2025-11-05, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Jag litar på franska medier och franska befolkningen så får du tro på påhittade sagor och dina fantasier

Du missförstår hela sammanhanget.
Citera
2025-11-05, 20:53
Medlem
burialhexs avatar
dog tråden nu?

MEDIA MÖRKAR ATT MGM ÄR VIT!
kan inte läsa de någonstans! svt, afton..express!! vänstermedia!
Citera
2025-11-05, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urbanurban
Det är väl priset för att rädda barn och familjer från krig. Men nu är det fortfarande inte fastställt att denna individ var "importerad". Hänger du med? Håll dig till ämnet förfan

Är du på riktigt? Det är inte barn och familjer man ser i migrationsflödet utan nästan enbart ensamma män. Inte fan flyr de från krig heller. De är ekonomiska migranter. De kommer till Europa för att leva på bidrag.

Håll dig till ämnet.

Skriker man Allahu Akbar så är man väl muslim.
Citera
2025-11-05, 21:44
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
dog tråden nu?

MEDIA MÖRKAR ATT MGM ÄR VIT!
kan inte läsa de någonstans! svt, afton..express!! vänstermedia!

Vad menar du? Var han vit? Jaha då var det ju inget.
Citera
2025-11-06, 00:26
Medlem
Citat:
Ja? Jag kan också skrika samma som blond svenne, är det då mer troligt att jag gör det i isis namn?

I tidigare inlägg har det också beskrivits hur han varit en kriminellsmåtjuv. Vill du slå vad om att han har kontakt med psykvården som breivik hade eller vad är det du kämpar om????
Dett ständiga utskuldandet för massinvandringen offer. Du är medskyldig drägg.

Citat:
Det är väl priset för att rädda barn och familjer från krig. Men nu är det fortfarande inte fastställt att denna individ var "importerad". Hänger du med? Håll dig till ämnet förfan
Nej, det är det inte. Krigsföra vuxna män som vill sprida sin sjuka ideologi. Men hoppas du och din äckliga avkomma kan offra er då? I massinvandringens namn. Hoppas du blir berikad jävla svin.
Senast redigerad av Villekulla90 2025-11-06 kl. 00:32.
Citera
2025-11-06, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Nu har tydligen någon gått ut med identitet på gärningsmannen.

Han heter Jean Guillot, 35 år gammal, född och uppvuxen i en byhåla som heter Mayac i Dordogne. Han bodde i en husvagn ståendes på en släktings mark, han hade inget arbete och en historia av psykisk ohälsa. Så var det med det islamistiska terroristbrottet.

Edit: länk: https://www.sudouest.fr/faits-divers/ile-d-oleron-le-conducteur-de-la-voiture-folle-est-originaire-de-dordogne-ce-que-l-on-sait-de-son-pr ofil-26607799.php
Ja, skråmo var ju inte islamist.. nejnej.. hoppas ni kastas från hustaken först. Drägg.
Citera
2025-11-06, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
absolut inte nöjd
hemskt brott, fegt, men tillskillnad från många här lägger jag inte så stor vikt av vilken etnicitet/tro mgm har.

försöker följa trådar men bläddrar förbi sida efter sida med snack om kusininavel, sarkastiska kommentarer "fredens religon höhööhhö" och annat ot.

visst, väldigt tidigt skrev ju aftonbladet (där jag läste nyheten) att vittnen hört mgm skrika gud är störst och då förstår jag att många nappar.

nu vill man ju veta varför han skrek så.

Ja, har du någon teori? Han kan ju fortfarande vara muslim trots att han är fransman.
Han kanske är psykiskt sjuk?
Själva händelseförloppet ter sig vara som ett terrorbrott.
Citera
2025-11-06, 09:50
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Ja, har du någon teori? Han kan ju fortfarande vara muslim trots att han är fransman.

någon i tråden som dela en länk där det stod att mgm bodde i en husvagn och hade psykiska samt alkohol/drog-problem.

jag killgisssr därav på psykos.
Citera
2025-11-06, 12:26
Avslutad
alltså hade jag varit fransman hade jag nog engagerat mig i någon hardcore motståndsrörelse. det landet är ju sargat till förbannelse.

alldeles oavsett om just det här dådet var en importerad odugling eller en lite knasig fransman så är mönstret tydligt, och det kommer garanterat hända där igen. fan, det lär hända precis överallt där det finns smutslimer. tickade bomber!! bokstavligt talat. hehe
Citera
2025-11-06, 12:27
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Oleron är en ö där det odlas kopiösa mängder ostron. Kan det vara så att GM ätit förgiftade ostron och fått en ostron snetändning?
Citera
2025-11-06, 12:47
Avstängd
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren

frankrike har överlägset högst antal (och andel) muslimska konvertiter i västeuropa. att konvertera förutsätter ju psykisk sjukdom
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in