2025-07-23, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitpommesfrites
Tillägg:

Min tanke från mig handlade BARA om J.A och om han skall släppas fri. Anledningen är, om man är lite bättre i huvudet än jag, att Svea Hovrätt sagt nej till hans sedan tidigare ansökan om tidsbestämt straff.
Och jag försökte bara påpeka att en sån som han, som inte är så bra i huvudet, aldrig kommer att släppas fri. Om inte någon av de två punkterna jag beskrev inträffar.
Senast redigerad av reservkonto1234 2025-07-23 kl. 23:32.
Citera
2025-09-22, 12:54
Medlem
Tony Byström Olsson dyker upp i en musikvideo med Sebastian Stakset.

I slutet av musikvideon berättar han om hur han dömdes för polismorden i Malexander 1999 till livstidsfängelse, rymningen 2004 efter det fick han en livskris och mådde väldigt dåligt över det liv han levt. Han säger i videon att han kände liksom ingen framtid, och det gjorde till slut att han knäböjde inför Herren (Gud), och bad om förlåtelse för sina synder och han frälste honom. Sen dess har han vart välsignad av Herren (Gud) och vart fri i två år nu, har fast jobb, barn och fru.

Säga vad man vill men tycker det är riktigt fint!

https://youtu.be/lPg1BwpJ73w?si=AJiwzFDE5zOHzqu3
Senast redigerad av simsalabengt 2025-09-22 kl. 13:06.
Citera
2025-09-24, 17:38
Medlem
Det råder en delikat balans mellan kriminella näringsidkare och poliser. Just nu är det mycket skjutningar och ibland måste beståndet av vissa bromsklossar, imbecilla element, och tokfransar skjutas av med råge som i Alby där 15-åringen som sköt åkte fast på nolltid, och tyvärr misslyckades mordförsöket. Ibland måste kriminella skjuta av beståndet idioter till poliser för annars får Vi poliser med attityd och då har Du tillslut en polisstat, och ibland måste polisen skjuta av beståendet kriminella för annars blir det anarki. Så detta med polismord är nödvändigt ibland och i finkan har polislikvidatorer hög status då de är hjältar.
Citera
2025-11-04, 16:25
Medlem
Frågar här med, någon som har domen där J.A vart skjuten av polis vid gripandet 1999? Letat överallt och tingsrätten kräver DB nummer, dom har ändå vart schyssta och letat trots jag ej hade det men det går inte nå ända fram utan det.
Citera
2025-11-04, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger1996
Frågar här med, någon som har domen där J.A vart skjuten av polis vid gripandet 1999? Letat överallt och tingsrätten kräver DB nummer, dom har ändå vart schyssta och letat trots jag ej hade det men det går inte nå ända fram utan det.

Räcker med datum för domen. Finns här på Flashback i tråden för den händelsen.
Citera
2025-11-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Finns det, så är ingen gladare än jag! Kan du länka sida?
Citera
2025-11-06, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Har nu gått igenom alla 65 sidor! Hittar fortfarande inget datum, Kan du visa vart det finns isf, om du nu vet det..
Citera
2025-11-06, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger1996
Har nu gått igenom alla 65 sidor! Hittar fortfarande inget datum, Kan du visa vart det finns isf, om du nu vet det..

Det finns en tråd här på Flashback som handlar om just den händelsen där du eftersöker domen i målet. Nu ska vi se om du klarar av att hitta den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in