2025-11-03, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
Jag är den snubben som du beskriver. Fattar inte mycket, försöker läsa på om det och har blivit lite klokare men fattar inte fullt ut vad syftet egentligen är. För mig var det mer att jag ville "gambla" lite och investera i krypto och då i altcoins då man har större chans att casha hem om de väl beger sig. BTC är ju redan högt värderad och vem vet hur dessa altcoins tar sig om några år. De jag sitter på är SUI, Avax och Polkadot. Vi får se helt enkelt men just nu känns det lite svettigt. Men så ser det väl ut just nu i stort sett hela kryptomarknaden.

Vad tror du om framtiden i bl.a dessa coins??

Jag tror att många alt coins överhuvudtaget inte kommer stiga eller återhämta sig. Vad nu återhämta sig på kryptomarknaden betyder. Jag tror att nya coins hela tiden kommer dyka upp, för snabb vinst etc. Vissa kommer hålla längre men det är enklare att skapa en ny coin och hypea den än att typ trigga upp en äldre coin genom att typ återinvestera stort belopp i en sån. Mycket shit coins alltså, som en gång inte varit shit coins men som sen blev det, ja det kommer nytt hela tiden
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in