2025-08-06, 13:24
Medlem
halaltarzans avatar

Och vad exakt hindrar dig från att söka en kvinna utomlands?

Den tiden du lagt ner här på att bara sitta och gnälla så kunde du haft ett helt harem.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-08-06 kl. 13:28.
Citera
2025-08-06, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Den tiden du lagt ner här på att bara sitta och gnälla så kunde du haft ett helt harem.

Jag är mer intresserad av andra klarar sig. Jag försöker rädda Incel-männen alla fall delvis.

Sedan en sak som händer när kvinnor blir mer HBTQ är att de blir mer fientliga mot män.

Det är just den aspekten som män inte fattar ju högre andel kvinnor HBTQ 31% nu ju sämre får männen.

Jag gillar helt enkelt inte hatet mot Incel-männen och att etablissemanget hatar män.

Fast om vi inte röstar fram de som hatar män så slipper vi dem i ledande positioner.
Citera
2025-08-06, 13:56
Medlem
halaltarzans avatar

Okey, bra där.

Men jag vet inte med mig att jag läst att du någonsin har föreslagit att män ska ut i världen och söka. Och t.ex. måste väl både Ryssland och Ukraina ha brist på karlar nu pga kriget.
Citera
2025-08-06, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Många av oss vill se dessa kvinnor lida!
Njuter när dom råkar illa ut!

Som många redan skrivit så är du inte alls snäll, godhjärtad eller ödmjuk.
Citat:

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!

Ja, för det har ju du full koll på som man utan matchningar. Ta en rejäl nypa luft, torka tårarna och jobba på dig själv. Alltså verkligen. Alarmerande läsning.
Citera
2025-09-03, 12:12
Jag förstår inte varför incel hatar kvinnor, kvinnorna har inte gjort något fel. Alla kvinnor väljer inte kriminella män.
Citera
2025-09-17, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdkommissarie
Hur fan kan man hata kvinnor egentligen? Verkar sjukt. Incels är ett hot mot samhället.
Att man hatar samhället är mer rimligt.
Det är socialt accepterat mobbning mot ensamma män.
Citera
2025-09-28, 02:36
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Ja, såklart. Svenska kvinnor är helt klart utomjordiska och helt annorlunda från kvinnor från andra delar av världen?

Harem är för bögar. Lone Wolf är bättre. Werwolf, liksom. Lycka till med att skapa ett harem utan att ha homofila undersåtar, hahahaha. Kvinnor gillar maktstrukturer och sociala sammanhang. Du måste underkuva majoriteten av beta och resten vad de nu kan kallas för att lyckas med töserna.

Slutet gott allting gott.
Citera
2025-10-24, 10:12
Medlem
Hata kvinnor tycker jag man inte borde göra.
Däremot så borde man få tycka att det ska vara jämställt hur lätt könen kan få en sexpartner
Citera
2025-11-04, 18:05
Medlem
manssvins avatar
Ni incels är förbannade på gud, naturen, era tjejkompisar och era mammor för att ni inte kunnat se guds mening till ert liv.

Ni har inte använt hjärnan och synen och insett att maskulinitet är och förblir attraktiva attribut hos kvinnor. Varför ska de ha en till feminin kvinna hemma? Jag vill POÄNGTERA att jag ändå menar upplyftande, positiva maskulina attribut! Inte slå kvinnor, kriminella osv. Men orädda, givmilda gentlemän, hårt arbetande och gärna vältränade såklart! Inga gnällspikar heller, gå och gråt på toaletten när det är jobbigt för tusan.

Problemen är många hos er. Ett av de största är att ni anpassar er efter vad ni tror att kvinnan vill ha och har nu blivit lurade under er uppväxt. Era mammor har sagt att man ska vara snäll, studera, ej bråka och sköta er perfekt. Att kvinnor inte gillar muskler för de är hårda. Kvinnor ljuger om detta pga ego och att det inte ser bra ut om de visar sig från en sådan sida.

Ni såg ner på idrottare som köttade på i gymnastiksalen, hockey träningar och brottning.

Självklart är ni inte födda med ett uns av positiv maskulinitet och för att förtydliga än mer, jag talar inte om rövhår, svettlukt och glest hår på huvudet.

Skärp bara till er. Stäng ner datorn, ge upp ert egna liv för familjen, offra er genom tiden för att studera, äta nyttigt, tävla om ett bra jobb och snälla duscha också efter gymmet.

Stå framför spegeln och lär er att föra er och tala.

Att hata är en mental svaghet och att man ger upp. Det är sjukt enkelt att inte stiga upp och försöka och ju äldre ni blir desto svårare blir det.

Detta är några anledningar. Juste, ni har själva ingen kärlek att ge. Ni söker kärlek från kvinnan. Det är ni som män som ska vara överhuvud och ge kärlek för att skapa kärlek inte tvärtom.

Offra er själva för andra , det är den sanna kärleken!

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in