2025-11-01, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Tydligen går det enligt polisen på radio. Att utvisa EU/medborgare som ör kriminella eller samhällstörande. Å sidan sidan är ju bara att ta av västen och båten över igen. Tar 15 minuter.
Men detta måste väl prövas i domstol?
Citera
2025-11-03, 05:49
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Att Bandidos i Danmark var så vitt trodde jag inte. Bandidos i Sverige har väl fler med utländsk härkomst än svenskar?

Gav sig Bandidos i Danmark på danska Svenssons? Eller fungerade de som HA gör i Sverige, är du en vanlig Svensson rör de dig inte, tvärtom.
Citera
2025-11-05, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Att Bandidos i Danmark var så vitt trodde jag inte. Bandidos i Sverige har väl fler med utländsk härkomst än svenskar?

Gav sig Bandidos i Danmark på danska Svenssons? Eller fungerade de som HA gör i Sverige, är du en vanlig Svensson rör de dig inte, tvärtom.
Ja fler med utländsk härkomst i Sverige. Men det rör sig liksom inte om afghaner som bott 1 år i Sverige nu överdriver jag. Utan det rör sig om folk som Mehdi som antingen är födda hör eller bott i Sverige sedan dom var typ 2 år gamla. Jag skriver inte detta för att försvara BMC men rätt ska vara rätt och fel ska vara fel.

Titta på HA Göteborg. Vad gjorde dom sen 2004?? Startade R&W Crew för att slippa smutsa ner sina händer. Vad för folk? Folk med invandrarbakgrund i förorten. Eddie Jobe var en av dom till och med innan han "startade eget"- det visste ni inte ha ha

Hur det är i DK kan jag inte svara för men här i Göteborg och andra städer i Sverige tar dom alla chanser att ta pengar från folk. Inga vanliga svensson nej men andra. Dom är missbrukare hela BMC Sverige. Kan tänka mig att DK har högrre kvalitet.
Citera
2025-11-06, 15:23
Medlem
Jag undrar fortfarande? Hur har deras vardag förändrats? Har dom möten varje onsdag?

Jag kan naturligtvis gå in och läsa danska tidningar men orkar inte...
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in