2025-10-06, 20:37
Medlem
Tack för alla fina och inspirerande tips hörni. Inom kort åker jag och tanten. Ska försöka uppdatera er om vår resa och vilka tips vi tog till oss när vi kommer hem.

Den där burlesque-showen såg klart lockande ut.
Citera
2025-10-18, 16:34
Medlem
Käka på la coupole i Montparnasse!

Klassisk fransk restaurang i trevligt område! Inte så farligt dyr heller.

Finns förstås massor av lika bra ställen i Paris men detta är ett säkert kort!
Citera
2025-11-01, 19:55
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Erik
Tack för alla fina och inspirerande tips hörni. Inom kort åker jag och tanten. Ska försöka uppdatera er om vår resa och vilka tips vi tog till oss när vi kommer hem.

Den där burlesque-showen såg klart lockande ut.
Har ni varit väg ännu? Och hur var i så fall totalupplevelsen?
Citera
2025-11-03, 02:26
Medlem
Pungsvings avatar
De blev väl rånmördade.
Citera
2025-11-03, 02:33
Medlem
Stiert-Munnings avatar
En gång i tiden bjöd jag min kvinna till Paris. Det var inte vad vi väntade oss. Paris är en skithåla fylld av negrer. Det är så in i helvete med negrer att man tror att man är i Afrika. Dessutom är hela stan enkelriktad. Alla vägar leder en väg; ut ur stan, så det är helt omöjligt att köra inåt. Ska man in i centrum måste man hålla sig till gränder. Alla kör runt i små sketna buckliga bilar eftersom fransmän (eller rättare sagt diverse negrer och araber som nu bor i Paris) kör som idioter och smäller i varann hela tiden.

Paris är inte romantiska caféer och män med spetsig mustasch som har tvärrandig tröja, basker och baguette under armen. Paris är en enkelriktad stad där stora svarta anabolanegrer står och hänger i gathörnen och det är närmare till den lokala moskén än till boucheriet.

Undvik. Åk inte dit. Det är pengarna i sjön.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in