Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Det gick inte släppa material innan när D hade makten och på grund av att de var låsta i domstolen.
De som röstar ja är goda, så väl D som R, de som röstar nej försöker skydda pedofiler o0pch de som förgripit sig på minderåriga.
Jag bryr mig inte om en enda pedofil välmående, gör du?
För det betyder att parti är BETYDELSELÖST.
Och har du inte glömt hur gärna donalds ville lämna ut dessa filer, och nu ser jag istället att donalds sen sitter i HD och gråter över att de ska släppas.
Ska donalds hållas utanför Epstein gate och pedofili/sex med minderåriga, är detta något som du står bakom?
Anledningen jag undrar är att det du lägger en stor fokus på demokrater.
Så varför inte invänta de som röstar nej först?
För dom är inte goda alls, resten är, så väl republikaner som demokrater.
🙄😁🤣
Du har noll koll och du tror väl inte att det här med djävulen Epstein handlade om hans läskiga ö och flickor/unga kvinnor som utnyttjades?
Det är mycket, mycket, MYCKET större än så. Han höll på med all möjlig skit. Flera länder inblandade, säkerhetsmässigt och diplomatiskt känsligt och svårhanterat. Bl a..
De håller på med det här nu och försöker få det i rätt ordning, juridiskt hållbart för prövning och de pratar med en mängd vittnen. (Alla kanske inte vill vara med.) Det tar tid.
Lyssna t ex lite på vad Mike Johnson säger.
Dems utnyttjar det här fast de vet. DNC har blivit till skrot.
Flera flickor/kvinnor gick ju ut offentligt för ett tag sedan och pratade och åtminstone ingen av dem kände till något om Trump i de sammanhangen.
Varför anmälde/pratade Trump med polisen om Epstein 2007/2008 och varför hjälpte han åklagaren? Han tyckte inte om Epstein och hade sett och hört en del om den uslingen. Dåligt sällskap visade det sig.
Hade det funnits något komprometterande mot DJT så skulle det högst sannolikt ha kommit fram och använts mot honom för länge sedan.
TDS är en sjukdom för övrigt.