2025-11-01, 15:15
Medlem
Jobbar i fabrik med en del muller i bakgrunden och letar efter hörlurar som funkar bra till podd och musik. Ljudkvaliteten är viktigast, men vill gärna att mikrofonen inte tar upp för mycket oljud heller.
Står mellan 3M Peltor WS Alert XP+ och Hellberg Xstream MP, någon som testat båda eller kan rekommendera nåt bättre?

Tack
Citera
2025-11-01, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HodgyBeats
Jobbar i fabrik med en del muller i bakgrunden och letar efter hörlurar som funkar bra till podd och musik. Ljudkvaliteten är viktigast, men vill gärna att mikrofonen inte tar upp för mycket oljud heller.
Står mellan 3M Peltor WS Alert XP+ och Hellberg Xstream MP, någon som testat båda eller kan rekommendera nåt bättre?

Tack
Jag har haft mina Hellberg Xstream i över 2 år nu.
Skitnöjd!!
Citera
2025-11-01, 18:28
Medlem
tomatlarss avatar
Har alltid satsat på Peltor kåpor. Har just nu ett par Peltor WS Alert XP+ tror de skulle uppfylla dina behov.
Citera
2026-01-17, 13:23
Medlem
ForzaDiffens avatar
Provat båda. Och jag tycker att peltor är bättre kvalité över lag.
Citera
2026-01-29, 17:48
Medlem
forcehooks avatar
Jag har ett par Hellberg Xstream. Ljudet är inte särskilt bra och muffarna är hårda som sten. Sjukt obekväma. Efter en hel arbetsdag gör det otroligt ont att ta av och på dom.

Dom är också rätt stora så man löper även risken av att se ut som Musse Pigg också. Köp Peltor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in