2025-11-04, 10:15
Medlem
Min flickvän har inget konto här så hon får låna mitt för en fråga:

Var köper man bäst yogakläder?

Jag behöver verkligen kläder innan nästa vecka när jag ska börja på yoga. Tittade på hm men vill inte ha en vanlig söm över rumpan eftersom det begränsar ens rörlighet. Vilka yogabyxor är bäst med ”scrounge” i rumpan? Eller ska man köpa sådana som vadderade i skinkorna?

Och alla sport-bhar som fanns på Intersport var sådana där fula som trycker in brösten mot kroppen. Det se så fult ut. Var köper alla tjejer sina toppar med push up i? Så de verkligen trycks upp och hålls på plats. Bra om den är vadderad så ingen ser att jag har taxöron!

Killar, gillar ni att man går omkring och gör ärenden utan att byta om innan? Är det snyggt med cameltoe, eller ska man skippa det?

Man vill ju inte vara den enda med vanliga kläder där inne, typ shorts och t-shirt, ser fett goofy ut
Senast redigerad av RumphakanNr1 2025-11-04 kl. 10:18.
Citera
2025-11-04, 10:24
Medlem
Jag tror du missförstått det där med yoga. Det handlar till 90% om andningsövningar och meditation. Inte fan bryr sig någon om vad du har för BH eller om din fitta syns. Köp ett par Harems-byxor på Indiska och en löst sittande t-shirt.
Citera
2025-11-04, 10:53
Medlem
Gjuteriets avatar
Det känns oerhört tragiskt att du ska börja med yoga men fokuserar på att försöka se så (ursäkta ordvalet) lösaktig ut som möjligt. Varför vill du framhäva dina behag när du ska utöva friskvård bland en massa främlingar? Det låter helt verklighetsfrånvänt. Bekväma kläder är väl allt som behövs, och det finns massvis med dessa i helt vanliga butiker som Stadium, Intersport etc.

Och om du har pojkvän, varför bryr du dig om vad killar tycker om din eventuella outfit? Fråga honom – hans åsikt är den enda som bör betyda något.
Citera
2025-11-04, 11:33
Medlem
DenverAirports avatar
Alo eller Lululemon?
Citera
2025-11-04, 12:24
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Vill man hänga framför spegeln på gymmet och ta en massa selfies, då klär man sig som TS vill klä sig.

Går man på yoga ska det vara bekväma kläder. Att trycka upp brösten till hakan är inte bekvämt i yoga.

Jag kan rekommendera aim'n, dom har dessutom en hel kategori med yogakläder.

https://www.aimn.se/collections/yoga-wear
Citera
2025-11-04, 16:14
Medlem
Snusfris avatar
Yoga ska utövas naken. Problem löst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem