more-damaging-for-trump-than-they-th ought-report/
Det här kommer troligtvis visa sig vara falska nyheter. Som mycket annat.

Säkert att detta inte är lite gammalt, det som pratades om för några månader sedan? Får väl läsa på.

Att han finns omnämnd i de många, omfattande dokumenten är självklart.

Michael Wulff är en djävul btw.

Epstein med, värre. Han gjorde mycket skada på en rad områden.
Senast redigerad av Gusselby 2025-11-08 kl. 19:59.
Citera
2025-11-08, 20:00
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Trump kommer avsluta sina år i fängelset. Helt säkert. Hans utnyttjande av ämbetet, för att berika sig, kompisar och släkten kommer att bestraffas hårt.
Du är igenkorkad.
Citera
2025-11-08, 20:01
Medlem
Imnshos avatar
The Don med en strapon i arslet?
Citera
2025-11-08, 20:03
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jo, donalds som sååå gääärna ville släppa dokumenten kommer GARANTERAT sitta i HD och gråta över att de ska släppas.
Dock kan inte DOj stoppa det om HD säger det inte finns hinder lagligt att detta görs.

Hur mer genuint är det att ingen pedofil ska undgå?
Det är lugnt, förstår vi detta laget att det är något som stör dig med ett JA.
Att du var SÅ dum trodde jag inte.

Var inte så ytlig.
Citera
2025-11-08, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Du är igenkorkad.

Och du är ett resultat av relation mellan nära släktingar, va? Syns på långt avstånd!
Citera
2025-11-08, 20:05
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Att du var SÅ dum trodde jag inte.

Var inte så ytlig.
Att vara ytlig, är det att pedofiler och övergrepp mot minderåriga är inget att prata om och om det är donalds?

Kan du utveckla resonemanget du försöker ge?
Citera
2025-11-08, 20:26
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque2
Ja, där är du spot on. Vi skulle aldrig tillåta en diktator.

Det skulle vi visst det. Svenskar är inte alls annorlunda mot andra folk - när det kommer till auktoritetstro. Tror du något annat, så ljuger du för dig själv - eller så är du bara allmänt okunnig.
Senast redigerad av PeterJihadi 2025-11-08 kl. 20:28.
Citera
2025-11-08, 20:26
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Det gick inte släppa material innan när D hade makten och på grund av att de var låsta i domstolen.

De som röstar ja är goda, så väl D som R, de som röstar nej försöker skydda pedofiler o0pch de som förgripit sig på minderåriga.

Jag bryr mig inte om en enda pedofil välmående, gör du?
För det betyder att parti är BETYDELSELÖST.

Och har du inte glömt hur gärna donalds ville lämna ut dessa filer, och nu ser jag istället att donalds sen sitter i HD och gråter över att de ska släppas.
Ska donalds hållas utanför Epstein gate och pedofili/sex med minderåriga, är detta något som du står bakom?
Anledningen jag undrar är att det du lägger en stor fokus på demokrater.

Så varför inte invänta de som röstar nej först?
För dom är inte goda alls, resten är, så väl republikaner som demokrater.
🙄😁🤣

Du har noll koll och du tror väl inte att det här med djävulen Epstein handlade om hans läskiga ö och flickor/unga kvinnor som utnyttjades?

Det är mycket, mycket, MYCKET större än så. Han höll på med all möjlig skit. Flera länder inblandade, säkerhetsmässigt och diplomatiskt känsligt och svårhanterat. Bl a..

De håller på med det här nu och försöker få det i rätt ordning, juridiskt hållbart för prövning och de pratar med en mängd vittnen. (Alla kanske inte vill vara med.) Det tar tid.

Lyssna t ex lite på vad Mike Johnson säger.

Dems utnyttjar det här fast de vet. DNC har blivit till skrot.

Flera flickor/kvinnor gick ju ut offentligt för ett tag sedan och pratade och åtminstone ingen av dem kände till något om Trump i de sammanhangen.

Varför anmälde/pratade Trump med polisen om Epstein 2007/2008 och varför hjälpte han åklagaren? Han tyckte inte om Epstein och hade sett och hört en del om den uslingen. Dåligt sällskap visade det sig.

Hade det funnits något komprometterande mot DJT så skulle det högst sannolikt ha kommit fram och använts mot honom för länge sedan.

TDS är en sjukdom för övrigt.
Citera
2025-11-08, 20:28
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Att vara ytlig, är det att pedofiler och övergrepp mot minderåriga är inget att prata om och om det är donalds?

Kan du utveckla resonemanget du försöker ge?
Pedofili ska bekämpas med alla medel och straffas (gärna hårt) vem det än är.
Citera
2025-11-08, 20:29
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Det skulle vi visst det. Svenskar är inte alls annorlunda mot andra folk - när det kommer till auktoritetstro Tror du något annat så ljuger du för dig själv, eller så är du bara allmänt okunnig.

Det är sant att en del av svenskarna gärna hade accepterat en diktator. Största delen av dessa förefaller finnas bland SDs väljare samt de till höger om SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in