Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-01, 14:25
Medlem
Anso10765s avatar
Tänker på en sak när jag såg Hampus senaste vlogg.

De var på bandyavslutning för Nils.

Det blir så tydligt att Linda inte längre finns i sina barns liv.

Hon som åker tur o retur för att dansa, jobba etc......men åker inte till Strömsund för att delta i såna här viktiga saker i barnens liv.

Även om hon inte vill träffa E o H så borde hon ändå bita ihop och gå. Hon kan ju ta med sin mamma som sällskap.

Men nys singellivet i ösund är väl såå mycket roligare o viktigare....
Citera
2025-11-01, 14:31
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765

Hon som åker tur o retur för att dansa, jobba etc......men åker inte till Strömsund för att delta i såna här viktiga saker i barnens liv.

Även om hon inte vill träffa E o H så borde hon ändå bita ihop och gå. Hon kan ju ta med sin mamma som sällskap.

I Lindas skruvade värld är det familjen som lämnat henne.
Citera
2025-11-01, 14:36
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765

Tänkte på samma sak jag blev nästan gråtfärdig. Tror att Nils skulle uppskattat att ha sin mamma där. Är hon inte vuxen nog för det då ska hon inte ha någon vårdnad heller, för barnens skull. Alla barn behöver inte sin mamma.
Citera
2025-11-01, 14:45
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
I Lindas skruvade värld är det familjen som lämnat henne.

Ja det är väl så...jag som trodde H var den mest skruvade i polyfamiljen. Han verkade så stressad o speedad jämt, men nu efter separationen framstår det så otroligt tydligt vilka personligheter de har.....

H är en helt annan människa nu, o Lindas ego lyser starkt, E vet man inte mycket om men tror inte på Lindas grej om att hon är rädd för honom. Det var bara gör att rättfärdiga hennes galna flytt till ösund
Citera
2025-11-01, 14:46
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mormor43
Tänkte på samma sak jag blev nästan gråtfärdig. Tror att Nils skulle uppskattat att ha sin mamma där. Är hon inte vuxen nog för det då ska hon inte ha någon vårdnad heller, för barnens skull. Alla barn behöver inte sin mamma.

Förvånar mig inte det minsta om hon överlåter vårdnaden till H o E.......inget förvånar mig om henne längre
Citera
2025-11-01, 16:09
Medlem
Detta inlägg från en grupp jag är med i uppenbarade sig i mitt flöde på facebook:
Citat:
" söndags befann jag mig I samma rum som en väldigt vacker kvinna i ungefär två timmar. Jag tänkte att jag skulle prata med henne. Jag gjorde det aldrig. Men å andra sidan är det en ganska dålig anledning att prata med någon bara för att personen är vacker."
Sagd person är en flitig inläggsskapare i denna grupp och delar med sig av sisådär allt, så namnet är jag bekant med sedan tidigare. Sagd person här lägligt nog även kommenterat L:s hårselfie för drygt en vecka sedan med både komplimang och hjärta.

Detta är ett ytterst långsökt samband, så jag vill poängtera att det skulle kunna var just ett orelaterat samband.
Citera
2025-11-01, 19:19
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Detta inlägg från en grupp jag är med i uppenbarade sig i mitt flöde på facebook:

Sagd person är en flitig inläggsskapare i denna grupp och delar med sig av sisådär allt, så namnet är jag bekant med sedan tidigare. Sagd person här lägligt nog även kommenterat L:s hårselfie för drygt en vecka sedan med både komplimang och hjärta.

Detta är ett ytterst långsökt samband, så jag vill poängtera att det skulle kunna var just ett orelaterat samband.

Kan du dm;a mig namnet på gruppen? Eller skriva det här?
Citera
2025-11-02, 07:36
Medlem
Nu har Linda lagt ut huset till uthyrning på Facebook i gruppen Köp&Sälj Strömsund och Annonstorget Strömsund. Om man vill kan man få renovera också 😂
Senast redigerad av Granasen 2025-11-02 kl. 07:39.
Citera
2025-11-02, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Nu har Linda lagt ut huset till uthyrning på Facebook i gruppen Köp&Sälj Strömsund och Annonstorget Strömsund. Om man vill kan man få renovera också 😂
Det är så sorgligt… hon bara skiter i sina barn! Nu blir det att hon har dem max varannan helg 10 mil från barnens vardag och liv. Hon bara skiter i deras bästa….så hemskt att se.
Citera
2025-11-02, 09:35
Medlem
https://www.facebook.com/share/p/1BuNPzMdYJ/
Om någon vill se annonsen.
Citera
2025-11-02, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malincecilia76
Det är så sorgligt… hon bara skiter i sina barn! Nu blir det att hon har dem max varannan helg 10 mil från barnens vardag och liv. Hon bara skiter i deras bästa….så hemskt att se.
Kan ingen i deras närhet anmäla till sociala myndigheter? Hon har ju tappat det helt!
Citera
2025-11-02, 10:39
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maelha
Kan ingen i deras närhet anmäla till sociala myndigheter? Hon har ju tappat det helt!

Är väl inget ärende för sociala myndigheter......men ja; det här är lika tokigt som när hon trodde de skulle kunna åka runt o bo i husbilen.

Hon förstår inte att barnen börjar bli stora nu, har kompisar o fritidsaktiviteter i strömsund. Sist var ju inte ens Signe o Nils med till henne.

Hon kan inte tänka att så länge barnen är små stannar jag i strömsund. Nä impulsiv o ego som hon är så ska hon snabbt uppfylla SINA behov först o främst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in