Citat:
Ursprungligen postat av
Dumdryg
Jag gillar toalettpapper. Ansluter till Team toapapper. Sen duschar man ju även varje dag så stjärten är fräsch 24/7
Det måste ju gå åt en hiskelig mängd vitmossa. Hur skövlad är naturen runt hans stuga? Är det kalla klipphällar i skogen så långt ögat ser?
Han skulle nog till och med kunna få nån form av straff för sitt skövlande:
Från wiki:
”Eftersom vitmossa växer så långsamt är det inte tillåtet i Sverige att samla in stora mängder för vare sig privat eller kommersiellt bruk. Det finns domstolsbeslut att allemansrätten inte medger detta”.