2025-10-31, 23:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Avloppsbarnet i Trosa följer alltid samma patetiska mönster. Först startar Baronen ett bråk, alltid med sitt gränslösa beteende och sin perversa fixering vid andras analkanaler. Men så fort den feminina koprofagen får konsekvenser för sitt mobbande blir ha livrädd, skiter på sig och ringer till polisen med darrande röst och en patetisk offerkofta, ni fattar...

När Medvikt ifrågasätt hans vidriga våldtäktsfantasier och "hetspumpa"-planer, blev Baronen panikslagen, ringde till polisen och hittade på lögner om trakasserier och mobbning. Ni fattar...
Betabaronen påminner väldigt mycket om den där elevrådsordföranden alla hade i lågstadiet som slängde käft men gömde sig bakom läraren direkt nävarna började flyga.

Att ingen prylat honom ännu är ett fucking mirakel.
Citera
2025-10-31, 23:31
Medlem
vichy6s avatar
Recap: Han kräver en person på 35k ( chatTPT) på ett skadestånd som är betalt solidariskt av Ulf.

Han vill nu ha pengar?

Jeeeezus så korkat.
Citera
2025-10-31, 23:43
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Med tanke på hur manipulativ Rasken är så är han väldigt naiv vilket inte brukar gå hand i hand.

Bajsguden med sin blanka, glansiga flint är definitionen av hyckleri. Kritiserar man Baronen för de kriminella handligar han begick för fem år får den perversa koprofagen ett utbrott, ni fattar...

Men byfånen med sin spegelblanka flint och fixering vid analkanaler har inga problem att tjata om andras gamla misstag. Vissa av Skilleras, Medvikts "synder" skedde för mer än 15 år sedan, men Baronen använder dem i sin patetiska maktlek. Baronjäveln är avskyvärd, jag skulle vilja åka till Trosa och...äh, ni fattar...
Citera
2025-11-01, 01:06
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det ska vara andra vägen - det ska dras pengar från svinpälsen, vilket kronofogden berömligt gör i detta nu.

Han ska inte ha något, det vore moraliskt förkastligt.
Jag njöt så när jag fick höra hur Baronen blev av med 3k som kfm drog.

För ett år sedan så lät det "jag kan vara utomlands i månader och har fortfarande råd att investera pengar från arvet.

18 månader senare är han redan hos kronan trots ett arv på en halv miljon.

Så går det när en arbetslös amöba som levt på andra under hela sitt liv får ärva en årslön, ingenting investeras eller sparas inför framtiden, det blev mc donalds, hiskeliga kläder och trumset. Spara inför framtiden vad är det?

Som jag sagt tidigare, han kommer hamna i en sämre ekonomisk situation efter arvet, sådär går det när wt får pengar.

Vem ska rädda honom nu när Alf är avliden?

Vad som väntar nu är ännu en dom, skilsmässa och om det vill sig illa, hemlöshet. Någon som är avundsjuk på skitbaronen?

#räddabarnen

#inkomstförsäkring
Citera
2025-11-01, 02:07
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jag njöt så när jag fick höra hur Baronen blev av med 3k som kfm drog.

För ett år sedan så lät det "jag kan vara utomlands i månader och har fortfarande råd att investera pengar från arvet.

18 månader senare är han redan hos kronan trots ett arv på en halv miljon.

Så går det när en arbetslös amöba som levt på andra under hela sitt liv får ärva en årslön, ingenting investeras eller sparas inför framtiden, det blev mc donalds, hiskeliga kläder och trumset. Spara inför framtiden vad är det?

Som jag sagt tidigare, han kommer hamna i en sämre ekonomisk situation efter arvet, sådär går det när wt får pengar.

Vem ska rädda honom nu när Alf är avliden?

Vad som väntar nu är ännu en dom, skilsmässa och om det vill sig illa, hemlöshet. Någon som är avundsjuk på skitbaronen?

#räddabarnen

#inkomstförsäkring

Om den hånleende koprofagen på något sätt skulle kunna sno till sig 25.000 kr, skulle den själviska parasiten inte ge pengarna till stackars Ulf. Den egoistiska, självupptagna byfånen har inte ens kapacitet att tänka på andra än sig själv.

Istället ska Baronen, med sin bländande flint slösa upp pengarna på sin påstådda "utbildning" som han aldrig, aldrig kommer fullfölja. Inte heller skulle äcklet betala sin frus skulder, något han lovade redan 2022 med orden "En fantastisk resa som ni följare ska få följa med på". BajsBaronen är en karikatyr av egoism, feghet och pervers självgodhet, jag skulle vilja...äh, ni fattar...
Citera
2025-11-01, 08:26
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag tycker faktiskt uppriktigt synd om Rask vad gäller det här. Men det var hög tid för Rask att lära sig den hårda vägen vad Joakim går för. Jag vet hur det är.

