• 3
  • 4
2025-10-29, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Beskriv smärtan

Det var inte så grov smärta vid själva piercingtillfället, tack vare min tidigare PA som jag hade blivit tvungen att ta ut. Men efteråt när jag var hemma så började jag må illa, bli yr och kallsvettig men det pågick inte så många dagar
Citera
2025-10-29, 16:03
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq

Det var inte så grov smärta vid själva piercingtillfället, tack vare min tidigare PA som jag hade blivit tvungen att ta ut. Men efteråt när jag var hemma så började jag må illa, bli yr och kallsvettig men det pågick inte så många dagar

Ahh. Ska göra en Ampallang om någon månad. Blir att förbereda sig mentalt för detta
Citera
2025-11-01, 10:20
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
En bekant har en liten fransk mustasch på snorrens sida. Som partytrick kan han lägga sagda penis under en kamrats näsa och således skapa en festlig mustascheffekt. Jag har sett tricket en gång.

Ville dock ogärna själv ha hans äckliga kuk på min läpp. Kan vara något för er andra Fb:are, däremot.

För sådär 15 år sen var det ju poppis att göra en mustasch på sidan av pekfingret. Din polare har tagit det till en helt ny nivå. Är hans lika gammal tro?
Citera
2025-11-01, 11:11
Medlem
Gubbens avatar
Ingen seriös tatuerare gaddar en kuk. Kanske om han är bög.
Citera
2025-11-01, 21:30
Avstängd
SmarterThanYous avatar
Verkligen. Det där verkar göra ont i penis. Jag hade aldrig vågat.

Men OK nån j-vel drog en pizza i råttan och sa att han tatuerat Nemo under pungen och hade som pick up line något om att leka hitta Nemo.

Jag köpte det inte men han fick sitta vid mitt bord och dricka sin bira iaf.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in