• 5
  • 6
2025-11-04, 16:49
Medlem
Nattklubbar inkomst beror nog inte på enyresvgiften.
Citera
2025-11-04, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Unga män som går ut på nattklubb letar inte efter en kvinna som kan baka bullar. De letar efter någon att knulla eller hångla med. Det gjorde jag och alla andra. Men du gick alltså till nattklubb för att leta efter en fru? Isåfall var du jävligt udda måste jag säga.

Ja då är lösningen 1 man på 10 kvinnor.

Vet förresten någon dörrslusk som hade knäppmoj när stammisar som låg på plus
frågade talade han om könsfördelningen på de inne
Citera
2025-11-04, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
När man läser olika trådar här om nattklubbar, så återkommer hela tiden temat med de snåla och arga blattarna. De dricker ingen alkohol, vilket är vad klubben tjänar pengar på. De ställer (på gruppnivå) till mer bråk vilket höjer kostnader för att ha vakter som ska bryta upp slagsmål. Det är dessutom övervägande del män.
Om du tänker på stereotypiska kriminella blattar så är det givetvis dessa klubbarna tjänar mest på, då dessa har massor av knarkpengar att spendera. Svårt att dra tjejer till bordet och öppna skumpa har dom inte heller.

Citat:
Jag tror att man får bort mycket av problemen genom att höja inträdet. De som bara vill dricka red bull och slåss går inte till sådana ställen.
Låter som ett bra sätt att slippa Sverigedemokrater iaf

Citat:
Då blir inte ställena så beroende av att sälja alkohol, utan då kan de gå runt på inträden i stället. Jag tror också att det blir trevligare stämning om allt inte ska handla om alkohol.
Du kan så mycket, vilket speglar din text.

Citat:
En annan sak som man bör kunna göra är olika svartlistningar av bråkstakar. Om klubbar och uteställen fick byta information om vilka som är "stammisar" när det gäller att mucka bråk så kan de hamna i en databas över folk som ingen vill ha in. Det skulle gynna de invandrarna som sköter sig.
Ännu en av dina geniala idéer

Citat:
Det skulle förmodligen också locka fler tjejer till ställen, som slipper rykten om att det är någon MMA-turnering för att någon har tittat en millisekund för länge på någon annan.
Hmm vare inte blattarna som tog alla svenska tjejer nyss? Eller nu är det tvärtom?

Citat:
Till skillnad från klubbar som inte spelar hipphopp så skulle nog ett sånt här grepp bli väldigt svårt att utmåla som rasistiskt eller ens proxyrasistiskt.
Nu måste du ju inse hur korkad du låter?

Citat:
De enda som skulle drabbas är de som inte vill betala för att klubben ska gå runt eller de som vill bråka hela tiden. Inget av dessa två skäl går att utmåla som rasism annat än för de mest vänsterblivna.
Tänk att tom alla nattklubbar får stänga pga invandrare! Men vad spelar det för roll för dig egentligen? Du går väl aldrig ut, förutom den där enda gången på 80talet med din lärare som var pedofil?

Citat:
Jag känner att min tid när man gick på nattklubbar är förbi, men jag tycker synd om unga som inte ska få gå ut och ha kul för att PK-eliten vill välkomna varenda idiot på uteställena.
Du har aldrig gått på nattklubbar och du skulle definitivt inte passa in I den miljön. Håll dig ute i din stuga istället

Citat:
Vilka andra åtgärder (förutom ren rasprofilering) kan användas för att få bort jobbiga blattar?
Ja ett patetiskt försök är ju att vara ett troll som skriver skit på Internet. Men som du kanske inte fattat än så registreras allting och du är stämplad som en "bitter rasist" I registret.

Kanske blir till din nackdel framöver.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in