Det som är så tragiskt är att Rask har offrat allt för Jocke och Joakim sviker honom ändå just när han verkligen behöver en vän och en gentjänst.

Jag sa det för länge sen, han kommer slänga alla i sekten under bussen när han inte behöver dom längre, en efter en. Han behöver Anjo som maktmedel inför rättegången så Rask inte drar in Jockes inblandning och kommer förmodligen dumpa Anjo direkt efter rättegången.

Bara en sån sak att Jonna "behövde" scripta introt till i Jockes födelsedagsfest att "Jocke inte vet att vi har fixat en trollkarl. Joakim markerade på sin kanal att han vill distansera sig från Motvikt.

Har nån en teori om vad som ligger bakom detta? Kan det vara att Jocke fått läsa ur förhör med Rask och Anjo? Rask är inte så bra på att hålla på information menar jag.

Ja, han har offrat allt men egentligen inte till Jocke som person, utan till sitt eget omättliga behov av få bli känd och beundrad. Han hade inte brytt sig ett piss om Jocke om Jocke inte var just ”Jockiboi på Youtube”.
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Exakt. Byfånen lindar in sin förnedring i psykologiska ursäkter som om han vore någon sorts emotionell tänkare. BajsBaronen kan inte ens medge för sig själv att han blev rövknullad av sin egen “bror”.

Baronen i Trosa blev lurad och utnyttjad, men att slicka röv en drog för Baronen. Och Baronen sniffar nu Anjo mellan skinkorna som om den vore syre. Ni fattar...
Yes, men:
Glöm inte att enda anledningen till att Rask ”ställt upp” så för Jocke är för att Jocke är den kändaste på Youtube och Rask vill till varje pris ha en del av hans karriär.
Om Jocke blev cancelad imorgon (låt säga, för att han hamnade på Dumpen eller på nåt annat sätt gjorde bort sig rejält) så tror någon här att Rask hade ställt upp för sin ”vän”? Tröstat honom, försvarat honom?
Nej han hade varit den som gapat högst av alla om hur vidrig Jocke är, att Youtube gjort HELT RÄTT som stängt av hans konto, bla bla bla…
Det är endast för egen vinning han är så lojal mot Jocke (som med allt annat).
Om han verkligen hade ställt upp för Jocke för att han genuint tyckte om Jocke, och skulle försvarat Jocke även om han inte var kändis, så hade man tyckt det var tragiskt att Jocke bara utnyttjade honom…

Nu skrattar jag istället, han utnyttjade Jocke för att få (vad han trodde skulle bli) en billig genväg in i ”kändisskapet” och nu blev han utnyttjad tillbaka. Karma.
Citera
2025-11-01, 09:33
Medlem
GreenBatterys avatar
Vi kör en gammal goding:
Den porrskadade ÄckelBaronen berättar om att han varit med i Aftonbladet och pratat om problemen med vuxnas drickande runt barn i juletid. Detta från en svunnen tid då han själv erkänt nyligen att han söp sig medvetslös 3-4 ggr per vecka. Han belyser även problemet med drama på YouTube.
En riktig banger:
https://www.dailymotion.com/video/x704xvu

Detta var också under den tiden då han ohämmat stal Anis intro till varje video ”va-va-video…shurda!”.
Citera
2025-11-01, 09:39
Medlem
vichy6s avatar
Vi minns alla att han skrek i falsett:

Jag älskar uppmärksamhet
Citera
2025-11-01, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Vi minns alla att han skrek i falsett:

Jag älskar uppmärksamhet

Det är inte för intet han även kallas för kastratbaronen.
Citera
2025-11-01, 09:54
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08

Det är inte för intet han även kallas för kastratbaronen.

Med bollar stora som fd Twin Towers?

Individen har noll konsekvenstänk. Därför är han intressant.

Det tar aldrig slut med tokigheterna om man på utsidan i verkliga världen bara tittar.

Pendlar mellan att lida och njuta.

Det friterade ägghjärnan Therese saknar är kramar och guidance Rask önskar.
Citera
2025-11-01, 10:01
Medlem
GreenBatterys avatar
Vi kollar vidare i arkivet och hittar en video där den porrskadade ÄckelBaronen skulle kunna skälla ut sig själv idag. Även detta skedde när han minst 3-4 ggr per vecka söp sig medvetslös.
https://www.dailymotion.com/video/x6yxr52
Citera
2025-11-01, 11:14
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Vi kollar vidare i arkivet och hittar en video där den porrskadade ÄckelBaronen skulle kunna skälla ut sig själv idag. Även detta skedde när han minst 3-4 ggr per vecka söp sig medvetslös.
https://www.dailymotion.com/video/x6yxr52

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in