Citat:
Ursprungligen postat av
Kolgrill-ftw
Att Bandidos i Danmark var så vitt trodde jag inte. Bandidos i Sverige har väl fler med utländsk härkomst än svenskar?
Gav sig Bandidos i Danmark på danska Svenssons? Eller fungerade de som HA gör i Sverige, är du en vanlig Svensson rör de dig inte, tvärtom.
Ja fler med utländsk härkomst i Sverige. Men det rör sig liksom inte om afghaner som bott 1 år i Sverige nu överdriver jag. Utan det rör sig om folk som Mehdi som antingen är födda hör eller bott i Sverige sedan dom var typ 2 år gamla. Jag skriver inte detta för att försvara BMC men rätt ska vara rätt och fel ska vara fel.
Titta på HA Göteborg. Vad gjorde dom sen 2004?? Startade R&W Crew för att slippa smutsa ner sina händer. Vad för folk? Folk med invandrarbakgrund i förorten. Eddie Jobe var en av dom till och med innan han "startade eget"- det visste ni inte ha ha
Hur det är i DK kan jag inte svara för men här i Göteborg och andra städer i Sverige tar dom alla chanser att ta pengar från folk. Inga vanliga svensson nej men andra. Dom är missbrukare hela BMC Sverige. Kan tänka mig att DK har högrre kvalitet.